pikkuveli ongelmia!!

pulassa pikkuveljentakia

mulla on 9 vuotias pikkuveli Santeri. Santeri on aina ollut väkivaltainen ja eikä tottele ketään. Hän saattaa äkkiarvaamatta hyökätä kimppuuni. Pitäsikö asialle tehdä jotain? Santeri piirtää vain väkivaltaisia kuvia, missä ukkelit tappavat toisensa ja sitten syövät. Hän on pienestä pitäen ollut sadistinen (rääkkää eläimiä) tämä saattaa johtua siitä, että santeria kiusattiin ja hakattiin päiväkodissa. Santerilla on vakavia traumoja hiekkalaatikoista. Auttakaa! Mitä voisin tehdä?

11

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on itselläkin saman ikäinen pikkuveli ja se käy aina välillä väkivaltaiseksi eikä tottele ja suuttuu todella helposti. Tää asia vaivaa mua paljon ja sen takii puhuinki terkkarin kanssa tästä, lyhyesti kuitenkin ja hän sitten sanoi että voi ottaa yhteyttä perheneuvontaan. En oo viel ottanut kyl yhteyttä mut suosittelen, että sä ottaisit sinne yhteyttä ja keskustele asiasta vanhempien kassa. Ja toi et sun pikkuveljeä lyötiin päikkärissä kuulostaa ihan hirveeltä! Eiks siihen puututtu siihen lyömiseen? :O Ihan luonnollista että pikku pojalle jää tollaisesti traumoja :( Ja kannattaa myös jutella pikkuveljes kanssa tosta sen käyttäytymisestä ja tarpeen tullen olla ankara, mutta ei kuitenkaan liian ankara, sillä hän on jo joutunut kokemaan kiusaamista ja lyömistä niin nuorella iällä. Pärjäilemisiä teille !:)

      • santeri,pikkuveljeni

        Kiitos vinkistä! Kiusaamiseen ei puututtu sen kummemmin


      • Surkeaa
        santeri,pikkuveljeni kirjoitti:

        Kiitos vinkistä! Kiusaamiseen ei puututtu sen kummemmin

        Trolli ja provo


    • es

      No mutta santeri!

    • :D

      NO MUTTA SANTERI, trollollooo, ilman tota nimee ja hiekkalaatikko juttuu ois voinu uskookkin, mutta sitten tuli mieleen justimusfilms :DDD

      • santeri,pikkuveljeni

        xD jäinpäs kiinni :DDD


    • Fikhi

      No ei voi olla totta! Sehän on SANTERI! Kaikki muutkin trollaajat, nyt trollaamaan!

      • neuvoja sulle ;)

        Ei paha! Se kuulu vielä sen ikää mutta...

        Mul on pikkuveli joka hakkaa potkii yms...Joudutaan käymää vaikka missä! Se joutuu 2013 sairaalaan osastolle että sellasta :( Kyllä sä pärjäät!


      • minäse vaan olen
        neuvoja sulle ;) kirjoitti:

        Ei paha! Se kuulu vielä sen ikää mutta...

        Mul on pikkuveli joka hakkaa potkii yms...Joudutaan käymää vaikka missä! Se joutuu 2013 sairaalaan osastolle että sellasta :( Kyllä sä pärjäät!

        Tiiän miltä tuntuu ittelläni samllainen sisko jonka nimi on SanteriinaXD


      • minäse vaan olen
        minäse vaan olen kirjoitti:

        Tiiän miltä tuntuu ittelläni samllainen sisko jonka nimi on SanteriinaXD

        No ei vaa sen nimi on Sanni


      • pikkuveljeni santeri
        minäse vaan olen kirjoitti:

        No ei vaa sen nimi on Sanni

        kiitos ymmärryksestä. Näitä santereita löytyy joka nurkan takaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe