Jyväskylän juhannus?

pii1x2

Mitä lapsiperhe voisi tehdä juhannuksena jyväskylässä tai sen lähiympäristössä? Onko missään kokkoa?

16

4978

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitään

Mitään ei oo

• Paroni mökillä.

Koko kaupunki on tyhjänä.

• varsin kummallista

onhan tämä nyt varsin kummallista kun julkiset kulkuneuvot(bussit) on näin törkeän kalliita..turussa kun kuukauden näyttökortti maksaa 40mk entisessä rahassa ja Jkl:ssä jotain 240mk(42E)..järkyttävää!!!uudistuksia tarvittais..

• NuSe

Googletapa lähiympäristön nuorisoseurat. Eiköhän joku kokon polta.

• anakin melkein

No mene vaikka tuolta Vakiopaineesta kyselemään. Sieltä saat mitä vaan.

• hyvää juhannusta

Minun mielestä juhannuskokko palaa lutakon vasta rannalla. Siellä kerrostalojen lähellä. Siellä missä pyörä/lenkkitie kiertää järven. Sinne on kasattu iso kasa poltettavaa.

• tanssitkin on

Ainolan lavan luona Jyväsjärven rannassa poltetaan kai kokko tänäkin juhannuksena

• die snecke

ei se taida palaa. hirveitä rankkasateita on ennustettu.

• pii1x2

täytyypä käydä katsastaa, josko lutakossa tai ainolassa olisi sitten kokko, jota voisi käydä katsomassa. olisi aika lähellä

itse löysin tälläisen, eihän se taida kovin kaukana olla; http://www.peurunka.fi/juhannus

• 20+20

Peurunkaan n. 30 kilsaa matkaa ja siellä yleensä ollut lapsillekin ohjelmaa. Suosittelen.
        Jos vaan kokkoa haluaa katsomaan, niin myös Juurikkasaaressa Säynätsalossa poltetaan aattona kokko tanssien lomassa.

• mie..
      • <3

• Lohikosken väkeä
        <3 kirjoitti:

Edellinen linkitti lauantain eli juhannuspäivän tapahtumiin, mutta aattonahan ne kokot poltetaan, joten kannattaa katsoa perjantain ohjelmaa:
        http://www3.jkl.fi/tapahtumat/main.php?date=20120622&kunta=1 jossa myös lopussa erikseen linkki juhannuskokkoihin: http://www3.jkl.fi/tapahtumat/tapahtuma.php?id=42463&lang=
        Listasta puuttuu ainakin Lehtisaari, jossa on perinteisesti ollut juhannuskokko, eiköhän ole tänäkin vuonna?

Lutakossa kaikenlaista polttelevat, ei tosin kokkoja, enemmän ruohotupsuja. Kannattaa kiertää kaukaa. Ainola on sivistyneiden paikka.

• Laattayrjö
        Lohikosken väkeä kirjoitti:

Lutakossa kaikenlaista polttelevat, ei tosin kokkoja, enemmän ruohotupsuja. Kannattaa kiertää kaukaa. Ainola on sivistyneiden paikka.

Mtäh! Onko juhannus vielä edessäpäin? Nyt on lähteny kalenteri lapasesta, sitähän on juhlittu jo monta päivää. Tän täytyy olla maanantai.

• kappa
    • mainostajat_saatanasta

mitä sinä linkkailet tänne maksullisia juttuja. menes nyt siitä mainostamasta, hus hiiteen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe