mut en itse pysty näkemään sitä koska linkki on vanhentunu tai sitte mulla ei oo oikeutta katsoo sitä...siis häh?tuli vaa mieleen että jos se on joku ihan hirvee kuva musta ja nyt ne jotka sen näkee niin nauraa sille...vai onko se mahdollista että se on poistanu sen koska ei mulla feissis näkyny mitään että se olis lisänny mut johonkin kuvaan näin vasta sähköpostin kautta sen,apua!
kaveri oli merkinny mut kuvaan
6
<50
Vastaukset
- niionkiiiiiiiiiiiiii
Mielenkiintoista............................................
- .....
no apuja!tuon tekstin sijaan olisit voinu kirjoittaa vastauksen.
- höpötinhöpötin
Ethän sä kysyny mitään. Vastaa sinä tähän, missä millä mihin milloin ???????????????????????????????????????????????????
- jokonyt
huoh...siis että minkä takia mä en ite nähny sitä feissis että mut on lisätty johonkin kuvaan vasta sitte näin kun kävin sähköpostissa sitte kun klikkasin sitä näe kuva niin sitä ei enää ollu siis onks se poistettu vai onko asetuksista laitettu se sillei etten näe sitä kuvaa....kun en oo ees hengaillu tän kaa että ei se oo ees mitenkään pystyny ottaa musta kuvaan,vai onko se mahdollista että se olisi vahingossa lisänny mut kuvaansa?
- käy ja katso
http://www.mikropc.net/neuvot/merkittiinko sinut facebookvalokuvaan nain poistat nimesi kuvasta/a794768
Jotain juttua. - ....
no toi ei sillei paljoo auttanu,kun en oo ees nähny koko kuvaa itsestäni,kuten sanoin e-mailissa oli ilmoitus mut ei feissis näkyny mitään,liekö sitte poistanu sen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110885- 408157
- 1235211
- 1433626
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552499
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281776