Haluan naisena tietää.
Naisilta vastaus ja vastaanväittäminen kiellettyä... =)
Pahimmat turn-offit naisessa?
57
870
Vastaukset
- Ateisti..
Ei kiinnosta.
- tämänkin kokenut
Halveksuva ja vihamielinen asenne miehiä kohtaan.
- Siinä nyt alkuun
Lihavuus, tyhmyys, röyhkeys, tupakointi, kännääminen, sivistymättömyys, uskovaisuus, ...
- 11
Golf.
- tässä aluksi muutama
- Heikkoon itsetuntoon kaatuu kaikki
- lihavuus
- yritys naamioida oma tyhmyys vieraskielisiin lauseisiin ja ulkoa opeteltuihin juttuihin
- feministinen miesviha (joka taitaa olla suurimalla osalla nettinaisista)
- itsekkyys (en minä, mutta miksei mies....)
- lyhyet hiukset
- omaan tasoon ja ikään nähden yliluonnollinen vaatimustaso
Näistähän ne hieman varttuneemmat sinkkunaiset on rakennettu, joten ei oikein jaksa kiinnostaa ollenkaan. -tyhmyys, huono koulutus, tai väärältä alalta (-10p jokaisesta)
-ylipainoisuus, rumuus (-5p jokaisesta)
-tupakointi (-5p)
-matkustelu, urakeskeisyys, liika urheilu (-3p jokaisesta)
-lyhyys (< 165 cm) (-2p)
-YH (-5p)
-ei tule toimeen luonnossa (esim. kalastaminen, sienien ja marjojen kerääminen, oman kasvimaan pitäminen), tai pidä mökkeilystä (-5p)- Dr Obvious
- Lihavuus/laihuus/rumuus/androgyynisyys
- Tupakointi/kännääminen/roskaruoan mättäminen
- Ei pidä itsestään huolta/liikaa meikkiä ja hajuvettä
- Lyhyet hiukset (sopivat hyvin harvoille)
- Feministi/yrittää kouluttaa miehestä mieleisensä
- Ei pidä eläimistä tai luonnosta
- Shoppailuaddikti/sohvaperuna
- Pintaliitäjä/kova bilettäjä/erakko/juntti/viettää liikaa aikaa kavereidensa kanssa
- Tylyys ja hymyttomyys (hymyn pitää olla aito)
- Juoruakka/epäluotettava/uskoton
- Ei halua oppia mitään uutta- hyvät naurut
Uskomatonta kuinka täydellisiä te ihmiset olettekaan kun katsoo noita listoja:)
- ali-ihminen?
Muuten lista ei koskisi minua lainkaan, mutta olen erakko ja hoikka - missä kulkee laihuuden raja? Omasta mielestäni en ole laiha. En meikkaa, mutta esiinnyn siistinä. Hiuksia yritän kasvattaa pitkäksi, hidasta on. En ole kiinnostunut muokkaamaan miehestä mieleistäni, mutta en mitään öykkäreitä kyllä katsele.
Missä mättää ettei miestä löydy? - Pieni arvaus
ali-ihminen? kirjoitti:
Muuten lista ei koskisi minua lainkaan, mutta olen erakko ja hoikka - missä kulkee laihuuden raja? Omasta mielestäni en ole laiha. En meikkaa, mutta esiinnyn siistinä. Hiuksia yritän kasvattaa pitkäksi, hidasta on. En ole kiinnostunut muokkaamaan miehestä mieleistäni, mutta en mitään öykkäreitä kyllä katsele.
Missä mättää ettei miestä löydy?Jos on erakko, niin vaikea kai se miestä on löytää? Minulle kyllä kelpaa erakkokin, kunhan vaan muuten kemiat skulaa.
- 1+1=3
ali-ihminen? kirjoitti:
Missä mättää ettei miestä löydy?Eivät kaikkien hiukset kasva pitkiksi. Hiuksen elinkaari voi vaihdella alle kolmesta vuodesta yli kymmeneen vuoteen ja jos se on lyhyt niin hius ei yksinkertaisesti ehdi kasvaa pitkäksi ennen kuin se irtoaa. Millään shampoilla tai hoitoaineilla siihen ei voi vaikuttaa ja hivenaineet yms auttavat tasan yhtä "paljon" kuin miehille, jotka yrittävät niillä estää kaljuuntumista = ei yhtään.
