Uimaranta koirille

kesä kaikilla

Missä on Joensuun alueella uimaranta, jossa voi käyttää koiraa uimassa?

34

3421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;)

      Tuossa Länsikoskeen voi minun puolesta käydä laskemassa koiransa.

      • Anonyymi

        Ääliö


    • 11

      Noljakassa Aavarannan venesataman vieressä pienen kukkulan takana on poukama joka lienee Joensuun ainoa virallinen koirien uimaranta.

      • EI UIMARANNOILLE

        Älä tule tänne Aavarantaan sitä koiraas uittamaan!!
        Koirille tarkoitettu uimaranta on Honkaniemessä (Heinäpurontietä Botanian vierestä kääntyy sinne tie), siellä on koirille virallinen uimaranta (ja ilmankos on viereesä oleva ihmisten ranta ollukin useana kesänä jo käyttökiellossa huonon vedenlaadun takia).


      • KK
        EI UIMARANNOILLE kirjoitti:

        Älä tule tänne Aavarantaan sitä koiraas uittamaan!!
        Koirille tarkoitettu uimaranta on Honkaniemessä (Heinäpurontietä Botanian vierestä kääntyy sinne tie), siellä on koirille virallinen uimaranta (ja ilmankos on viereesä oleva ihmisten ranta ollukin useana kesänä jo käyttökiellossa huonon vedenlaadun takia).

        ^ Totta, kuten edellä kirjoitin, koskeen vaan. Seisovassa vedessä vesi menee aivan pakaiseksi kun hurttia käytetään kylvyssä. Jätetään uimarannat kaksijalkaisille ;)

        Mua ainakin sylettää jos tiedän, että samassa vedessä missä itse pulikoin, olisi käynyt koira..


      • koirankynnen leikkaaja
        KK kirjoitti:

        ^ Totta, kuten edellä kirjoitin, koskeen vaan. Seisovassa vedessä vesi menee aivan pakaiseksi kun hurttia käytetään kylvyssä. Jätetään uimarannat kaksijalkaisille ;)

        Mua ainakin sylettää jos tiedän, että samassa vedessä missä itse pulikoin, olisi käynyt koira..

        kukahan älypää päästi kaksi kaukasianpaimenkoiraa irti romppalassa kontiolahdella juhannuksena??melkoisen vihamielisiä otuksia,omistajan luulisi tuntevan vastuunsa tuollaisren koirien kanssa..


      • uimari3
        EI UIMARANNOILLE kirjoitti:

        Älä tule tänne Aavarantaan sitä koiraas uittamaan!!
        Koirille tarkoitettu uimaranta on Honkaniemessä (Heinäpurontietä Botanian vierestä kääntyy sinne tie), siellä on koirille virallinen uimaranta (ja ilmankos on viereesä oleva ihmisten ranta ollukin useana kesänä jo käyttökiellossa huonon vedenlaadun takia).

        Itse ainakin uin mieluummin koirien rannalla kuin ihmisten uimarannalla (ja olen uinutkin). Taatusti puhtaampi vesi! Ei tietoakaan noroviruksista yms. vatsataudin aiheuttajosta. Koirat ei katsos useinkaan ulosta veteen.. (toisin kuin esim. pikkulapset)


      • Anonyymi
        EI UIMARANNOILLE kirjoitti:

        Älä tule tänne Aavarantaan sitä koiraas uittamaan!!
        Koirille tarkoitettu uimaranta on Honkaniemessä (Heinäpurontietä Botanian vierestä kääntyy sinne tie), siellä on koirille virallinen uimaranta (ja ilmankos on viereesä oleva ihmisten ranta ollukin useana kesänä jo käyttökiellossa huonon vedenlaadun takia).

        Pidä sinä turpasi kiinni...


      • Anonyymi
        KK kirjoitti:

        ^ Totta, kuten edellä kirjoitin, koskeen vaan. Seisovassa vedessä vesi menee aivan pakaiseksi kun hurttia käytetään kylvyssä. Jätetään uimarannat kaksijalkaisille ;)

        Mua ainakin sylettää jos tiedän, että samassa vedessä missä itse pulikoin, olisi käynyt koira..

        Pidä sinäkin turpasi kiinni ei tarvii tulla sulkemaan..


      • Anonyymi
        EI UIMARANNOILLE kirjoitti:

        Älä tule tänne Aavarantaan sitä koiraas uittamaan!!
        Koirille tarkoitettu uimaranta on Honkaniemessä (Heinäpurontietä Botanian vierestä kääntyy sinne tie), siellä on koirille virallinen uimaranta (ja ilmankos on viereesä oleva ihmisten ranta ollukin useana kesänä jo käyttökiellossa huonon vedenlaadun takia).

        😡🖕.


      • Anonyymi
        KK kirjoitti:

        ^ Totta, kuten edellä kirjoitin, koskeen vaan. Seisovassa vedessä vesi menee aivan pakaiseksi kun hurttia käytetään kylvyssä. Jätetään uimarannat kaksijalkaisille ;)

        Mua ainakin sylettää jos tiedän, että samassa vedessä missä itse pulikoin, olisi käynyt koira..

        😡🖕.


