Uimaranta koirille

kesä kaikilla

Missä on Joensuun alueella uimaranta, jossa voi käyttää koiraa uimassa?

34

4579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;)

      Tuossa Länsikoskeen voi minun puolesta käydä laskemassa koiransa.

      • Anonyymi

        Ääliö


    • 11

      Noljakassa Aavarannan venesataman vieressä pienen kukkulan takana on poukama joka lienee Joensuun ainoa virallinen koirien uimaranta.

      • EI UIMARANNOILLE

        Älä tule tänne Aavarantaan sitä koiraas uittamaan!!
        Koirille tarkoitettu uimaranta on Honkaniemessä (Heinäpurontietä Botanian vierestä kääntyy sinne tie), siellä on koirille virallinen uimaranta (ja ilmankos on viereesä oleva ihmisten ranta ollukin useana kesänä jo käyttökiellossa huonon vedenlaadun takia).


      • KK
        EI UIMARANNOILLE kirjoitti:

        Älä tule tänne Aavarantaan sitä koiraas uittamaan!!
        Koirille tarkoitettu uimaranta on Honkaniemessä (Heinäpurontietä Botanian vierestä kääntyy sinne tie), siellä on koirille virallinen uimaranta (ja ilmankos on viereesä oleva ihmisten ranta ollukin useana kesänä jo käyttökiellossa huonon vedenlaadun takia).

        ^ Totta, kuten edellä kirjoitin, koskeen vaan. Seisovassa vedessä vesi menee aivan pakaiseksi kun hurttia käytetään kylvyssä. Jätetään uimarannat kaksijalkaisille ;)

        Mua ainakin sylettää jos tiedän, että samassa vedessä missä itse pulikoin, olisi käynyt koira..


      • koirankynnen leikkaaja
        KK kirjoitti:

        ^ Totta, kuten edellä kirjoitin, koskeen vaan. Seisovassa vedessä vesi menee aivan pakaiseksi kun hurttia käytetään kylvyssä. Jätetään uimarannat kaksijalkaisille ;)

        Mua ainakin sylettää jos tiedän, että samassa vedessä missä itse pulikoin, olisi käynyt koira..

        kukahan älypää päästi kaksi kaukasianpaimenkoiraa irti romppalassa kontiolahdella juhannuksena??melkoisen vihamielisiä otuksia,omistajan luulisi tuntevan vastuunsa tuollaisren koirien kanssa..


      • uimari3
        EI UIMARANNOILLE kirjoitti:

        Älä tule tänne Aavarantaan sitä koiraas uittamaan!!
        Koirille tarkoitettu uimaranta on Honkaniemessä (Heinäpurontietä Botanian vierestä kääntyy sinne tie), siellä on koirille virallinen uimaranta (ja ilmankos on viereesä oleva ihmisten ranta ollukin useana kesänä jo käyttökiellossa huonon vedenlaadun takia).

        Itse ainakin uin mieluummin koirien rannalla kuin ihmisten uimarannalla (ja olen uinutkin). Taatusti puhtaampi vesi! Ei tietoakaan noroviruksista yms. vatsataudin aiheuttajosta. Koirat ei katsos useinkaan ulosta veteen.. (toisin kuin esim. pikkulapset)


      • Anonyymi
        EI UIMARANNOILLE kirjoitti:

        Älä tule tänne Aavarantaan sitä koiraas uittamaan!!
        Koirille tarkoitettu uimaranta on Honkaniemessä (Heinäpurontietä Botanian vierestä kääntyy sinne tie), siellä on koirille virallinen uimaranta (ja ilmankos on viereesä oleva ihmisten ranta ollukin useana kesänä jo käyttökiellossa huonon vedenlaadun takia).

        Pidä sinä turpasi kiinni...


      • Anonyymi
        KK kirjoitti:

        ^ Totta, kuten edellä kirjoitin, koskeen vaan. Seisovassa vedessä vesi menee aivan pakaiseksi kun hurttia käytetään kylvyssä. Jätetään uimarannat kaksijalkaisille ;)

        Mua ainakin sylettää jos tiedän, että samassa vedessä missä itse pulikoin, olisi käynyt koira..

        Pidä sinäkin turpasi kiinni ei tarvii tulla sulkemaan..


      • Anonyymi
        EI UIMARANNOILLE kirjoitti:

        Älä tule tänne Aavarantaan sitä koiraas uittamaan!!
        Koirille tarkoitettu uimaranta on Honkaniemessä (Heinäpurontietä Botanian vierestä kääntyy sinne tie), siellä on koirille virallinen uimaranta (ja ilmankos on viereesä oleva ihmisten ranta ollukin useana kesänä jo käyttökiellossa huonon vedenlaadun takia).

        😡🖕.


      • Anonyymi
        KK kirjoitti:

        ^ Totta, kuten edellä kirjoitin, koskeen vaan. Seisovassa vedessä vesi menee aivan pakaiseksi kun hurttia käytetään kylvyssä. Jätetään uimarannat kaksijalkaisille ;)

        Mua ainakin sylettää jos tiedän, että samassa vedessä missä itse pulikoin, olisi käynyt koira..

        😡🖕.


