merenrannalla ja saaneet kauniin rusketuksen
Oleemme olleet
8
227
Vastaukset
- -ra
Taitaa porukatolla jo lomilla
- Aurinko paistaa ja l
Hienia ira,minkä meren rannalla? Hesassa on ollut aika huono ilma ja kylmä.Kiva kun palasit kertomaan tarinoitasi meille.Oikein hyvää kesän jatkoa ja kiva että olet ollut terveenä ja pystynyt nauttimaan kesästä,eikä ole tarvinnut lääkäreiden luo käydä.
- -ra
Lauttasaaren ryssänkärjessä,siellä ei montaa ihmistä ollut.Makasimme rantakalliolla ja luoskelimme kirjojaEilen politin nahkani kun ssssssssssssssssolin samalla paikalla 3 tuntia.Hauskaa kesää minäkin toivon jokaikiselle ja siunausta tähänkin päivään.
- ....................
Eilen, siis 18.6 poltit nahkasi Helsingin Lauttasaaressa?! Aha....
- -ra
Käsivarret ja kasvot.Merenrannalla kun ei se aurinko tunnu kun tuulee koko ajan.
- Joko juu tai ei sitt
Ihosyövästä varoitellaan erittäin paljon,se lisääntyy huimaa vauhtia,pitäis varmaa miettiä pariin kertaan ennenkuin menee nahkansa polttamaan! Jo yhden syövän sairastaneena,luulisi asian ymmärtävän,tai sitten ei?
- -ra
Minulla oli ohut pitkähihainen pusero päällä.siitä huolimatta iho ounersi
- Mirja Marja
No voi juku kun ounertaa,älä mene sinne sitten enään,ettei ounertamsita tuu.Oliko Ulla ja Ella mukana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333174Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709