Mutta tätähän miehet eivät ymmärrä vaan olettavat, että pitkät (ja paksut) hiukset ovat pelkkä valintakysymys. No, minä olen puolestaan päättänyt valita miehen, jolla on lyhyet ja paksut hiukset, koska se on paras tapa saada edes hyvät geenit lapselle. Miksi ottaisin isäksi miehen, jolla on maantienvärinen kaljuuntuva päälaki? - ali-ihminen?
Pieni arvaus kirjoitti:
Jos on erakko, niin vaikea kai se miestä on löytää? Minulle kyllä kelpaa erakkokin, kunhan vaan muuten kemiat skulaa.
Ei se erakkous sitä tarkoita etten suostu olemaan miehen kanssa missään tekemisissä. Olisi pitänyt tähdentää tätä että miksei löydy miestä NETISTÄ. Eihän täällä erakkouden pitäisi haitata mitenkään.
Naisille on tärkeää päästä juoruamaan ja juoksemaan kylässä toistensa luona, mutta miksi mies haluaisi kokonaisen seurapiirin riesakseen naisen myötä? Enkö minä riitä itsenäni, pitäisikö minun järjestää miehelle vielä sosiaalisia kuvioita muidenkin taholta? - Dr Obvious
ali-ihminen? kirjoitti:
Missä mättää ettei miestä löydy?Laiha= muodoton, pyykkilautamainen muualtakin kuin vatsan kohdalta. Hoikka ei välttämättä ole laiha. Kurviton nainen = turnoff
Hiusten pitäisi ulottua ainakin olkapäille. Pahin turnoff on niskasta aivan lyhyeksi leikattu tukka, pikkupoika-look. Androgyynisyys ei vetoa.
Erakko saattaa keskittyä liikaa mieheensä ja joku jolla on tukuttain kavereita taas liian vähän. Normaali sosiaalinen elämä jossa on yhteistä ja omaa aikaa on OK.
Listaan voisi vielä lisätä suuret tatuoinnit ja lävistykset. - Dr Obvious
hyvät naurut kirjoitti:
Uskomatonta kuinka täydellisiä te ihmiset olettekaan kun katsoo noita listoja:)
Ja ajatteles että noilla pääsee vasta alkueristä jatkoon.
- Pieni arvaus
ali-ihminen? kirjoitti:
Ei se erakkous sitä tarkoita etten suostu olemaan miehen kanssa missään tekemisissä. Olisi pitänyt tähdentää tätä että miksei löydy miestä NETISTÄ. Eihän täällä erakkouden pitäisi haitata mitenkään.
Naisille on tärkeää päästä juoruamaan ja juoksemaan kylässä toistensa luona, mutta miksi mies haluaisi kokonaisen seurapiirin riesakseen naisen myötä? Enkö minä riitä itsenäni, pitäisikö minun järjestää miehelle vielä sosiaalisia kuvioita muidenkin taholta?Ei toki. Itseasiassa en minä ainakaan halua kokonaista seurapiiriä riesaksi. Tahdon vain yhden naisen, jonka kanssa synkkaa.
Juoruaminen on muuten yksi isoimmista turn-offeista naisessa! Dr Obvious kirjoitti:
Ja ajatteles että noilla pääsee vasta alkueristä jatkoon.
Näin on. Itse olen ainakin lähes täydellisyys itse, eikä vastaan ole kyllä tähän mennessä tullut mitään täydellisempää ihmistä noin kokonaisuutena kuin itse olen. Vaikka muutama kiinnostava nainen on kyllä tälläkin palstalla ollut, joka pääsisi alkueristä jatkoon kanssani.
- deft
ali-ihminen? kirjoitti:
Naisille on tärkeää päästä juoruamaan ja juoksemaan kylässä toistensa luona, mutta miksi mies haluaisi kokonaisen seurapiirin riesakseen naisen myötä? Enkö minä riitä itsenäni, pitäisikö minun järjestää miehelle vielä sosiaalisia kuvioita muidenkin taholta?Tulee mieleen kaksi vaihtoehtoa sille, mikset löydä miestä NETISTÄ:
1) Kaikki miehet (NETISSÄ) ovat juuri sellaisia öykkäreitä, joita sinä et "katsele"
2) Et itse ole tarpeeksi aktiivinen etsinnöissäsi
Tai sitten vaihtoehtoisesti olet nirso.
Olisiko sittenkin erakoituminen edes jonkinsorttinen negatiivinen asia joka estää miehen löytymisen...hmm... - kysyn vaan
ali-ihminen? kirjoitti:
Naisille on tärkeää päästä juoruamaan ja juoksemaan kylässä toistensa luona, mutta miksi mies haluaisi kokonaisen seurapiirin riesakseen naisen myötä? Enkö minä riitä itsenäni, pitäisikö minun järjestää miehelle vielä sosiaalisia kuvioita muidenkin taholta?No mitä vaatimuksia sulla sitten on? Ei mua ainakaan haittaa naisen erakkoluonne eikä laihuus kun olen laiha itsekin.
- dfggf
m36-intj kirjoitti:
Näin on. Itse olen ainakin lähes täydellisyys itse, eikä vastaan ole kyllä tähän mennessä tullut mitään täydellisempää ihmistä noin kokonaisuutena kuin itse olen. Vaikka muutama kiinnostava nainen on kyllä tälläkin palstalla ollut, joka pääsisi alkueristä jatkoon kanssani.
Kukaan tuskin haluaa jatkoon kanssasi. No offense.
dfggf kirjoitti:
Kukaan tuskin haluaa jatkoon kanssasi. No offense.
Epäilen että edustat kaikkien mielipidettä. Kyllähän jotkut tämän palstan naisista ovat jo oppineet ihailemaan minua, ainakin salaa :)
Naisille eivät faktat sellaisinaan merkitse mitään, heissä täytyy herättää tunteita, jotta he kiinnostuisivat, joko negatiivisia tai positiivisia. Itse haluan kuitenkin pitää kiinni faktoista, joten herätän tunteita provosoivilla teksteilläni, joita sitten perustelen faktoilla. Tähän asti on toiminut hyvin.
- hehhetihee
Yteliaisuus....
- jannu_vm.67
Ohan noita mutta sellainen "kuulusteluasenne" kyllä karkoittaa tehokkaasti ainakin minut! Kun avoimin mielin olen liikkeellä ja kohdellaan kuin rikoksesta epäiltyä eikä itsestä kerrota mitään niin ei semmoisesta mitään tule..
- Ei mies eikä mikään
Exästä tilittäminen ensitreffeillä ja sen jälkeenkin. En tarkoita normaalia keskustelua entisistä vaan nimenomaan sitä aiheen vatkaamista ja jatkuvasti esillenostamista ja sanalla sanoen siis tilitystä. On ihan tajuttoman puuduttavaa!
Myös epäkohtelias käytös yleensä ihmisiä kohtaan ja sellainen pikkumaisuus takaavat melko nopean "täytyy mennä, äiti keittää puutoa"- kommentin.- ei edelleenkään
Jäipä vielä mainitsematta hymyttömyys. Se on ehkä varmin kiinnostuksentappaja.
Kuin puhuisi zombielle. - ....................
Kaikennäköiset parisuhdetraumat tosiaan aivan ykköseksi listalle. Miksi hakea muuta kuin korkeintaan kevyttä seuraa ellei entisiäkään suhteita ole saanut päässään selvitettyä.
- ....................
Aha? Menepäs katsomaan sitä miesten turn off -ketjua niin huomaat millaista ininää siellä miehet harrastavat kun kolahtaa kohdalle... Vai muka vastaanväittäminen kiellettyä. Eihän se ikinä ole kun netissä ollaan.
- pisteitä
Miksi, voi miksi kun joku toivoo, pyytää ja esittää että tähän ja tähän ketjuun olisi kiva jos vain henkilöt x tms. vastaisivat, niin aina siihen ryhmään kuulutmattoman pitää tulla urmuttanaa!? Juuri itsesi kaltaisten vastausten takia toivottiin etteivät naiset vastaa!!!!!
Turn off on myös kaltaisesi pätijä jonka pitää aina saada oma mielipiteensä kuuluville vaikkei muita kiinnostaisi uroshirven pskan vertaa. - hah.................
pisteitä kirjoitti:
Miksi, voi miksi kun joku toivoo, pyytää ja esittää että tähän ja tähän ketjuun olisi kiva jos vain henkilöt x tms. vastaisivat, niin aina siihen ryhmään kuulutmattoman pitää tulla urmuttanaa!? Juuri itsesi kaltaisten vastausten takia toivottiin etteivät naiset vastaa!!!!!
