Onko kokemusta Puhdas katto -nimisestä aineesta tiilikaton (tai huopa/mineriittikaton) puhdistamiseen? Virmat mainostavat sikakalliita painepesua ja sen jälkeen jotakin "maalia", mutta onko tuollainen raskas ja kallis homma turhaa, jos levittämällä ainetta 2-5 vuoden välein ruiskulla saa saman aikaan.
Tiilikatolle Puhdas katto -aine?
V***n tiilikatto
2
231
Vastaukset
- KauppaRauta.
Ruiskuttamalla puhdas katto ainetta katolles et saa muuta kun harmaita hiuksia!
Se se vasta hujjaus ainetta onkin. Käytä rahas mielummin hyviin vakuutuksiin jotka korvaavat kunnon vesivahingon hoitamattoman kattosi takia!- V***n tiilikatto
Onko sinulla kokemusta tuosta aineesta?
Mistä päättelit, että kattoni on hoitamaton? Työtä on sen kanssa joka syksy vaan niin pirusti, että pienikin työn säästö jollakin aineella houkuttelee. Oletko muuten kuullut, että tiilien alla on aluskate estämässä vesivahinkoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133698Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272770Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2632637Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51865- 2151376
- 721200
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1551016Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30963Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2857