kaveri oli merkinny mut kuvaan

.....

mut en itse pysty näkemään sitä koska linkki on vanhentunu tai sitte mulla ei oo oikeutta katsoo sitä...siis häh?tuli vaa mieleen että jos se on joku ihan hirvee kuva musta ja nyt ne jotka sen näkee niin nauraa sille...vai onko se mahdollista että se on poistanu sen koska ei mulla feissis näkyny mitään että se olis lisänny mut johonkin kuvaan näin vasta sähköpostin kautta sen,apua!

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niionkiiiiiiiiiiiiii

Mielenkiintoista............................................

• .....

no apuja!tuon tekstin sijaan olisit voinu kirjoittaa vastauksen.

• höpötinhöpötin

Ethän sä kysyny mitään. Vastaa sinä tähän, missä millä mihin milloin ???????????????????????????????????????????????????

• jokonyt

huoh...siis että minkä takia mä en ite nähny sitä feissis että mut on lisätty johonkin kuvaan vasta sitte näin kun kävin sähköpostissa sitte kun klikkasin sitä näe kuva niin sitä ei enää ollu siis onks se poistettu vai onko asetuksista laitettu se sillei etten näe sitä kuvaa....kun en oo ees hengaillu tän kaa että ei se oo ees mitenkään pystyny ottaa musta kuvaan,vai onko se mahdollista että se olisi vahingossa lisänny mut kuvaansa?

• ....

no toi ei sillei paljoo auttanu,kun en oo ees nähny koko kuvaa itsestäni,kuten sanoin e-mailissa oli ilmoitus mut ei feissis näkyny mitään,liekö sitte poistanu sen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10885
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8157
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      123
      5211
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3626
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3548
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3504
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3147
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2499
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2001
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1776
    Aihe