Hei,
eli olen menossa turkkilaisen kanssa turkissa naimisiin, mutta meilla on paperiden kanssa ongelmia.
Olemme kaannattaneet kaikki tarvittavat paperit seka hankkineet notaarin leimat niihen. Ainoa ongelma mika meilla on saglik raporun kanssa eli niitten verikokeiden kanssa. Ne on otettu istanbulissa valtion sairaalassa koska yksityisia sairaaloita ei hyvaksyta. ongelmamme on se etta mina ulkomaalaisena en saanut omaan verikoelappuseen laakarin nimikirjoitusta joten se ei ole pateva ennenkuin siina on nimikirjoitus. Mieheni sai sen helposti nayttamalla kimlikkiansa. Minulle sanottiin etta tarvitsisin geçerli kimlik numaran jonka saa emniyetista siis josta ulkomaalaiset hakevat oleskelulupaa jne. Paasimme jonoon mutta saimme ajan vasta 3 kk kuluttua joka ei kay koska olen raskaana rv 29 ja aijon synnyttaa sumessa eika minulla ole oleskelulupaa turkissa. Tama kaikki tli yllatyksena meille koska missaan ei lukenut etta pitaisi olla tama geçeli kimlik numara :P mita tassa tilanteessa kannattaisi tehda? miten te muut olette saaneet saglik raporun?
kiitos vastauksista :)
turkkilaisen kanssa naimisiin
kirazz
1
237
Vastaukset
- gbgbil
Varmaan vaikuttaa paljolti paikkakunnasta miten asiat menee, siellä kun tuntuu jopa saman paikan eri virkailijan kanssa menevän asiat ihan eri tavalla..
Soita suomen suurlähetystöön ja kysele sieltä? Varmaan osaavat neuvoa jotenkin. Tai jos menette suomessa naimisiin, miehesi kuitenkin ilmeisesti suomeen tulossa jos kerran täällä synnytätkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4363111Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata802375Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161868Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1941557- 271523
- 771512
- 1091465
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201378Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411371- 801317