Turn off on myös kaltaisesi pätijä jonka pitää aina saada oma mielipiteensä kuuluville vaikkei muita kiinnostaisi uroshirven pskan vertaa.Hui hai, jos sinulle on elämässä tärkeintä että netissä keskusteluketjussa kaikki tottelevat kiltisti toisiaan niin hanki parempi elämä...
- lisää pisteitä
hah................. kirjoitti:
Hui hai, jos sinulle on elämässä tärkeintä että netissä keskusteluketjussa kaikki tottelevat kiltisti toisiaan niin hanki parempi elämä...
Olin jo jotakin kirjoittamassa mutta enpä taida. Jos siihen korviesi välisessä tyhjyydessä seilaavaan katkarapuun ei uppoa selvä suomenkielinen teksti niin eipä voi paljoa muutakaan olettaa.
Toisaalta täällähän on ihan turha odottaa hyvää keskustelua kun kaltaisesi pellet ovat huihaimassa täällä yrityksenään pönkittää omaa keskenkasvuista ja säälittävää egoaan. Ei ihme ettet löydä miestä.
- yksinkertaista
En ymmärrä, no eipä kyllä tarttekkaan, että ketä nämä listat hyödyttää ?.
On jos jonkinmoista kyselyä.
Loppumetreillä kukin valitsee sen itselleen sopivan.- no älä lue
No mitä ylipäänsä mitkään nettien keskustelupalstat ketään hyödyttävät? Hauskaa hupailua, sitä tämä on.
"Loppumetreillä kukin valitsee sen itselleen sopivan"
Sinähän olet varsinainen yksilöllisten ja tosi syvällisten totuuksien keksimisten Einstein, lisänimeltä Tohtori Itsestäänselvyys. - yksinkertaista
no älä lue kirjoitti:
No mitä ylipäänsä mitkään nettien keskustelupalstat ketään hyödyttävät? Hauskaa hupailua, sitä tämä on.
"Loppumetreillä kukin valitsee sen itselleen sopivan"
Sinähän olet varsinainen yksilöllisten ja tosi syvällisten totuuksien keksimisten Einstein, lisänimeltä Tohtori Itsestäänselvyys.Kiitti neuvosta. Minä luenkin otsikot ja se riittää kertomaan aiheen typeryyden. Ei
tartte listata omaa mieltymys/inhotus luetteloa ja väitellä viellä siitä. LOPPU.
Heh hee.............. - niin olet
yksinkertaista kirjoitti:
Kiitti neuvosta. Minä luenkin otsikot ja se riittää kertomaan aiheen typeryyden. Ei
tartte listata omaa mieltymys/inhotus luetteloa ja väitellä viellä siitä. LOPPU.
Heh hee..............Ole hyvä. Mielestäni on aina hauska valistaa maan yksinkertaisia lopullisten totuuksien äärelle.
Turn off netissä on muuten naureskelun kirjoittaminen tekstinsä perään. Ikäänkuin täytyy alleviivata olevansa hauska/ivallinen/muu idiootti. - 1117562111
niin olet kirjoitti:
Ole hyvä. Mielestäni on aina hauska valistaa maan yksinkertaisia lopullisten totuuksien äärelle.
Turn off netissä on muuten naureskelun kirjoittaminen tekstinsä perään. Ikäänkuin täytyy alleviivata olevansa hauska/ivallinen/muu idiootti.Kylläs on totisia taasen liikkeellä. Eihän täällä muuta tehäkkää, kuin toisille
vit*tuillaan kilpaa ja kaikki on niin oikeessa.............Sinäkin !!!. - numeroita
1117562111 kirjoitti:
Kylläs on totisia taasen liikkeellä. Eihän täällä muuta tehäkkää, kuin toisille
vit*tuillaan kilpaa ja kaikki on niin oikeessa.............Sinäkin !!!.Totta, olen aina oikeassa. V*tuttaako?
Ja jos luet nämä tekstit uudelleen niin kukas se tosikko olikaan?
- mun lista
- Vuokra yksiössä asuminen
- Kissat
- Epäsiisteys kotona
- Huono hygienia
- Golf
- Treffeillä/suhteen alussa miehen rahoilla eläminen- deft
Vanteeks, mitäh...?
