kylmä talvi takana

tiinaex...

toivottavasti lämmin kesä edessä otan kaiken irti jokaisesta vapaasta ajasta jonka saan viettää täällä kotosalla järven rannalla monet odottelee kesälomaa mulla ei kunnollista sellaista oo ollu viiteentoista vuoteen lomaa tulee pidettyä aina sillon kun siihen tulee mahdollisuus joskus enemmän ja joskus vähemmän mutta mua se ei haittaa enkä mää edes tiedä enää mitä tekis jos vaikka joskus sais neljän viikon loman yhteensoitoon plussana vielä se ettei tarttis ajatella työasioita yhtään osaiskohan sitä edes olla kesällä ei oo edes minkäänlaista kaukokaipuuta mihinkään suuntaan kun suomen suvi on niin kaunis nyt oltiin tossa just yhdentoista tunnin yöunien jälkeen neljä tuntia ulkona grillattin evästä ja kohta pitäs lähtee työmaalle mihin se ihmisten aika katoo kun musta tuntuu että mulla ainakin on aikaa vaikka kuinka paljon sitääkin huolimatta että nyt satuu tänä kesänä olemaan melkein joka viikolle jonkinsortin kissanristiäiset melko useesti kumminkin kuulee ihmisten sanovan että kun ei kerkee tehdä mitään kun on niin kiire.

9

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mullon sellanen ajatus, kun aikaa on vähemmän, asioita tekee tehokkaammin.
      Ja jää aikaa rentoutumisellekin.
      Ei oo ihan neljää viikkoa mullakaan lomaa, mutta vaikka vaan muutama päivä lomalla, ajatuksena tehdä kotona sitä sun tätä. Sitä aikaa menee paljo ihan huomaamatta, tiedä mihin.. mutta kun sitä on niin paljo; olevinaan..!
      Suomen suvesta ei moneksi päiväksi raski pois lähteä.. Kerran olin alkukesästä viikon Italiassa, ja ihan onnessani, kun kielot ja tuomet oli kukassa kotiin palatessa.. ja omenapuut, nekään ei monta päivää kuki, vähä kait säistä riippuen.
      Toivotaan lämmintä kesää, aurinkoakin :)

• tiinaex...

tuli tosta sun kirjoituksesta mieleen että omenapuut vois kyllä kukkia vaikka koko kesän tältäkin kesältä niiden kukinta on jo ohi ne on niin kauniita kun ne on täydessä kukassa.

• hengästynyt

Olipa pitkä lause.

• Sibone*

Hengitä välillä ;)
        . , : ! ?.. sähän voit ihan ite valita mieleisesi!) Eikö oo hyvä systeemi.. tää tosin ei ehkä koskenu mua, mut kuitenkin, hyvä idea?
        :)

• hengästynyt
        Sibone* kirjoitti:

Hengitä välillä ;)
        . , : ! ?.. sähän voit ihan ite valita mieleisesi!) Eikö oo hyvä systeemi.. tää tosin ei ehkä koskenu mua, mut kuitenkin, hyvä idea?
        :)

Joo sori, kommenttini koski aloittajaa. Yritin hengittää välillä aloitusta lukiessani, mutta en oikein tiennyt missä kohdassa. Sitä varten kai ne pilkut ja pisteet on keksitty?

• hengästynyt kirjoitti:

Joo sori, kommenttini koski aloittajaa. Yritin hengittää välillä aloitusta lukiessani, mutta en oikein tiennyt missä kohdassa. Sitä varten kai ne pilkut ja pisteet on keksitty?

Ei mitään soria tarvi! Aloittajalla on oma persoonallinen tyyli, sellanenkin on ihan hauska joskus. Makuasioita kuitenkin lienee..

• tiinaex...
        hengästynyt kirjoitti:

toivottavasti on tasaantunu jo...

• Miulla on ehta kesäloma, tänä vuonna kahteen osaan jaettuna, menossa kolmenviikon jakso josta toinen viik. alkoi. Elokuussa sitten viikko, tytärtä kun viedään silloin miehelään.:))
      Talvelle jää 8päivää.. Miun viimeviikko meni tosi nopeesti ihan siivouksien merkeissä, kotona ja rantasaunalla. Nyt alkoi toinen viikko joka varmasti etenee taas vinhaa vauhtia.. Tämäpäivä puhjahti kenkäjahdissa kaupungilla...Huomenna astelen laivaan joka ylittää lahden. Kotiin kun pääsen ni johan se on loppuviikkoa ja juhannuksen juhlaa:))) Viimeisellä lomaviikollani pitäisi jo kiireesti käydä lapsenlapsiakin katsomassa. Töissä pitää mennä kellon kanssa kilpasilla joten ei jaksa sitä minuuttipeliä enää lomalla siksi loma on todellakin tervetullut ja erittäin odotettu:)))

• tiinaex...

sulla on kyllä onnestanu kelien puolesta ainakin täällä on ollu ihan kivoja kelejä välillä sataa välillä paistaa siinä on äitillä hommaa kun tytär menee naimisiin mutta kivojahan ne juhlat on ja kiva on että se oma rakas on löytyny mää ehkä säästän vielä niitä pitämättömiä kesälomia talvilomia ja viikonloppuja vaikka vuoden kerrallaan ;)))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      250
      5201
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4221
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      59
      3961
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3627
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3580
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3335
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      12
      2733
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2496
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      61
      2397
    Aihe