Heispa!
Tässäpä kyselen taas tuosta SATGA-liitäntäisen kiintolevyn asentamisesta. Ja käyhttiksenä koneessa on Ms Windows, joka kummallisine levynhallintoineen aiheuttaakin päänvaivaa.
Eli olen tässä tehnyht muutoksia kokoonpanoon. Ja minulla on ollut vanha SATA levy, jossa toki on tärkeitä tiedostoja.
Nyt olen koettanut tätä levyä asentaa taas takaisin. Levy kyllä näkyy BIOSissa ja myös Windowsin Levyhallinnassa.
Ongelma vaan on se että levy näkyy varaamattomana!
Levynhallinassa ei vaikuta oikein olevan muita vaihtoehtoja kun Uusi asema, siis että toiminnolla luotaisiin uusi asema.
Yleensä myös uutta asemaa luotaessa levyh alustetaan, mutta se eei ole välttämätöntä.
Tiedostot kyllä menevät näkyhmättömiin! (Minun mielestäni kummassakin tapajuksessa).
Olisiko mitään keinoa/neuvoa/ohjelmaa, että vanhan levyn saisi tiedostoineen käyhttöön tuosta noin suoraan vaan?
Tämä olis kyllä tarpeellista!
Windowsin levynhallinta
3
164
Vastaukset
- parappa
Joo sorge noi kirjoitusvirheet, kun on käytössä näppäimistö johon en ole tottunut.
- sdagasfdf
..ja Windows-versio oli mikä?
Yks jota tietenkin vois myös kokeilla, niin jokin LiveLinux. Jos se ei näe levyllä mitään, niin sitten siellä ei ole mitään.
LiveLinuxit ovat oiva apuväline silloin kun ei oikein tiedä onko vika laitteistossa vai käyttiksessä. Saa ainakin suljettua laitteistoviat pois. - parappa
Tällänen juttu on tapahtunut jo useamman kerran, etenkin kun levyjä on vuoro teltu kahden tietokoneen välillä.
Ajattelisin että tää ei välttämättä ole vika, vaan puute levynhallinnassa. Taikka sitten en osaa käyttää levynhallintaa tarpeeksi hyvin.
Harmittaa kovasti tämä tämmönen.
Ainakin tässä vähän aika sitten tuntui, että paremmin levyt toimivat erillisellä kiintolevyohjainkortilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575509- 934377
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752624Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721141Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102799Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789