Ilmestyskirja höttöä

FUCKIFUU

Uskooko kristityt ilmestyskirjan jorinoihin?

Ilm. 6:12 Minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin. Maa järkkyi ja vavahteli, aurinko pimeni mustaksi kuin suruvaate, ja kuu muuttui kauttaaltaan verenpunaiseksi.

Kuu voi muuttua verenpunaiseksi täydellisen kuun pimennyksen aikaan. Mutta jos aurinko pimenee mustaksi, täytyy olla täydellinen auringonpimennys.

Auringonpimennyksessä kappaleet ovat seuraavasti

Aurinko-Kuu-Maa

Kuun pimennyksessä kappaleet ovat

Aurinko-Maa-Kuu

Toisin sanoen on mahdotonta, että ne tapahtuisivat yhtäaikaa.

Jos taas aurinko pimenee muusta syystä, niin se tarkoittaa että se ei anna
valoa joten kuukaan ei voi punaista valoa heijastaa.

Luonnontiede on näin osoittanut maailmanlopun odottajat jälleen kerran typeryksiksi.

17

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alku ja Loppu

Tiedätkö, Jumalalle kaikki on mahdollista. Lueppa Ilmestyskirja ihan kokonaan, ja mieluummin rukoillen Jumalaa, että Hän antaa ymmärryksen. Nimittäin ihan 1 luvussa sanotaan aika oleellisesti tämän kaiken synnystä, mitä Ilmestyskirja sisältää. Siis näissä asioissa ei tieteellä ole mitään merkitystä, nimittäin Jeesus Kristus on tuleva kerran kirkkaudessaan maan päälle hakemaan omiaan. Nämä kaikki on myös kerrottu Ilmestyskirjassa ja muissakin kohdin Raamattua. Jeesus sanoo: Minä olen A ja Ö alku ja loppu.

• ""Tiedätkö, Jumalalle kaikki on mahdollista. Lueppa Ilmestyskirja ihan kokonaan, ja mieluummin rukoillen Jumalaa,""

Mitä jos oletuksena on, ettei ole mitään jumalaa jolle kaikki on mahdollista?
        Silloin ei myöskään ole jumalaa, jota voisi rukoilla antamaan ymmärrystä.

• ALKU JA LOPPU. Juu juu. Ilm.1:1 sanoo, että "mitä pian tulee tapahtumaan".
        Ilm 1:3, että "sillä aika on lähellä".

Ilm 1:11. "Kirjoita kirjaan, mitä näet, ja lähetä niille seitsemälle Aasian seurakunnalle, Efesoon, Smyrnaan, Pergamoon, Tyatiraan, Sardeeseen, Filadelfiaan ja Laokediaan".

Ilm 22:10 "Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja, sillä aika on lähellä".

Ilm 22:20: "Hän joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti minä tulen pian" Amen

Herää kysymys miksi on tehty Jeesuksen ohjeen vastaisesti, ja mekin luetaan Aasian seurakunnille tarkoitettua profetiaa? Ja miksi aasialaisille toistettiin moneen kertaan Jeesuksen tulevan pian, ja aika on jo lähellä?

"Tieteellä ei ole mitään merkitystä", mutta joku järki silti pitäisi olla.

• Uskon Lahja
        weccu kirjoitti:

""Tiedätkö, Jumalalle kaikki on mahdollista. Lueppa Ilmestyskirja ihan kokonaan, ja mieluummin rukoillen Jumalaa,""

Mitä jos oletuksena on, ettei ole mitään jumalaa jolle kaikki on mahdollista?
        Silloin ei myöskään ole jumalaa, jota voisi rukoilla antamaan ymmärrystä.

Nim. weccu. Haluan kertoa, että minäkin syntinen ihminen olen saanut Jumalan armosta omistaa uskon Jeesukseen ja Taivaalliseen Isään, olen saanut Pyhän Hengen johdatuksessa tutkia Raamattua Jumalan sanaa ja voin sanoa, että en ole katunut päivääkään, päinvastoin. Saan olla Jumalan johdatuksessa joka päivä ja tiedän, minne olen matkalla. Siis en hetkeäkään epäile Jumalan olemassa oloa, senhän näkee joka päivä, kun katsoo ympärilleen. Niin eihän meitä olisi täällä ketään ilman Jumalaa, ei minua eikä sinuakaan. Toivon sinulle siunausta ja että Jumala alkaisi puhuttelemaan sinua, koska Hän haluaa kaikkien ihmisten pelastuvan kerran Taivaan kotiin.

• Uskon Lahja kirjoitti:

Nim. weccu. Haluan kertoa, että minäkin syntinen ihminen olen saanut Jumalan armosta omistaa uskon Jeesukseen ja Taivaalliseen Isään, olen saanut Pyhän Hengen johdatuksessa tutkia Raamattua Jumalan sanaa ja voin sanoa, että en ole katunut päivääkään, päinvastoin. Saan olla Jumalan johdatuksessa joka päivä ja tiedän, minne olen matkalla. Siis en hetkeäkään epäile Jumalan olemassa oloa, senhän näkee joka päivä, kun katsoo ympärilleen. Niin eihän meitä olisi täällä ketään ilman Jumalaa, ei minua eikä sinuakaan. Toivon sinulle siunausta ja että Jumala alkaisi puhuttelemaan sinua, koska Hän haluaa kaikkien ihmisten pelastuvan kerran Taivaan kotiin.

Niin, minäkin olen tutkinut raamattua. Tosin ilman mitään johdatuksia.
        Tiedän myös mihin olen matkalla eikä mieleeni tule millään mitään uskoa taivaalliseen taikasetään.
        Minä puolestani en toivo sinun pääsevän tuosta taikauskostasi, koska lähden siitä että ihmiset saavat uskoa mihin haluavat, tai olla uskomatta.
        Ja jos se sinun jumalasi haluaa ihmisten pelastuva, niin miksei kaikki sitten pelastu?
        Jos minulla olisi valta pelastaa ihmisiä joltain (mitä se sitten olisikaan) ja haluaisin ihmisten pelastuvan, niin aivan varmasti joka iikka pelastuisi ilman mitään ennakko ehtoja..

• Mirka . . .
        Uskon Lahja kirjoitti:

Sinun uskosi on psykoosi. Suosittelen tutkimaan mitä on psykoosi ja voisit hakeutua lääkärin juttusille.

• fhtx
        Mirka . . . kirjoitti:

Sinun uskosi on psykoosi. Suosittelen tutkimaan mitä on psykoosi ja voisit hakeutua lääkärin juttusille.

Voisit Mirkaliini tutkituttaa samalla oman pääsi... Sinulla on näköjään ainakin pakko-oireita toistaa itseäsi ja narsistisia piirteitä.

• Ilosanomasta
        weccu kirjoitti:

Niin, minäkin olen tutkinut raamattua. Tosin ilman mitään johdatuksia.
        Tiedän myös mihin olen matkalla eikä mieleeni tule millään mitään uskoa taivaalliseen taikasetään.
        Minä puolestani en toivo sinun pääsevän tuosta taikauskostasi, koska lähden siitä että ihmiset saavat uskoa mihin haluavat, tai olla uskomatta.
        Ja jos se sinun jumalasi haluaa ihmisten pelastuva, niin miksei kaikki sitten pelastu?
        Jos minulla olisi valta pelastaa ihmisiä joltain (mitä se sitten olisikaan) ja haluaisin ihmisten pelastuvan, niin aivan varmasti joka iikka pelastuisi ilman mitään ennakko ehtoja..

Nim.weccu. Tiedätkö, on olemassa vain yksi Jumala ja yksi Jeesus Kristus, Jumalan ainoa Poika, siis muita Jumalia ei ole, paitsi epäjumalia, joita jotkut ihmiset palvovat ja uskovat niihin. Sehän on minun velvollisuus kertoa tätä ilosanomaa sinullekin. Jeesus sanoo: Ei yksikään pääse Isän luo, muuten kuin minun kauttani. Joh. 3;16 sanotaan:Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään joka Häneen uskoo joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Raamatussa sanotaan myös: Armosta Jumala on pelastanut teidät, antamalla teille uskon. Olen saanut nyt sinulle kertoa tämän ilosanoman Jumalan rakkaudesta meitä ihmisiä kohtaan. Siis Jumala ei pakota ihmistä mihinkään,vaan sinä itse ratkaiset ja päätät mihin uskot ja missä haluat viettää ikuisuutta tämän maallisen matkan jälkeen. Jokainen päivä, jonka saamme täällä elää ja olla, on sekin Jumalan suurta armoa ja rakkautta. Laitan tähän vielä Raamatun kohdan Luuk. 16;19-31 jakeet Rikas mies ja Lasarus, kannattaa lukea.

• Ilosanomasta kirjoitti:

Nim.weccu. Tiedätkö, on olemassa vain yksi Jumala ja yksi Jeesus Kristus, Jumalan ainoa Poika, siis muita Jumalia ei ole, paitsi epäjumalia, joita jotkut ihmiset palvovat ja uskovat niihin. Sehän on minun velvollisuus kertoa tätä ilosanomaa sinullekin. Jeesus sanoo: Ei yksikään pääse Isän luo, muuten kuin minun kauttani. Joh. 3;16 sanotaan:Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään joka Häneen uskoo joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Raamatussa sanotaan myös: Armosta Jumala on pelastanut teidät, antamalla teille uskon. Olen saanut nyt sinulle kertoa tämän ilosanoman Jumalan rakkaudesta meitä ihmisiä kohtaan. Siis Jumala ei pakota ihmistä mihinkään,vaan sinä itse ratkaiset ja päätät mihin uskot ja missä haluat viettää ikuisuutta tämän maallisen matkan jälkeen. Jokainen päivä, jonka saamme täällä elää ja olla, on sekin Jumalan suurta armoa ja rakkautta. Laitan tähän vielä Raamatun kohdan Luuk. 16;19-31 jakeet Rikas mies ja Lasarus, kannattaa lukea.

""Tiedätkö, on olemassa vain yksi Jumala ja yksi Jeesus Kristus, Jumalan ainoa Poika,""

En tiedä koska oletuksena on ettei ole edes sitä yhtä jumalaa, eikä sitä ainoaa poikaa.

Muuten, jos Jeesus oli ainoa poika niin keitä nämä olivat? Nähtävästi maallinen "liha" ainakin kiinnosti.

GENESIS 6. 1 - 4.
        1. Kun ihmiset alkoivat lisääntyä maan päällä ja heille syntyi tyttäriä,
        2. huomasivat Jumalan pojat ihmisten tyttäret ihaniksi ja ottivat vaimoikseen kaikki, jotka he parhaiksi katsoivat.
        3. Silloin Herra sanoi: "Minun Henkeni ei ole vallitseva ihmisessä iankaikkisesti, koska hän on liha. Niin olkoon hänen aikansa sata kaksikymmentä vuotta."
        4. Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.

Nämä viittaamasi raamatunkohdat ovat jo ennestään tuttuja sillä kuten mainitsin, minä olen raamattuni lukenut.

• Toivoa
        weccu kirjoitti:

""Tiedätkö, on olemassa vain yksi Jumala ja yksi Jeesus Kristus, Jumalan ainoa Poika,""

En tiedä koska oletuksena on ettei ole edes sitä yhtä jumalaa, eikä sitä ainoaa poikaa.

Muuten, jos Jeesus oli ainoa poika niin keitä nämä olivat? Nähtävästi maallinen "liha" ainakin kiinnosti.

GENESIS 6. 1 - 4.
        1. Kun ihmiset alkoivat lisääntyä maan päällä ja heille syntyi tyttäriä,
        2. huomasivat Jumalan pojat ihmisten tyttäret ihaniksi ja ottivat vaimoikseen kaikki, jotka he parhaiksi katsoivat.
        3. Silloin Herra sanoi: "Minun Henkeni ei ole vallitseva ihmisessä iankaikkisesti, koska hän on liha. Niin olkoon hänen aikansa sata kaksikymmentä vuotta."
        4. Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.

Nämä viittaamasi raamatunkohdat ovat jo ennestään tuttuja sillä kuten mainitsin, minä olen raamattuni lukenut.

Nim.weccu. Löysin Raamatusta tekstin Kirje Tiitukselle 3;9-10 jakeet. "Vältä typeriä väittelyitä, sukuluetteloita sekä lakia koskevia riitoja ja kiistoja, sillä ne ovat hyödyttömiä ja turhia. Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti". Minä en ole kiinnostunut mistään Genesin kirjoituksista, vaan ja ainoastaan minulle merkitsee usko Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen ja Jumalan sanaan, joka löytyy Raamatusta. Siis enempää en viitsi alkaa kanssasi väittelemään. Olen saanut sanoa sen mikä minun kuuluikin sanoa, jonka kerroin sinulle jo aiemmin. Toivon sinulle kuitenkin siunausta elämässäsi.

• Toivoa kirjoitti:

Nim.weccu. Löysin Raamatusta tekstin Kirje Tiitukselle 3;9-10 jakeet. "Vältä typeriä väittelyitä, sukuluetteloita sekä lakia koskevia riitoja ja kiistoja, sillä ne ovat hyödyttömiä ja turhia. Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti". Minä en ole kiinnostunut mistään Genesin kirjoituksista, vaan ja ainoastaan minulle merkitsee usko Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen ja Jumalan sanaan, joka löytyy Raamatusta. Siis enempää en viitsi alkaa kanssasi väittelemään. Olen saanut sanoa sen mikä minun kuuluikin sanoa, jonka kerroin sinulle jo aiemmin. Toivon sinulle kuitenkin siunausta elämässäsi.

""Minä en ole kiinnostunut mistään Genesin kirjoituksista,""

No niin, mitäpä tuohon sitten.. :D

• EL.a .K:IM

FUCKIFUU

Juntti,

Eihän se vaadi kuin kunnon tulivuorenpurkauksen, ettei aurinko anna valoansa.

• FUCKIFUU

Miten kuu antaa samassa tilanteessa valoansa?

Huomaa koko ajan puhutaan aurinkosta ja kuusta samassa lauseessa!

Toki voisi kertoa että tulee ukkospilvet joiden läpi ei myöskään valo tule, mutta sama ongelma kuin edellisessä; kuunkaan verenpunaisuutta ei näkyisi.

• Riitaa taas haastamassa.

Odotetaan nyt vaan.

• FUCKIFUU

Hukkaa ainutlaatuinen elämäsi ihan rauhassa maailmanlopun odottelulle. Ja vaikka maailmanloppu tulisikin, niin ei se ainakaan mene niin kuin ilmestyskirjassa kirjoitetaan.

Voitteko selittää miten kuu voi olla kahdessa eri paikassa yhtä aikaa, sekä maan edessä ja takana (auringosta katsoen)

• Ingenjör_81
        FUCKIFUU kirjoitti:

Hukkaa ainutlaatuinen elämäsi ihan rauhassa maailmanlopun odottelulle. Ja vaikka maailmanloppu tulisikin, niin ei se ainakaan mene niin kuin ilmestyskirjassa kirjoitetaan.

Voitteko selittää miten kuu voi olla kahdessa eri paikassa yhtä aikaa, sekä maan edessä ja takana (auringosta katsoen)

Nimimerkistä päätellen trolli, mutta on absurdia sanoa että kaikkivoiva Jumala ei pystyisi sitä tekemään. Missä raamatussa sanotaan, ettei Jumala voisi ihmeitä tehdä, vaan päinvastoin.

TEORIA - TEORIA - TEORIA - TEORIA -TEORIA - TEORIA -TEORIA

Jos nyt välttämättä teoriaa haluat, niin lukaseppas tämä alkajaisiksi ja mitenkä se sopii raamatun kanssa yllättävin hyvin yhteen: http://www.nibiruplanetx.info/ Eli tämä Nasan ensin kertoma Planeetta X:n kiertoradan sanotaan olevan ~3600 vuotta (sumerialaisten mukaan) ja Joosuan kirja vuonna ~1400BC, kertoo kuinka päivä pysähtyi (suuren planeetan vetovoimasta?).

"Ja kun he paetessaan Israelia olivat Beet-Hooronin rinteessä, heitti Herra taivaasta heidän päällensä isoja kiviä, koko matkan Asekaan asti ... Niin aurinko seisoi alallansa, ja kuu pysyi paikallansa, kunnes kansa oli kostanut vihollisilleen. Niinhän on kirjoitettuna "Oikeamielisen kirjassa". Niin aurinko pysyi paikallansa keskitaivaalla päiväkauden, kiirehtimättä laskemaan." - Joosua 10:11-13

