Onko kukaan käynyt Coney islandilla?Minkälainen paikka,kannattaako mennä?
coney island
2
343
Vastaukset
- Basta
Joo, kandee mennä. Itse olin siellä viime vuoden keväällä, vesi oli vielä aika viileetä mutta joitakin uskalikkoja kävi uimassakin. Biitsi on yllättävänpitkä/leveä, sopii vaikka piknikkiin. Porukkaa oli muuten kyllä ihan hyvin liikenteessä ihan viikollakin. Huvipuisto on makeen näköinen, tulee vanhat leffat mieleen. Löytyy baareja, kioskeja, jne ja rantaahan riittää vaikka kuinka pitkälle. Ja muutenkin metromatka Manhattanilta Brooklynin läpi oli kokemus sinänsä, taloineen, katuineen ja puistoineen.
- matkailija-x
Coney Islandilla on pitkä uimaranta ja melko ränsistynyt huvipuisto Luna Park, jonka vetonaula on 85 v. puinen vuoristorata Cyclone; oli aika karmaiseva kaksiminuuttinen...
Lähistöllä on myös kuuluisa hotdog-paikka Nathan's. Minusta olivat ihan tavallisia hodareita, mutta en olekaan nakkisämpylän ystävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846605- 353591
- 443148
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402372Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202123
- 2002116
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292039- 401942
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241668