Olen useasti, monesta eri paikasta, tilannut ajovarusteita ja kaikki on mennyt hyvin.
Varoittavan sanan antaisin kaikille FC-moton toiminnasta. Tilasin maaliskuussa Heldin ajotakin ja Schubertin J1 kypärän. Kypärää ei ole vieläkään tullut, puhelimella ei pääse läpi, viesteihin vastataan reilun viikoin välein ja silloinkaan ei vastata kysymyksiin > vain lakooninen toteamus että tavaraa ei vielä ole tullut. Naurettavaksi homman tekee vielä se että heillä alkoi samasta kypärästä suuri ale, isot mainokset etusivulla! Käyttäkää mielummin niitä yrityksiä joiden varastotilanteen näkee ennen tilauksen tekemistä. Ei sitten kesä mene ajovarusteita odotellessa....
Varusteiden tilaaminen netistä
ja.jupe
0
144
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 751011
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683