Moikka!
Olen ysiluokalle menevä poika ja mietin todella paljon tällein kesäisinä päivinä jatko-opintoja.
Minua kiinnostaisi hakea taidelukioon ja ajattelin että voisin kokeilla tuonne Kallion lukioon.
Olen kiinnostunut etenkin näyttelemisestä ja juttujen kirjoittamisesta.
Oma harrastenaisuus osoittautuu enimmäkseen liikunta puolelle, olen pelannut jalkapalloa 6 vuotta ja jääkiekkoa 8 vuotta, jotka eivät enään kiinnosta minua. Nykyään olen aktiivinen leffojen/tv-sarjojen seuraaja, pidän yhden nettipelin uutisointi sivua, kirjottelen rap-lyriikoita, pidän itteäni kunnossa...
Olen ollut yläasteella kerran pääosassa näytelmässä, joka oli noin 5 minuutin pituinen ja siitä ehkä sytytti haaveni, että musta voisi tulla näyttelijä. Minulla on kyllä r-vika mutta onko se syrjäyttävä asia? Asun paikkakunnalla jossa näyttelyn harrastusta ei ole, mutta olen silti kiinnostunut ja haluaisin harrastaa mutta ei ole mahdollista.
Keskiarvoni on 8.7
Onko mulla mitään mahdollisuuksia päästä, koska ei ole kuin motivaatiota ja ei ole mitään kauheasti taustaa?
Kallion lukio kiinnostaa
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760