Hei, olisikohan jollain tietoa, että milloin Suomessa aletaan esittämään televisiossa näitä uusimpia SP:n tuotantokausia, mitä ei oo vielä näytetty (kai 14-16 jos oon ymmärtäny oikein)? Vai tuleeko niitä ollenkaan? Vai oonko niin hukassa, että niitä onkin näytetty jo!?
Uusia jaksoja ei pysty (tai mä en ainakaan) katsomaan edes http://www.southparkstudios.com -sivustolta, joten mistä niitä näkee jos ei televisiostakaan tule? Onko mitään toista nettisivua, mistä voi katsoa ilmaiseksi? Ei tarvitsisi olla suomeksi tekstitystä, englannin taito on sen verran hallussa, että ymmärtää hahmojen puheita :--)
Mulla on pakkomielle South Parkeihin ja oon tosi kova fani, joten olis ihana nähdä uusimpiakin jaksoja, kun nuo vanhat on tullu katottua jo moneen kertaan, samoin kuin leffa (joka oli muuten hyvä!)
Eli jos jollain on asiaan edes vähän tietoa niin auttaisi paljon, kiitos! :)
South Parkista!
loveSP(:
3
112
Vastaukset
- sp
14-16 tuottiksia tullaan tuskin näkemään suomen televisioissa vielä pitkään aikaan ja 16 tuotankaudestahan on vielä puolet jäljellä.
sivulla allsp.ch/ pystyy katsomaan kaikki ilmestyneet jaksot, ihan turvalliseksi olen tuon sivuston todennut vaikka mainoksia pompahtelee silmille tuon tuosta. toivottavasti auttoi :-) - Enkä pilaile.
Suomen tv.ssä South Parkin esitysaikaa pitäisi laittaa aiemmaksi. Oikeesti näissä on parhaat moraaliset opetukset lapsille. Jotku pokemonit ja muut yökötykset helvettiin ja kunnon sarjoja lapsille.
- Simpsonit<3
Olen 11 mun mielest liikaa väkivaltaa sanoisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137882- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704