Siis, mulla on pikku ongelma mun rippimekon kanssa. En ole varma, että tykkäänkö sittenkään siitä mekosta, koska kaverillani on samanlainen ja tuntuu jotenkin oudolta, eikä se välttämättä ole muutenkaan oikein mun tyylinen. Mekon siis valitsin siksi, koska menimme kaupoille ostamaan mekkoa kun äiti oli huonolla tuulella ja olin kokeillut jo viittä mekkoa, hän alkoi vaikuttaa vähän hermostuneelta ja siltä ettei olisi jaksanut enää olla siellä, otin mekon joka sopi parhaiten niistä viidestä mekosta joita kokeilin.
Juhliin on vielä kuukausi ja haluaisin palauttaa mekon ja ottaa jonkun toisen, mutta en uskalla sanoa sitä äidille koska en tiedä miten hän reagoi siihen. Ja pystyyköhän sitä enää edes palauttaa? Siinä on siis vielä laput kiinni ja käyttämätön, kuittikin pitäisi olla tallella.
Eli mitä teen, miten voisin kertoa äidille etten pidä mekosta? Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan!
Rippimekko-ongelmia!
tietämätön
1
123
Vastaukset
Kuinka kauan siitä on kun ostit sen, et voiko sen vielä palauttaa? Ite tekisin varmaa niin et menisin vaikka kaverin kans shoppailee ja sitte ettisin sieltä uuden mekon. Kotona sanoisin äidille että yhdes kaupas oli tosi ihana mekko ja voisinko mä vielä vaihtaa sitä mekkoa.
Toivottavasti saat haluamasi mekon (: !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944