      • Anonyymi
        EI UIMARANNOILLE kirjoitti:

        Älä tule tänne Aavarantaan sitä koiraas uittamaan!!
        Koirille tarkoitettu uimaranta on Honkaniemessä (Heinäpurontietä Botanian vierestä kääntyy sinne tie), siellä on koirille virallinen uimaranta (ja ilmankos on viereesä oleva ihmisten ranta ollukin useana kesänä jo käyttökiellossa huonon vedenlaadun takia).

        Pieni sieluinen p.....


      • Anonyymi
        EI UIMARANNOILLE kirjoitti:

        Älä tule tänne Aavarantaan sitä koiraas uittamaan!!
        Koirille tarkoitettu uimaranta on Honkaniemessä (Heinäpurontietä Botanian vierestä kääntyy sinne tie), siellä on koirille virallinen uimaranta (ja ilmankos on viereesä oleva ihmisten ranta ollukin useana kesänä jo käyttökiellossa huonon vedenlaadun takia).

        Ei tarvii uittaa aavarannalla. Talvella on jään päällä, latu-uralla melekonen rakkien paskahuussi. Enpä toista kertaa lähe suksiani likaamaan. Ja enpä kyllä käy uimassakaan moisessa paikassa.


    • KK

      ^
      Minuakin ajanut mökkitiellä takaa vastaava peto (Kontiolahdella) takaa..
      Pitäisi lopettaa nuo vihamieliset hurtat.

      VÄHÄN VASTUUTA! KOIRAA EI SAA PITÄÄ VAPAANA.

      • Anonyymi

        Saa pitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa pitää

        Kiinnipitoaikana eipä saakaan!


    • kati771

      Joensuun kaupungin uimarannoilla koirien uittaminen on kielletty. Koirille omat uittopaikat löytyvät Marjalan saaren kärjestä ja Aavarannan pienvenepaikalta.

    • dippadai

      Heh vai et likaantuu se uimavesi siinä ku koira käy siel uimassa;) Eiköhän toi Pyhäselän vesi ihan jostain muusta oo paskasta ku koirien uittamisesta... Kertoo aika paljon ihmisen ajatusmaailmasta tuo et kuvitellaan veden siitä pilalle menevän..

      • Anonyymi

        Luule omassa päässäsi mitä luulet, mutta se on laki joka kieltää koirien uittamisen ihmisille tarkoitetuilla hoidetuilla uimarannoilla. Kyllä lain laatimiseen on aina perusteet, sinä voit olla mitä mieltä haluat.


    • Anonyymi

      Minä olen käyttänyt meidän koiria kaikilla keskustan alueen uimarannoilla. Aikaisin aamusta ja myöhään illalla ei ole ollut ketään valittamassa :)

    • Anonyymi

      Karsikonrannan veneenlaskupaikka on huvä, siinä mennä viikollakin perhe pullakka niin iloisesti uitti koiriaan vaikka alue eristetty öljy nauhalla!! Iloisesti koorat kirmasivat öljyn seassa

    • Anonyymi

      Oma uimahallihan niille piskeille pitäs rakentaa vaikka jäähallin viereen. Kuulemma koirilla kauhea stressi, kun varsinkin talvella vedet joet jäässä ja ei pääse uimaan. Kunnanisät ja konsulit herätkää ja valvokaa

    • Anonyymi

      Hyvä idea kylpylä.itse uitan kesämökillä hiekkaranta tein katoksen kiva varjo paikka vilvotella välillä.

    • Anonyymi

      Taajama-alueilla pitäisi kieltää koiranpito kokonaan.

      • Anonyymi

        Kokonaan pitäisi rakit kieltää joka paikasta... Miten se meni laulussa... saunan taakse ja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokonaan pitäisi rakit kieltää joka paikasta... Miten se meni laulussa... saunan taakse ja...

        Tuommoset pikkusieluiset nillittäjät sinne saunan taakse pitäis viedä! Ja opettaa oikein olan takaa 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuommoset pikkusieluiset nillittäjät sinne saunan taakse pitäis viedä! Ja opettaa oikein olan takaa 😅

        Eihän sinua hymiöpelleäkään kukaan ole opettanut, aloitetaan valistus sinusta...


    • Anonyymi

      Koiranpitoon on vaadittava hallussapitolupa, jonka saa käymällä kurssin ja läpäisemällä tutkinnon. Kurssin, tutkinnon ja lupamenettelyn hinta olisi sama kuin B-ajokortin hinta.
      Lisäksi koiravero 1000€/vuosi.
      Luulisin näillä toimilla koiranpidon muuttuvan asialliseksi.

    • Anonyymi

      Koirasta saa hyvät rukkaset.

    • Anonyymi

      Koira käy kolme kertaa kylvyssä vko hierontaa on hyvässä kunnossa

    • Itse käytän aavarannalla, vitut näitä kukaa valvo saa käydä missävain.

      • Anonyymi

        Kaltaistesi vatipäiden takia valvonta varmasti lisääntyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaltaistesi vatipäiden takia valvonta varmasti lisääntyy.

        Ei viranomaisilla riitä resurssit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei viranomaisilla riitä resurssit.

        Ja siihen luottaen siis perseilkäämme...?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe