Latasin uuden skypen ja hyvin lähti toimimaan, paitsi ääni sisään puuttuu. Skypestä ei tule ääni minulle päin, ainoastaan vastapuoli kuulee minua. Onko joku kokeillut ja saanut toimimaan. Kaikki koneen äänet toimivat muuten ihan ok Jakelu on squeeze.
236
Vastaukset
- gentoonisti
Asensin juuri postauksesi innoittamana skypen 4.0 kuusivuotiaalle kannettavalleni, jossa openSUSE 12.1. Toimii kuin junan vessa.
Toimiko moiteetta edellisellä versiolla skypestä (tais ola 2.3 beta)?- Hyvä MS!
Microsoft tukee hienosti linuxia skypellään!
- miksuh-
Oho! Onko Skypen Linux-versiosta siis tullut uusi versio? Tämä oli aivan uutta itselleni, koska ainakin Skypen Debian-repo on aivan kuollut. Olinkin jo alkanut epäillä, että Skypen porukka on unohtanut Linuxin kokonaan.
- miksuh-
Noniin asensin nyt itsekin tuon uuden Skypen ja vaikuttas toimivan ihan ok, tosin näin keskellä yötä en voinut kenellekään tutulle soittaa, mutta Skypen testipuhelu onnistui ongelmitta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849