Aamupala ?

Kohtuu hintan.

Harvassa hotellissa sisätyy huoneen hintaan aamupala. Sen lisähinta vaihtelee 10 hotellin otannassa 14-23 euroon. Menopaluulento maksaa 160 euroa ja majoitus 40 yöltä, joten aamupalan hinta on täysin suhteeton.Viikon reissulla aamupala voi maksaa enemmän kuin menopaluu lento ???
Millä hinnalla aamupalan saa ostettua katukuppilasta ja mitä tuollainen Barceloonalainen aamupala yleensä sisältää?

9

1734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BCN BCN BCN

      Voi ostaa, 1,50 eur sisältää kahvin tai tuoremehun ja croissantin tai toastin ilman mitään lisukkeita. Täällä ei aamiaista juuri nautita, kahvi ja pulla, siinä se. Turistipaikoissa myydään huonoa aamiaista kalliilla hinnalla.

    • Halutietääetukäteen

      Mielenkiinosta kysynkin sitten, että millainen mahtaa olla keskiverto espanjalaisen päivittäinen ruokailu tapa ja mitä ruoka-aineksia siihen sisältyy.
      Monessa jutussa puhutaan del dia-lounaasta. Mitä sen ruoat sisältää ja sisältyykö juomat hintaan.Vesipullo ravintolassa voi olla viininhintainen vaikka se marketissa olisi vain murto-osa siitä.

      • eri ajat eri osissa

        08:00 aamukahvi ja pulla
        10:00 aamiainen (kahvi ja patonki)
        14:00 jälkeen lounas 3 ruokalajia
        18:00 tapas
        21:00 jälkeen illallinen


      • ap on päivän tärkein
        eri ajat eri osissa kirjoitti:

        08:00 aamukahvi ja pulla
        10:00 aamiainen (kahvi ja patonki)
        14:00 jälkeen lounas 3 ruokalajia
        18:00 tapas
        21:00 jälkeen illallinen

        Aamukukkuja kun olen niin mahtaako olla hotellissakaan heräämiseni ja aamupatikoinnin aikaan aamupala jo tarjolla.

        Jos vasta 10 jälkeen on patonkia lisukkeineen saatavilla, niin omiin eväisiin on turvauduttava.

        No eipä ole sekään pois suljettu ja varmasti sen saa laitettua hotelliaamiaista edullisemmin.

        Olen kuullut lisäksi, että kovin nirkoisesti niillä on tarjolla vihanneksia ja hedelmiä, joita aamupalassani tulee ehdottomasti olla.

        Aikataulusi otan kiitoksella vastaan.


      • ......
        ap on päivän tärkein kirjoitti:

        Aamukukkuja kun olen niin mahtaako olla hotellissakaan heräämiseni ja aamupatikoinnin aikaan aamupala jo tarjolla.

        Jos vasta 10 jälkeen on patonkia lisukkeineen saatavilla, niin omiin eväisiin on turvauduttava.

        No eipä ole sekään pois suljettu ja varmasti sen saa laitettua hotelliaamiaista edullisemmin.

        Olen kuullut lisäksi, että kovin nirkoisesti niillä on tarjolla vihanneksia ja hedelmiä, joita aamupalassani tulee ehdottomasti olla.

        Aikataulusi otan kiitoksella vastaan.

        Ylläoleva aikataulu ei todellakaan ole minkään hotellin aikataulu. Aamiaista oli tarjolla ihan tarpeeksi aikaisin, mysliä, muroja, leikkeleitä, juustoja, hedelmiä ja kaikkea mahdollista. Viimeisenäkin aamuna ehdittiin hyvin aamiaiselle ja sen jälkeen kiirehdittiin lentokentälle.


    • kaikkisuhteellista

      jos aamupala tuntuu kalliilta niin eipä ole pakko syödä. harva taitaa pitää kovin suurena erona jos hotellihuoneen hinta on 40 tai 54 euroa. kun erotus muutetaan aamupalaksi niin hui se onkin kallista. aamupala hotelleissa on yleensä buffettyyppinen joten jos ruokahalu on kova aamulla niin rahalle saa vastinetta. baareissa taas kaikki tuotteet maksaa erikseen. jos ei saa muuta alas kuin kahvin croissantin niin voi tulla halvemmaksi. jos taas haluaa ladata kaikki kaurapuurot ja läskisoosit naamariin niin kalliiksi tulee. 160 euron lentokin on tosi edullinen. jonkun bisnäsmiehen firma subventoi sinun lentoasikin

    • Gingerbread

      Kahviloissa/leipomoissa myydään kyllä täytettyjä patonkeja ihan aamusta asti (töihin tullessa klo 07,00 on kyllä ihan mahdollista ostaa täytetty patonki, eli bocadillo). Kahviloissa on yleensä paljon aamiaistarjouksia, 1,50-3 euroa yleensä sisältää sitten kuuman juoman (kahvi/tee/kaakao joko pulla tai suolaista). Itse suosittelen pieniä leipomoita joissa on monesti "kahvibaari" myös, leipä on tuoretta ja löytyy monilla eri täytteillä. Näitä on "joka nurkalla".

      • kohtuus kaikessa

        tämä oli hyvä uutinen


    • Herkkuhetki

      Ja hyvä vaihtoehto on myös apartementos, jolloin voi jääkaappinsa kerätä mieleisen aamupalan ;)

      Itse silti rakastan nimenomaan aikaisia aamuja juuri noissa korttelikuppiloissa, töihin menijät niissä piipahtavat tiskillä nopeasti 'aamupalalla' ja paikallismummut käyvät komentelemassa aikamiespoikiaan - kivaa nähdä korttelien elämää sieltä nurkkapöydästä. Hotellit on samanlaisia joka paikassa, nuo tuovat sen 'suolan' reissuun. Ihanaa aamu-/välipalaa saa myös kauppahallin notkuvilta pöydiltä annospakkkauksina - jo silmänruokana tulee vesi kielelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe