mun kaveri niinku siis ääh ei tajuu rahan arvoa ku sen vanhemmat on ulkoministeriössä töissä ja sillee.. sit juteltii koulus suunillee et mitä haluis isona tehä yms ja sit se oli vaa sille "MÄ PERUSTAN KAHVILAN" kaikki oli sillee ok.. sit joku kysy et "mitä jos se menee konkurssii?" "no sit mun iskä antaa mulle 5tonnii" ja tol mun kaveril on tosiaa ikää 13v:D
tuskin sen vanhemmat sille mitää sen juttui enää maksele ku se on aikuine:D
ja siis sille niinku 50e on "ihan pikku raha vaa" O_o
tota noin..
5
210
Vastaukset
Ymmärtääkö 13-vuotias mitään muutakaan maailman menosta, noin niinkuin yleisesti? No ei.
- Lol
Isäni ja äitini tienaisivat verottomana melkein 300 tuhatta puolessa vuodessa mut verot on niin perseestä
- .......
Nyt ei varmaan ollut kyse siitä vanhempien palkasta vaan siitä miten siihen rahaan suhtaudutaan..... Minun mielestä on jotenkin outoa että kyseinen henkilö pitää 50 euroa pienenä rahana, mutta 5 000 euroa niin suurena rahana että hän pärjää sillä kauemminkin..... : O
- beger
menkää duunii nyt ''ala-ikäisenä'' nii ei tarvii maksaa veroi parii vuotee
- Köyhä1234567890
Ajatelkaapas meitä köyhästä perheestä tulleita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1023665Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292413Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422059Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.35925- 44841
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61815Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5809- 40717
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies89705