Jos nainen harrastaa golfia tai on vaikkapa ammattilainen ko. lajissa, sekö olisi suurimpia turn-offeja. Niinkö tämä piti ymmärtää?
Mielenkiintoista :) - esgrthcbs
deft kirjoitti:
Vanteeks, mitäh...?
Jos nainen harrastaa golfia tai on vaikkapa ammattilainen ko. lajissa, sekö olisi suurimpia turn-offeja. Niinkö tämä piti ymmärtää?
Mielenkiintoista :)Tuskin ne ammatti-golffarit hengailee edes tällä saitilla....
- hääää
Rumat meikkaa jokapäivä!!
- Janne Häme
-Ylipano
-Lyhyet hiukset
-Ei meikkaa eikä osaa pukeutua naisellisesti
-Yh
-Vihaa liikuntaa ja makoilee mieluummin sohvalla
-Tyhmyys
-Heikko itsetunto - halooohaloooooo
Haiseva hengitys,esimerkiksi,ruokailun ja tupakoinnin jälkeen,hengitys haisee salaatille tai muulle happamalle ruoalle,ja röökille,myös röökin ja kaljan yhdistelmä etoo,jos on esim.kännissä.etoo myös,purukumit ja yskänkarkit on keksitty
- antikirahvi
En tiedä ovatko nämä nyt sinänsä turn-offeja, mutta ainakin nyt sellaisia asioita, joiden vuoksi jätän ottamatta yhteyttä:
-Lapset tai halu saada niitä, koska lapset eivät kuulu suunnitelmaani.
-Ulkonäkövaatimukset, yleensä pituuteen ja painoon liittyvät. Muistutan lähinnä taistelukääpiötä ja voin vaikuttaa asiaan vain rajallisesti. (Omat ulkonäkövaatimukseni eivät ole kummoiset.)
-Kovin uskonnollinen tai muuten taikauskoinen maailmankatsomus. Jokaisella on tietysti omaansa oikeus, mutta on vaikea uskoa, että meillä olisi paljon yhteistä juteltavaa. - kanaaivot
Kikatus, siis kokoajan tyhjänpäiväistä hihitystä.
- naisena vastaan
- vaikea lihavuus tai anorektinen laihuus
- pinnallisuus -> omia mielipiteitä vailla oleva kana-aivo, joka seuraa trendejä ja shoppailee kuuluakseen porukkaan. Ei vaivaa päätään maailman synkillä asioilla kehtaa vielä valittaa ja mankua mieheltään/ äidiltään rahaa turhanpäiväisiin ostoksiin ja kiukuttelee jos ei saa tahtoaan läpi
- muille naisille ilkeä, kaksinaamainen akka, joka on kateellinen lähestulkoon
kaikille naisille siitä, mitä heillä on jä hänellä ei ole, joka oikeasti on AIVOT
- huono itsetunto -> vertaille itseään jatkuvasti muihin ja pahoittaa oikeasti mielensä jos joku muu nainen saakin yllättäen huomiota mieheltä........ on täydellisen häiriintynyt ja kykenemätön ajattelemaan mitään muuta kuin ulkonäköä ja omaa viehätysvoimaansa. Pahimmassa tapauksessa hommaa silikonit ja leikkelee naamaansa, pynttää naamansa päivittäin sotamaalauksen alle ja on pilannut tukkansa mahdollisimman luonnottomaksi
- miehille mielestelevä maukuva "kisuliini" joka suurinpiirtein on valmis jakamaan värkkiään miehille ja ottamaan suihin vain miellyttääkseen heitä
- vaatii mieheltä mahdottomuuksia vaikka oma luonne ja saavutukset on pyöreä 0
- etsii jännittävää ja seksiä tihkuvaa miestä ja pettää omaa, kilttiä miestään aina tilaisuuden tullen
- huono koulutustaso, ei myöskään osaa puhua oikeasti tärkeistä asioista - Anybody home?!?
Pari miestä vois oppia kirjottamaan yhdyssanat YHTEEN. TURN OFF! =) Terv: laiha, tupakoimaton, lapseton, isotissinen, söpösti meikkaava, kaikkia rakastava hymytyttö, joka pysyy tuollaisista materialistiepäsivistyneistämoukista visusti erossa ja sinkkuna. =)
Kivaa ja yksinäistä kevättä teille miehet!- Voi pilkkuparkaa...
sulta unohtu yli mielinen ja narsissi. tuosta ominaisuus listasta,,,
- ohohohoh
Hui kauheaa!
