Ostimme talon, jossa on pesuhuoneen lattia laatoitettu 80 luvulla kahdeksankulmaisilla laatoilla. Vesieristyksiä ei ole.
Haluaisimme laittaa siihen lattialämmityksen sähköllä ja laatoittaa se uudelleen.
Voiko lattialämmityskaapelin asentaa suoraan vanhan laatoituksen päälle. Sitten noin 4 cm betonivalu, vesieristys ja laatoitus. Lattiakaivoon korokerengas.
Pinta-alaa on noin 10m2.
Neuvoista kiittäen.
Pesuhuoneen lattialämmitys ja laatoitus
3
468
Vastaukset
- Timpermanni 54
sähköinen lattialämmitys ei vaadi mitään valua.. tasoitteella, kun korjaat kaadot kohdalleen, peittyy lämmityskaapeli, ja laattalaasi hoitaa loput. Kokonaan eri asia on se, että mitä pahaa vesi on tehnyt tähänmennessä rakenteille? Onko puu runkoja seinissä? ne pitäis oikeesti avata, ja mahdolliset vauriot korjata, eikä peitellä piiloon..
- Sunnish
Itse ottaisin ne vanhat laatat pois. Yleensä ne lähtee helposti irti. Luultavasti lattiakaivon ympäristö on hieman märkä, joten se kannattaisi antaa kuivua.
- kari789
Niitä laattoja edes näkemättä väittäisin, että kulmia on vain kuusi eikä kahdeksan.
Yleensä laatat irtoaa helposti, mutta mitä sitten tehdään, kun ei irtoa edes vaikeasti.
Mulle on kerran tullut vastaan laattoja, joita en saanut irti ja ne oli 6-kulmaisia. Vähän myöhemmin kävin toisessa remonttikohteessa, jossa kaveri sanoi, että ei saa laattoja irti. Ne oli samanlaisia 6-kulmaisia.
ps Olen myös tehnyt remontteja, joissa olen irrottanut noita 6-kulmaisia laattoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1095143
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2642120- 911736
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401200Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411187Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051110- 501109
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1521101- 1111059
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85994