http://israelupdate.achlak.net/?page_id=4017
        - Neptunuksen ja Uranuksen ”putoileminen” normaalilta kiertoradaltaan.
        - Aurinko on käyttäytynyt epätavallisesti, Solar maksimum oli 2000 jota seurasi 11 vuoden kuluessa aktiivisuuden pienentyminen 2003 alkaen, mutta se lisääntyy.
        - Maan magneettikehässä havaittiin v.2008 yli 10 kertaa suurempi aukko kuin aiemmin. Se avaa maapallon alttiiksi avaruusmyrskyille ja auringon lähettämille hiukkasille yli 20 kertaa yli normaalitason.
        - Astronomit ennustavat valtavan aurinkomyrskyn iskevän maapalloon 2012, kooltaan 100 miljoonaa hydrogen pommia. NASA varoittaa, että jos se iskee lasketulla voimalla, se pystyy eliminoimaan maapallon elektroniset johdatukset ja laitteet. Samantapainen iski maahan 1859 ja 1921, mutta maailma ei ollut siinä määrin kehittynyt eikä riippuvainen sähkövoimasta kuin aikanamme; tuhot jäivät pieniksi.
        - Maailman ilmasto on ollut epävakaa jo vuosikaudet. Auringon aktiivisuus vaikuttaa maapallon lämpötiloihin lämmittäen toisia ja viilentäen toisia alueita, mikä aiheuttaa myrskyjä ja tuulia sekä sateitten ja kuivuuden etätasaista jakautumista.
        - Auringonpilkkuja on ollut nyt enemmän kuin koskaan 70 vuoden aikana.
        - Auringon aktiivisuus on nyt suurempi kuin koskaan 1000:n vuoden aikana.
        - Auringon aktiivisuus merkitsee, että aurinkomyrskyt ovat entistä yleisempiä.
        - Maapallo elää muutosten aikaa. Seismisten ja vulkaanisten ilmiöiden yleisyys kasvoi 400 – 500-kertaisiksi 75 vuoden aikana. Muutoksia tapahtuu myös muilla planeetoilla. Luonnolliset katastrofit ovat lisääntyneet 410 % 30 vuoden aikana 1963-1993. Auringon magneettikehä lisääntyi 230 % vuoden 1901 jälkeen.
        - Nibirun läheinen ohitus saisi aikaan vuoristojen muodostumisen. Napojen siirtyminen tapahtuisi painovoimaisen vuorottelun vuoksi maapallon pintakuoren läpi.
        - Vuorovesistä johtuvia tulvia, valtavia avaruusmyrskyjä ja valtavaa hydrocarbonaatin (öljyn) ja veden sekoittumista planeettojen välisestä avaruudesta maapallolle. Tällaista on tapahtunut ennenkin. Artikkelissa mainitaan Egyptiä kohdanneet vitsaukset Israelin kansan exoduksen aikana. Egyptissä hyönteisten ja matelijoitten pakeneminen maankuoresta johtui sähköisen jännityksen tunkeutumisesta maahan. Tulivuorenpurkaukset tulisivat lisääntymään ilmastomuutosten vuoksi.
        - Nibirus edellisen vierailun maapallon läheisyydessä arvioidaan tapahtunen 3 600 vuotta sitten. Se aiheutti massiivisen tulivuoren Theran purkautumisen Välimerellä, kuten myös Vesuviuksen yllättävän purkautumisen.
        - Maapallo on aktiivisen Nibirun magneettikentän vaikutuksen alaisena, toteaa artikkeli.
        - Nibiru aloittaa maapallon ohittamisen 2012 aikana ollen 14 miljoonan mailin päässä. Magneettikentän voimistuminen aiheuttaisi lisää maanjäristyksiä.
        - Vuosien 1994 – 2008 välisenä aikana oli enemmän tektonista aktiivisuutta kuin koskaan 30 vuoden aikana, mutta putosi dramaattisesti 2008. Samaan aikaan 2008 suuret yli 7 %:n Richterin asteikon maanjäristykset lisääntyivät jyrkästi.
        - 7.0 –7.9 %:n maanjäristyksiä tapahtui tammikuun 1. ja syyskuun 4. päivien välillä seuraavasti: vuonna 1900 10 kpl; viimeisen 10 vuoden aikana 9 kpl; vuonna 2010 tapahtui 17 maanjäristystä.
        - Venäjä valmistautui vuodesta 2003 lähtien mullistuksiin, koska sen pinnanmuodostus on alavaa ja joka voimakkaiden vuorovesi-ilmiöiden vuoksi jäisi veden peittoon.
        Seuraamaani artikkeliin liittyy graafisia kaavioita ja ja tilastoja, joissa eräässä kerrotaan, miten maanjäristysten määrä on 150 vuodessa 1860 – 2010 noussut 32:sta 64:än, v.2009 se oli 68.
        Artikkelissa kerrotaan, että sumerilaisten ohella Egyptin ja Kiinan viralliset rekisterit yhtäkkiä loppuivat n. 3 600 vuotta sitten, jolloin Nibirun oletetaan vierailleen alueella.
        Artikkelin mukaan Nibirun ohittaa maapallon kiertoratatason 2012, jatkaen siitä tason yläpuolelle saavuttaen zeniitin, eli lakikorkeutensa 2020 tienoilla.

• FUCKIFUU

Vastataan näytteen vuoksi yhteen kohtaan, joka voidaan ampua alas kansakoulu tietämyksellä:

Tulivuoren purkaukset eivät johdu ilmaston muutoksesta vaan siitä mitä maapallon pinnan alla tapahtuu. Ilmakehällä ei ole vaikutusta tulivuorenpurkauksiin (ellei ilmakehä yhtäkkiä kokonaan katoa, siinä ei kasvihuoneilmiöllä ole osaa eikä arpaa)

En tiedä kumpi on pahempi trolli vai foliohattu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      413
      9112
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3710
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2173
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      86
      1367
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1125
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    7. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1095
    9. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      108
      1084
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55