Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Android matkapuhelinverkko

Joo moro, en oo varma et tuleeks tää ny oikeeseen osioon mutta. Mulla on ZTE Blade, kait se 2. gen. en oo iha varma. android 2.2, 5mp kamera yms. mutta ongelma on siinä että mulla kyllä toimii wifi, mutta kun haluisin sen 2g netin toimimaan eli käyttää nettiä simkortilla. mulla on kaikki: data käytössä [x]
, dataverkkovierailu [x], ja tälläset valittuna. mutta silti aina ku meen nettii. nii sanoo että ''verkkosivu ei ole käytettävissä'' ja mä en voi aina wlaniakaa käyttää ni voisko joku antaa ohjeita tuon korjaamisee. ja sim/operaattori on sonera. vastauksia pian. kiitos

10

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • juu noi on oikein. paitti että tota: MMS Protocol: kohtaa ei ole siinä


    • Kokeile ottaa "dataverkkovierailu [x]" Pois päältä. Sonera ei taida käyttää jonkun muun operaattorin verkkoa kuten Saunalahti, joten tuon ei tarvitse olla päällä.

      • otin. ei auttanut :/


    • Oletko myös tarkistanut, että yhteysasetukset ovat oikeat? Jos olet niin keinot alkavat olla vähissä.

      Puhelimen resetointi olisi viimeinen keino, joka saattaisi auttaa. Vika voi olla myös Soneralla.

    • Yhteysasetukset löytyvät täältä: Valikko->Asetukset-> Langattomat ominaisuudet ja verkot-> Yhteyspisteiden nimet

      Oletko etsinyt kännykän verkkoasetuksista tuota operaattori toimintoa?

      • jaa. on noi oikein. ja olen koittanut löytää mutta en ole varma mitä sillä tarkotetaan
        gsm/umts asetuksissa on ''verkko-operaattorit'' mutta en tiedä tarkoitetaanko sitä sillä ja se ei ole auttanut mitenkään


    • 5230,. (500)

      Sillä tark varmaan matkapuhelin verkkoa eli oletko kytkenyt sen päälle, kokeile kytkeä kotona wifi pois niin sen pitäisi yhdistää automaattisesti 3g verkkoon eli GSM/ WCDMA auto verkkotilaan,itse kun sain sauniksen asetukset tallennettua htc exploreriin niin ei mun ole tarvinna tehdä mitään muuta kuin kytkeä wifi pois jos haluan käyttää matkapuhelinverkkoa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe