Advanced SystemCare Free

MikkoKysyy

Heip

haluan etsiä maksuttomilla ohjelmilla tietokoneesta kaikkea haitallista/hidastuttavaa. Tätä ohjelmaa on jossain suositeltu ja se on maksuton.

Mitä te asiantuntijat sanotte, onko tuo hyvä ohjelma, kannattaa asentaa?
Uskoisin, että on. Vaikka muitakin varmaan on.
Minulla on Vista ja toisessa Windows 7.

21

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kannata asentaa. Itselläni se on jumittanut vara koneeni.. Ja minun mielestäni Ccleaner on yksinkertaisempi ja kevyempi käyttää.

http://www.piriform.com/CCLEANER

• Very Good

Kannattaa ehdottomasti asentaa.Olen käyttänyt sitä kauan.Turbo boost nopeuttaa konetta.

• MikkoKysyy

Nyt meneekin vaikeaksi, ei kannata ja kannattaa. Mutta onko tuo Turbo boost maksuton ominaisuus? Haluan myös nopeuttaa tietokonetta, jos se vain on mahdollista.

• On maksuton, mutta itse väitän, että Ccleaner ohjelmalla pystyy nopeuttamaan konetta yhtäpaljon kuin tuolla. Sillä voi esimerkiksi poistaa turhat ohjelman käynnistys lohkosta. Tämä nopeuttaa aika paljon konetta.

• 16

Käynnistys lohkossa tuskin on turhia ohjelmia...

• Kannattaa uskoa vapunen nimimerkkiä. On tällä palstalla luotettava auttaja.

Itse en ole kokeilllut tuota ohjelmaa enkä erehdy jatkossakaan kokeilemaan, kiitoksia vapuselle.

• Very Good

vapaunen on käskenyt täällä jotakin skannaamaan kone haittaohjelmalla.Luotettava juu.

• Very Good kirjoitti:

vapaunen on käskenyt täällä jotakin skannaamaan kone haittaohjelmalla.Luotettava juu.

Koska ja missä?

• Very Good
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Koska ja missä?

Luin eilen sen jutun.Sinä sanoit vapuselle että se on haittaohjelma.

• Very Good

vapunen ja f.e.dzerzhinsky on besserwissersejä.Ne ei ole kokeillut ASC:a.Se on hyvä ohjelma.

• Very Good

CCleaner on aivan erinlainen ohjelma.

• Juu. Tuo oli tosiaan minun kokemukseni tuosta ohjelmasta. Joillakin se voi toimia hyvin ja jotkut voivat olla siihen tyytyväisiä. Mutta kannattaa miettiä, että tuoko Advanced mitään lisäarvoa verrattuna Ccleaneriin. Sen asennustiedoston koko on ainakin 25.8 MT kun taas Ccleanerin 3.5 MT. Eli aika suuri ero.

• MikkoKysyy

Mutta jos kiintolevyjen asemilla on paljon tilaa, niin mitä väliä on onko se koko 25.8 MT vai 3.5 MT? Ja kun en asenna c-asemalle muutenkaan paljoa mitään, siellä on tyhjää tilaa jotain 130 gigaa!

No, mietin kumman asennan.

• Juu mutta ainakin itse pyrin asentamaan aina kevyemmän ohjelman. Esimerkiksi en asentaisi Adobe Readeria vaan Sumatra PDF Readerin sen keveyden takia.

Ohjelmien keveys vaikuttaan niiden käynnistyksen nopeuteen ja koneen toimintaan. Esimerkiksi jos minulla olisi Norton virustorjunta ohjelma ja vaihtaisin sen esimerkiksi MSE niin koneen käynnistys nopeutuisi jonkinverran.

• KOKEMUKSEN ÄÄNI

ASD ja Foxitreader on parempia ohjelmia, ja sen vuoksi ne on myös hiukan raskaampia,. Onhan selvää etä ei voi nyhjää tyhjästä...vai mitä?

• KOKEMUKSEN ÄÄNI kirjoitti:

ASD ja Foxitreader on parempia ohjelmia, ja sen vuoksi ne on myös hiukan raskaampia,. Onhan selvää etä ei voi nyhjää tyhjästä...vai mitä?

En nyt sanoisi, että Foxit Reader olisi yhtään sen parempi ainakaan PDF tiedostojen lukemisessa.

• MikkoKysyy

Ahaa... Tuo olisikin sitten aina hyvä keino! Sitten cccleaner voittaa ja jatkossakin hyväksi todetut, mutta aina pienempikokoinen.

Entä sitten vistassa, kun siinä on windowsin palomuuri, jota en käytä. mutta sitten koneessa on nämä:

lavasoft
      zonealarm
      antivir virustorjunta

• Itse poistaisin ainakin tuon Zonealarm palomuurin, koska Windowsin oma on riittävän hyvä. ( Ellei sinulla ole pätevää syytä käyttää Zonea). Tämä nopeuttaa myös konetta. Ton Lafasoft kannattaa myös poistaa, mikäli se on virustarkistus ohjelma.

Antivir on jo valmiiksi aika kevyt, mutta itse vaihtaisin sen MSE virustorjunta ohjelmaan, sen selkeyden takia: http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows/products/security-essentials

• MikkoKysyy

Ahaa. Otan sitten pois zonealarmin, mutta ensin windows palomuuri päälle!

Lavasoft on ad-aware, etsii haittaohjelmia.

Ok, vaihdan antivirin tuohon mse. Kiitti teille auttajille!

• warettaja :)

Jos haluut nopeemmaks ni wareta ASC ja lataa game booster (game booster ei oo pelkästään peleihin, sammuttaa turhat ohjelmat)

• näin se vaan menee
        warettaja :) kirjoitti:

Jos haluut nopeemmaks ni wareta ASC ja lataa game booster (game booster ei oo pelkästään peleihin, sammuttaa turhat ohjelmat)

Totisin tosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7070
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      94
      5183
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3443
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3342
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2484
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1826
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1461
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1412
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1316
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1084
    Aihe