      • Anonyymi
        EI UIMARANNOILLE kirjoitti:

        Älä tule tänne Aavarantaan sitä koiraas uittamaan!!
        Koirille tarkoitettu uimaranta on Honkaniemessä (Heinäpurontietä Botanian vierestä kääntyy sinne tie), siellä on koirille virallinen uimaranta (ja ilmankos on viereesä oleva ihmisten ranta ollukin useana kesänä jo käyttökiellossa huonon vedenlaadun takia).

        Pieni sieluinen p.....


      • Anonyymi
        EI UIMARANNOILLE kirjoitti:

        Älä tule tänne Aavarantaan sitä koiraas uittamaan!!
        Koirille tarkoitettu uimaranta on Honkaniemessä (Heinäpurontietä Botanian vierestä kääntyy sinne tie), siellä on koirille virallinen uimaranta (ja ilmankos on viereesä oleva ihmisten ranta ollukin useana kesänä jo käyttökiellossa huonon vedenlaadun takia).

        Ei tarvii uittaa aavarannalla. Talvella on jään päällä, latu-uralla melekonen rakkien paskahuussi. Enpä toista kertaa lähe suksiani likaamaan. Ja enpä kyllä käy uimassakaan moisessa paikassa.


    • KK

      ^
      Minuakin ajanut mökkitiellä takaa vastaava peto (Kontiolahdella) takaa..
      Pitäisi lopettaa nuo vihamieliset hurtat.

      VÄHÄN VASTUUTA! KOIRAA EI SAA PITÄÄ VAPAANA.

      • Anonyymi

        Saa pitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa pitää

        Kiinnipitoaikana eipä saakaan!


    • kati771

      Joensuun kaupungin uimarannoilla koirien uittaminen on kielletty. Koirille omat uittopaikat löytyvät Marjalan saaren kärjestä ja Aavarannan pienvenepaikalta.

    • dippadai

      Heh vai et likaantuu se uimavesi siinä ku koira käy siel uimassa;) Eiköhän toi Pyhäselän vesi ihan jostain muusta oo paskasta ku koirien uittamisesta... Kertoo aika paljon ihmisen ajatusmaailmasta tuo et kuvitellaan veden siitä pilalle menevän..

      • Anonyymi

        Luule omassa päässäsi mitä luulet, mutta se on laki joka kieltää koirien uittamisen ihmisille tarkoitetuilla hoidetuilla uimarannoilla. Kyllä lain laatimiseen on aina perusteet, sinä voit olla mitä mieltä haluat.


    • Anonyymi

      Minä olen käyttänyt meidän koiria kaikilla keskustan alueen uimarannoilla. Aikaisin aamusta ja myöhään illalla ei ole ollut ketään valittamassa :)

    • Anonyymi

      Karsikonrannan veneenlaskupaikka on huvä, siinä mennä viikollakin perhe pullakka niin iloisesti uitti koiriaan vaikka alue eristetty öljy nauhalla!! Iloisesti koorat kirmasivat öljyn seassa

    • Anonyymi

      Oma uimahallihan niille piskeille pitäs rakentaa vaikka jäähallin viereen. Kuulemma koirilla kauhea stressi, kun varsinkin talvella vedet joet jäässä ja ei pääse uimaan. Kunnanisät ja konsulit herätkää ja valvokaa

    • Anonyymi

      Hyvä idea kylpylä.itse uitan kesämökillä hiekkaranta tein katoksen kiva varjo paikka vilvotella välillä.

    • Anonyymi

      Taajama-alueilla pitäisi kieltää koiranpito kokonaan.

      • Anonyymi

        Kokonaan pitäisi rakit kieltää joka paikasta... Miten se meni laulussa... saunan taakse ja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokonaan pitäisi rakit kieltää joka paikasta... Miten se meni laulussa... saunan taakse ja...

        Tuommoset pikkusieluiset nillittäjät sinne saunan taakse pitäis viedä! Ja opettaa oikein olan takaa 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuommoset pikkusieluiset nillittäjät sinne saunan taakse pitäis viedä! Ja opettaa oikein olan takaa 😅

        Eihän sinua hymiöpelleäkään kukaan ole opettanut, aloitetaan valistus sinusta...


    • Anonyymi

      Koiranpitoon on vaadittava hallussapitolupa, jonka saa käymällä kurssin ja läpäisemällä tutkinnon. Kurssin, tutkinnon ja lupamenettelyn hinta olisi sama kuin B-ajokortin hinta.
      Lisäksi koiravero 1000€/vuosi.
      Luulisin näillä toimilla koiranpidon muuttuvan asialliseksi.

    • Anonyymi

      Koirasta saa hyvät rukkaset.

    • Anonyymi

      Koira käy kolme kertaa kylvyssä vko hierontaa on hyvässä kunnossa

    • Itse käytän aavarannalla, vitut näitä kukaa valvo saa käydä missävain.

      • Anonyymi

        Kaltaistesi vatipäiden takia valvonta varmasti lisääntyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaltaistesi vatipäiden takia valvonta varmasti lisääntyy.

        Ei viranomaisilla riitä resurssit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei viranomaisilla riitä resurssit.

        Ja siihen luottaen siis perseilkäämme...?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2859
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      403
      2752
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2220
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      78
      1924
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      70
      1893
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1803
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1794
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1738
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1542
    Aihe