Tämä on ehkäpä tyhmä kysymys mutta onko normaalia kun kani makaa kyljellään/selällään? Olen aina miettinyt että läkähtyykö se ja kuolee :D:D Ja seuraava : Voiko kaksi vuotiasta totuttaa 8vkon päästä tulevaan kissanpentuun? Haluaisin kanilleni jotain enemmän seuraa. Ja lisää: Kun kanini juoksee välillä häkin pituisen matkan(102cm) niin kani potkii ilmaan samalla ? Miksi ? Ja sitten se pamauttaa takajalalla ? Kiitos jos vastaatte.
Onko normaalia/kysymyksiä..
5
258
Vastaukset
- normijuttu
normaalia tuo makailu, pitäähän niidenkin levätä. oma kanini joskus oikeen heittäytyy kyljelleen. :)
ja voi sen totuttaa kissaan kunhan tekee sen varoen ja vähitellen ja vahtii niitä ettei kumpikaan tee toiselle mitään, sillä kanilla on vahva potku takajaloissa niin kissakin voi loukkaantua. tee tutustuttaminen siis varoen ja vähän kerrallaan.
ja tuo potkiminen ja jaloilla pamauttaminen on vain innostuksen merkkejä.
pamauttaminen jaloilla voi tarkoittaa myös että kani varoittaa ja haluaa että sen luota peräännytään, mutta juoksentelun yhteydessä laittaisin sen innostuksen piikkiin.- 2 kanin emäntä
Rummuttamalla takajalalla kani varoittaa lajitovereitaan vaarasta. Ei tarkoita sitä, että hänen luotaan pitää perääntyä
- onkonormaalia
Onko normaalia että kani haukottelee joskus
- tietyston
Tottakai on, useimmat eläimet haukottelee toisinaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422866Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302529Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362428Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202367Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421782Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241325Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741099
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017