Ihan yhdys sanat ovat väärin kirjoitettu.
on is o tu rn of f tuo mulle sanoi iso-vit-tu.
- pekka.h
Turn offeja,
- Lihavuus, sellainen hyllyvä lyllerö, joka hengästyy jo autosta noustessa.
- Tyhmyys
- Miesmäisyys = Möreä röhönauru, matala ääni, miesmäinen
pukeutuminen esim. lökäfarkut farkkuliivi ja sen alla t-paita
missä lukee "Ehkä otin, ehkä en" tai jotain muuta vastaavaa
nerokasta ja kaiken kruunaa lippis lyhyeksi kynittyjen hiusten peittona.
- Alkon kanta-asiakas, viininläträäjä, siiderisieppo
- Huonot hampaat, kenties tupakan ja mikä vielä pahinta,
sätkien mustuttamat piikit suussa.
- Toinen ääripää onkin sitten pinnalliset kanat, joihin on liimattu
tekokynsiä, tekohiuksia, tekoripsiä ja vaikka mitä ei niin aitoa,
kuin joulukuuseen.
Ehkä tuossa jotain alkajaisiksi. - mp
Kummallista on se, että kaikilla näillä kuvaamistaanne naisista on aina joku miesystävä ja kaikki mukavat, kunnolliset ja naiselliset naiset saavat olla yksin.
- ahhahhahhaahahahaa..
Nyt meni kyllä kahvit väärään kurkkuun ja näppikselle... *huutonaurua*
- Vihertumpelo
Jos tarkoitat "naisellisella naisella" "muodokasta" joka on siis lihava esittäen normaalia naista niin joo ei kiiiiiiiiiiiiiiiitos!
- Vihertumpeloija
Katotaas, katotaas
-Lihavuus, ylipaino, pyöreys jne.
-Lapset valmiina
-Liika alkon käyttö joka liian usein tai liikaa kerralla
-Ketjupolttajat
-Nämä "olen positiivinen ja iloinen pakkaus" tyypit eli loputon "ole positiviinen" yltiöpositiivarit joille jokainen pieni pilkahdus negatiivisuutta on suorastaan maailmanloppu
-Sama toisinpäin eli negatiivisen maailmankuvan omaavat
-Akateemikot yms. korkeasti koulutetut jotka etsivät muita akateemikkoja tai korkeasti koulutettuja miehiä vain sen takia kun sitten löytyy jotain yhteistä ja ollaan samalla viivalla (näitä en yleensä itse katsel kun en ole korkeasti koulutettu, mutta jos haiskahtaa edes sille että naisella on joku "koulutus kertoo älykkydestä ja kaikesta muusta hyvästä" virustartunta niin kiitos ei)
-Punaviherpiipertäjät ja muut maailmanparantajat joille on tärkeää olla poliittisesti aktiivisia että kaikilla vähemmistöillä mukaanluettuna mamut on varmasti paremmat oltavat kuin kantaväestöllä. Ei mitään mamuja vastaan, mutta joskus aate vain on järjetön
-Vaatteet on mun aatteet tai vastaat naiset joiden mielestä pukeutuminen ja se miltä mies näyttää ulospäin on se mitä ihminen on
-Hetki on tässä/carpe diem yms. hetkessä elävät huseltajat joille käytännössä pitempiaikaisen suhteen rakentaminen on sama kysymys kuin "onko mulla just nyt hyvä olla?" => vartin päästä sama kyssäri uudelleen ja kytkintä ylös jos vastaus on ei vaikkei syy olisi tiedossa
-Itseään kehuvat naiset aina kauneudesta nätteyteen ja muihin ominaisuuksiin kuten iloisuus, sosiaalisuus yms. Voihan itseään kuvailla ja olla niistä ylpeä mutta eikö ihminen ymmärrä oikeasti omaa typeryyttään noissa asioissa? Ei se tarkoita että itseään pitää piilotella tai vähätellä, mutta sellainen "olen täydellinen ja ihana" on oikeasti rasittavaa
-Nämä "mulla menee lujaa ja haluun et sullakin menee "naiset. Tähän kuuluu myös meneviä, sporttisia ja spontaaneja miehiä etsivät misut. Jos sulla on niin kova kiire johonkin niin mitäs jos se olisi minusta poispäin, kiitos.
-Nyhertäjät ja näpertäjät joiden elämään kuuluu lähinnä koiranhoito, ruuanlaitto sen syöminen ja tyyliin kutominen ehkä kirjallisuus. Ihan kuin miehen pitäisi tuoda sitten elämään liikunta ja muut harrasteet sekä keksiä se kaikki tekeminen.
-Massan mukaan liikkuvat eli kaikki ne joiden omat mielipiteet on vedetty mediasta, kaveripiiristä, naistenlehdista, tv-sarjoista (sinkkuelämää paska jne.)
Siinä olikin sitten 99,8% netin naisista. Loppujen löytäminen onkin sitten vaikeaa ja heillä varmasti todella kovat kriteerit. Joukkoon tietysti eivät kuulu ne jotka vetävät herneen nenäänsä tällaisesta miehen listauksesta vaan tajuavat että mieskään ei voi loputtomasti vain kehua kaikkia naisia. - '-' *_*
-Pettäminen, -20p
-Ylimielisyys/ilkeys, -15p
-Juoruakka/tupakointi, -10p
-Kova kännääminen, -10p
-Sivistymättömyys/tyhmyys, -8p
-Himo shoppaaja/liika materialistisuus, -6p
-Ylipaino, BMI yli 30, -5p (sopii joillekin, ei mulle)
-Liika meikkien käyttö/huolimattomuus itsestä, -3p
-Mustasukkaisuus, -1p
-Ei kavereita, -0 - mies_44
Tärkeily. Tämä tarkoittaa yli-itsetunroisen nirppanokkafasaadin ylläpitoa tyyliin "Suvaitsen nyt jutella sun kanssasi ja katsotaan sitten oletko mun tasoani. olen muuten tosi paljon maailmaa nähnyt, opiskellut ja tiedän aina mitä tahdon."
Kaikkein kivoimpia naisia ovat rehelliset ja vaatimattomat naiset, jotka poikeeuksetta ovat myös ne oikeasti fiksuimmat, viisaimmat ja eniten maailmaa nähneet naiset.- Vihertumpeloija
Amen tuolle veliseni. Olet asian ytimessä.
Tuo on juuri pahinta nykynaisessa. Ne omat kuvitelmat itsestä ja omasta suosiostaan jolloin miehellekin asetetaan tietty raja jotta toista voidaan suurin piirtein edes lähestyä.
Sitten ne harhat aivan kuin se oma henkinen kapasiteetti olisi muka kasvanut niiden koulutusten ja kokemusten yms. myötä aivan ylivertaiseksi jota vastaan sitten miestä peilataan.
Ainut mikä siinä on kasvanut on se oma ego ilmapallo. Se on kiva poksauttaa naiselta sitten lyttänäksi koska se on juuri sitä mitä se on, eli ilmaa.
En tiedä onko tuo 44 sitten ikäsi, mutta sama vaivaa jo parikymppisiä naisia joka mielestäni on hälyttävää, tosin oireet pahenevat lähempänä 30 ikävuotta.
Mutta koska ne nykyään tulkitaan juuri naisen itsevarmuudeksi ja siksi että "tietää mitä haluaa" niin unohtuu että se sisältää aimo annon egoismia, narsismia ja myös toisten ihmisten mukaanluettuna toisten naisten ja miesten vähättelyä omaan itseensä nähden.
Tuo asenne onneksi loistaa ja kauas joten he voivat varmaan nauttia omasta hyvästä seurastaan tai sitten niiden miesten jotka ovat aivan yhtä pissapäitä kuin hekin.
- Tavallinen mies
"Mulla on lapsi(a)".
Minkälainen ihminen ensin hankkii lapsia (hyväkseen katsomasta geeniperimästä), mutta etsii sitten elättäjää näille äpärilleen? Pahimman sorttista saastaa, mitä voi kuvitella, ovat naiset jotka ovat itsekeskeisiä lutkia. Ja ei, en nyt tarkoita eronneita naisia, vaan niitä, jotka varta vasten synnyttävät penikoita jokaiselle vastaan tulevalle MC Prostatan jäsenelle, mutta sitten, täysin tietoisesti, etsivät ketä tahansa elättäjää. - Huikauhistussentään
Ota "tavallinen mies" aamulääkkeet... tuo on jo vähän pelottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4942452Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852439Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211541Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔381293- 271258
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113