Ehkäpä. Mutta se onnistui vain niin että massat Kiinassa ja Intiassa (sekä muissa kehittyvissä maissa) ostavat edullisia läppäreitä ja ARM-laitteita Ubuntu valmiiksi asennettuina.
Henk. kohtaisesti olisin Canonicalin pomona tyytyväinen jo 100 miljoonan käyttäjän saamiseen.
200 miljoonaa Ubuntu-käyttäjää vuonna 2015?
15
117
Vastaukset
- Linux-Man
Eli tästä se alkaa...
http://www.omgubuntu.co.uk/2012/06/ubuntu-dell-laptops-go-on-sale-in-india - (ö)
Linux-käyttäjät hylkäävät liian suositut jakelut ,esim. Ubuntu on enää toiseksi suosituin jakelu. Mielestäni ei haittaisi, jos vaihtoehtoisten Linux-jakeluiden määrä putoaisi sadasta vaikka 20:een ja työtä tehtäisiin enemmän muutaman jakelun eteen.
"Linux-jakeluiden määrä putoaisi sadasta ..."
:DDDDDDDDDDDDDDDDD
Kunhan nyt putoaisi ensin siihen sataan...
http://distrowatch.com/dwres.php?resource=popularity
319!! Joopa.f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
"Linux-jakeluiden määrä putoaisi sadasta ..."
:DDDDDDDDDDDDDDDDD
Kunhan nyt putoaisi ensin siihen sataan...
http://distrowatch.com/dwres.php?resource=popularity
319!! Joopa.319 kappaletta? Niin vähän? Siinähän sohivat jokainen omiaan. Mun distro onkii parempi kun sun distros *lälläs lälläs lää*
Mitähän siitäkin tulisi, jos OS X ja Windows -jakeluita olisi n 16 kappaletta :O
- sitä odotellaan
Sitä tässä odotellaan että tiputtaisit käyttämiesi nikkien määrän alle sadan.
Siksi onkin parempi rekisteröidä yksi ja ainoa, ja jauhaa paskaa sillä nimimerkillä.
- 321654987
Aloitusviesti kaksi seuraavaa saman henkilön kirjoittamia! Keksi jo jotain uutta! Säälittävää!
- (ö)
"Kunhan nyt putoaisi ensin siihen sataan..."
Juuri sitä tarkoitinkin, että suosituimpienLinux- jakeluiden ohessa olisi vaihtoehtoja niitä haluaville. Ei niitä niin tuhottomasti tarvitse olla. Iso osa noista on kumminkin yhdentarkoituksen linuxeja esim. Parted Magic, clonezilla eikä työpöytäkäyttiksiä. - no tottakai
Tottakai tarkoitit.
- ubujen tubutin
Ketjun "otsake" on väärin !
Se pitäisi olla = 200 miljoonaa on KÄYTTÄNYT ubutubua ja vaihtanut takaisin Windowsiin ? - El Monde
Kato, fede sai illaksi jo tubutin vaihteen päälle. Nyt on kovat piipussa! Vastaako tähän nyt sitten Ö vaiko Onneksi On Windows, puusilma vaiko federaatio itse. Jäämme odottamaan..
- Franken
Tuskin yhtään sen epärealistinen tavoite kuin Microsoftilla nousta samassa ajassa Windows Phonella ja Lumialla älypuhelinmarkkinoiden kakkoseksi ohi Applen ja hengittämään Androidin niskaan.
Sekä Microsoftin että Canonicalin tavoite ei tule onnistumaan. Mutta Ubuntun käyttö lisääntynee jonkin aika paljonkin. Harmi vain että Unity ei miellytä vanhan koulukunnan kannattajia - siis pc-koneiden käyttäjien enemmistöä. Sama juttu Microsoftilla Metronsa kanssa.Ei tuo Canocalin tavoite ole mahdoton. Pitää muistaa, että mailman väestöstä liki puolet asuu Kiinassa ja Intiassa. Niissä kummassakin linuxit on nousussa.
Microsoftin tavoite sen sijaan on suorastaan utopistinen.- Miehet ja pojat
Höpö höpö pentu. Unity on paska ja metro on loistava. Mene vaan äitis helmaan itkemään, miehet hoitaa asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483