Ketään kaunista, poikamaista lesboa (ei rekkis) pieneen seikkailuun heinäkuussa varatun lesbiancurious-naisen kanssa?
Seikkailijatarta
5
189
Vastaukset
- VIRGO____
No thanks, VARATUN naisen kanssa. Mikä siinä nyt oikeesti on että pitää varattuna etsiä jotain varmistusta itelleen. En ainakaan itse halua mitään pelleilyä vaan haluan ihan vakavaa parisuhdetta, enkä mitään kenenkään varmistusta identiteetilleen, enkä mitään panosuhdetta kulissien takana. Ainahan voi miehen kainaloon käpertyä arkiviikkoina. Tommosista suhteista ja säädöistä ei koidu kun harmia. Meille. Ei sinulle, vaan sinulle toisten hyväksikäyttöä. Ellei sit oikeesti löydy jotain vapaamielisiä lesboja jotka haluaa vaan säätää joka paikassa kaikkea.
On se kumma kun baariinkin astuu, niin johan on tyttöjä yhtäkkiä avautumassa että kuinka on bi ja haluis kokeilla? Mitäs se mua liikuttaa? ei mitenkään. Multa ei irtoo!!- Voi männynkäpy
Oliskin tuommoinen ongelma kun baariin astuu että tytöt hyökkis kimppuun.
Multa kyllä irtois!!!
(Mut EI miehen kanssa oleville heteroille, yök!) - 13
Voi männynkäpy kirjoitti:
Oliskin tuommoinen ongelma kun baariin astuu että tytöt hyökkis kimppuun.
Multa kyllä irtois!!!
(Mut EI miehen kanssa oleville heteroille, yök!)Joo, samoin. Mä kyllä antaisin myös varatulle heterolle, jos se syliin lankeaisi.
- yök..
Mun mielestä on kans kamalaa kun baariin astuu, niin heti on kimpussa roikkumassa just sellaiset, jotka ei tiedä mitä haluaa, haluaako poikia vai tyttöjä vai mitä ja siten ollaan sitä kokeilukappaletta hakemassa. Ja vielä oletetaan, että kaikille vapaille lepakoille kelpaa baarissa kuka vaan kunhan vaan on nainen. Yök.
Tai sitten on näitä heteroja, jotka tulee baariin testaamaan viehätysvoimaansa, kelapiakohan lepakoille vai ei.
Ei minulle ainakaan kelpaa ihan kuka vaan, ei riitä pelkkä sukupuoli ja muutenkin yhden illan jutut on ihan turhia, tulee vaan paha maku ja ihan pelkkää ajanhukkaa koko touhu.
- (?)
Minkälainen on näkemyksesi kauniista poikamaisesta lesbosta ja minkälainen on rekkis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774