Jos ostaisin kevarin, niin se olisi aika varmasti Aprilia RS 125 ja vm-06 -->.
Itseni mielestä se on sporttinen ja nätti kyykky pyörä, joten voisiko joku/jotkut kertoa omia kokemuksia tästä satapiikistä.
Esim. mitä huoltoja pitää tehdä ja kuinka pitkin väliajoin, kannattaako tehdä itse vai viedä liikkeeseen? pyörän kulutus 100km? onko hyvä ajettava kaupunkissa ja matka ajossa? Paljon pääsee yhdellä tankillisella? onko luotettava? olisiko hyvä ensimmäiseksi kevarikisi? Kiitos jo etukäteen jotka viittisivät vastata yllä mainittuihin kysymyksiin^ ! :)
Itse täytän vasta joulukussa 16-vuotta, joten kevarilla ajelisin vasta ensivuonna. Eikä se ole varmaa ostanko edes kevari, mutta kysyn ihan omasta mielenkiinnosta Yllä mainittuja kysymsiä!
Ja niistä huipuista sen verran, että en aijo virittää kevari yhtää. Mutta kertokaas huiput vakiona?Olisin itse todella tyytyväinen, jos se menisi sen rapiat 130- 140 km/h vakiona! KIITOS jos joku/jotkut viitsivät vastata minulle! :D
Ainiin lopuksi kysyn, että mitä kevari kortti maksaa nykypäivänä?
Olen kiitolinen jos joku viitsii vastata!
Aprilia RS 125. kokemuksia kyseisestä pyörästä kellään?
Asiasta kiinnostunut
3
810
Vastaukset
- 12214
Tuskin menee vakiona 130-140... Ei kannata ostaa Aprilian 2T-piikkiä, jos ei aio laittaa TT:ksi.
4T sopii paljon paremmin tarpeisiisi. - jduoösåkjd
no aprilia on hyvä vaihtoehto.. Huollot on helppoja, lisäilet välillä öljyjä ja jarrunesteitä.. Mutta normi 2-tahti nii ainahan siinä on jotain paskana.. Huiput siinä 120-135.. Kulutus sen 5l, kaupungissa saattaa noustakkin.. Vaihteen siinö mielessä perseestä että kaupunki ajossa ei tahdo löytä hyvää vaihdetta.. Ja kortti maksaa hyvin paikkakohtaisesti mut 500-1000e..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817537
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883459- 592414
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se701538Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3731484Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201376- 571373
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028