Espanja vs Kroatia 1-0 paitsio?

So

Oliko Espanjan maali paitsio? jesus navas oli paitsiossa, kun syöttö tuli iniestalle ja paitsio pitäisi viheltää, kun pelaaja saa hyötyä tilanteesta? Minä en osaa sanoa, löytyykö joku viisaampi?

7

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pennanen

      Samaa mietin itsekin. Jos Iniesta olisi tehnyt itse, ei olisi ollut nykysäännöllä missään tapauksessa paitsio, mutta nyt saadessaan syötön Navas hyötyi pari sekuntia aikaisemmasta selvästä paitsioasemastaan.

    • So

      Minusta se oli selvä paitsio.

    • Pennanen

      Sain erotuomari-kouluttajan vastauksen:
      Yleisöllä menee edelleen jengillä "vanha" ja "uusi" paitsiosääntö sekaisin, pahimmillaan poimitaan osia molemmista.
      VASTAUS: Navas ei ollut paitsiossa hänelle lähteneen syötön antohetkellä. Se, että oli kiistatta paitsioasemassa Iniestalle menneen syötön antohetkellä onkin jo 2 sekuntia vanhaa historiaa eikä siis enää vaikuta. Hänen olisi pitänyt saa säännössä mainittu "hyöty" samantien eikä vasta uuden syötön kautta. Sillä ei ole merkitystä, vaikka syöttöjen aikaero oli minimaalinen, ratkaisevaa on, että uusi syöttö on annettu ilman sen hetkistä paitsioasemaa!!!! Linjatuomari oli todella hereillä!

    • So.

      Kiitos vastauksesta, toivon, että olet oikeassa, mutta samalla se tarkoittaa sitä, että eilisessä pelissä Ukrainalta hylättiin maali, kun aikaisemmin ajattelin, että olisi ollut paitsio.

    • Pennanen

      Jep, Ukrainalta hylättiin oikein tehty maali. Mutta niin hylättiin Englannilta 4 vuotta sitten Lambardin tekemä. Näköjään onni vaihtelee. Jotenkin ei jalkapalloon teknologia ajatus vaan mielestäni sovi - mutta draama myös tuomarivirheisiin liittyen sopii ja on osa lajia.

    • masa

      Maali toki tehtiin oikein ja hyväksytysti, tämä oli tuomarivirhe, mutta maalia ei olisi saanut päästä tapahtumaan edellisen paitsio-tuomarivirheen takia..

    • Rehtilädi

      Isäni on kannattanut Liverpoolia 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Liverpool-paitani muistaakseni sain jo kaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Liverpoolia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi ManU:a.

      Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Liverpool on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni joukkuetta kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Liverpool on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe