Aion tänä kesänä mennä kahdeksi viikoksi Ruotsiin telttailemaan/matkustelemaan ja katsomaan vähän paikkoja. Mitkä olisivat paikkoja Ruotsissa jotka olisi hyvä käydä katsomassa?
Hela Sverige
3
210
Vastaukset
- Maalaismies
Jos haluat katsella vanhanaikaista elämää mene Itäiseen Smålantiin tai kulje Väster och ÖsterGötanmaata kaupunkien ulkopuolella.
Siellä on elämä monessa paikassa samanlaista kuin oli Suomessa 1960-luvun alussa. Talot ovat tosin siistimpiä ja ympäristöt yleensä hoidetumpia.
Jos pohjoiseen haluat, niin joudut pettymään. Haaparannasta pohjoiseen päin meno on köyhemmän näköistä ja epäsiiistimpää kuin Suomen puolella.
Olen itse kierrellyt noita alueita. Telttapaikkoja löytyy metsistä, jotka ovat samanlaisia kuin Suomessa. Myös sääskiä on, ja käärmeitä! - Nimimerkki&Nimimerkk
Öölanti ja Skåne. Poikkeavat maisemiltaan Suomesta, joten saat maisemien suhteen vaihtelua kotimaahan verrattuna.
- Teemu Turist
Kiitos paljon vastauksistanne!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074897Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744251546- 1911128
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101108Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk161026Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826