hotelli oktiabrskaya?

nu daa.....

Onko kokemuksia? Hakusessa edullinen hotelli keskustassa, aiemmat kokemukset Moskvasta, mutta ei enää sinne, vaikka ok onkin.
Miten viisumin hankinta? Menen siis yksin Allegrolla,en pakettimatkalaisena. Mitä kautta viisumi edullisimmin. Näyttäisi menevän joka tapauksessa hinta melkein satasen kieppeille..

4

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terpun Tytti

      Oktiabrskaya on ihan ok hotelli, ei mitään luksusta, mutta keskeinen ja rauhallinen sijainti. Ehkä vähän nostalgisen neuvostohenkinen.

    • one odin

      Viisumeita saa ainakin Kaakkois-Suomesta monesta paikkaa h.106e alkaen vuosiviisumi.Toimitusaika 5-6viikkoa.
      Käy egyptiläistyyppisessä kellariravintolassa Oktiabrskasta 400m vanhan nevski-kadun suuntainen katu(yksisuuntainen).Ovella ravintolan nimi Egyptin kielellä(luulisin)

      • mmemlle

        ..no eipä ehkä egyptiä; miten sellaisen päätelmän tehnet? eikös siellä puhuta arabiaa..

        ne on gruusialaisia ne kirjaimet! tosin voi ne arabiaan sekoittaa

        ja gruusialaisravintolat hyvien ruokien tyyssijoita, että hyvän paikan olet löytänyt!


    • lokakuun asukki

      Työmatkalla olen asunut viikon Oktjabrskajassa. Joidenkin mielestä kokolattiamatot eivät olleet tätä aikaa (ei matoissa sikäli mitään vikaa). Minua ei haitannut, koska en pitänyt vertailukohtana viiden tähden hotellia Ranskassa. Lattiat narisevat, koska kokolattiamaton alle jätetty parketti (tämäkin aiheutti volinaa). Ihan asialliset huoneet. Hotelli on rempattu sitten 1990-luvun puolivälin, jolloin asuin siellä edellisen kerran. Kolmannen kerroksen kahvilassa kannattaa käydä. Se on eräänlaista retroa 1970-luvulta; ikkunaverhot heilahtelevat avonaisen ikkunan äärellä laiskasti... jotenkin hyvin "neuvostoliittolaista".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe