koirapuisto haukiputaalle

lovedog

Heipsan kaikki. Olen itse putaalta ja olen aina miettinyt miksei täällä ole koirapuistoa. Koiria täällä on ylen palttisesti ja olen vahvasti sitä mieltä että sitä tänne kaivataan. Sosiaalisoitumista muiden koirien ja koiraihmisten kanssa. Kirjoittakaa ihmiset omat mielipiteenne ja asiaa voisi pistää eteepäin.

4

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _suffeli_

      Haukiputaalla on paljon hyviä metsiä, missä koirat saa temmeltää. Ehkä siksi koirapuistoa ei ole katsottu tarpeelliseksi.

      Itse ainakin tykkään viedä koirat mieluummin metsään kuin koirapuistoon. Koirapuistoissakin käydään, mutta siellä koirat ei saa niin paljon liikuntaa, kun usein vain hetken juoksevat ja sitten haisteleva maata. Asun Oulussa, niin täältä autoillaan Haukiputaan metsiin.

      Koiraihmisiin tutustuminen on kyllä plussaa koirapuistoissa. Siellä saa jutella samanhenkisten kanssa. :)

    • lovedog2

      totta on että täällä metsää riittää ja hyviä uittopaikkojakin =) sitä tällä hainkin että kun on varmasti paljon koiraihmisä joilla ei ole muita koira tuttuja niin saisi jakaa niitä ihania hetkiä muidenkin koiraihmisten kanssa ja tämä voisi edistää myös tätä kun on koiria jotka ovat vihaisia toisilleen. Pennusta asti pääsisi harjoittelmaan sitä sitten sinne puistoon miten ollaan toisten korien kanssa! :) ja en halua tänne niitä mielipide kirjoittajia että koirapuistoissa on vihaisia koiria. Kyllä niitä saattaa tavata muuallakin. Eikä välttämä koira ole vihainen, mutta ei vaan jonkun tietyn syyn takia juuri synkännyt oman koiran kanssa. Ne tilanteet on normaaleja ja niiden kanssa pitää oppia elämään ja tilaneet hoitamaan oikealla tavalla.

    • Mettänainen

      Eipä niitä koiria saa tähän aikaa vuodesta pitää irti metsässäkään.
      Tai VARSINKAAN METSÄSSÄ!

    • itsme

      minä ainakin pidän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1778
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1251
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe