Miksi sukumme kirosi juuri Ann Sahlberg ja itku?Sille ei löydy vastausta sitten millään,ei edes Ann:in päiväkirjasta,ja kyllä olemme tottuneet kummituksiin.99,9% paranormaaleista ilmiöistä kohdistuu sukuumme,miettikää sitäkin!
Sahlberg
2
186
Vastaukset
- Kyrrpä Sahlberg
Minä mietin asiaa niin perrkeleesti, mutta muuta syytä en keksi kuin että ne Öissenbergerit ovat sen tehneet.
Varsinkin se Rigmor Ö:n pojanpojanpoika Öivind Öissenberger joka yö lukee Mustaa Raamattua ja keittää padassa kaikenlaisia iljettäviä mönjiä.
Sivelee sitten siittimensä sellaisella mönjällä ja runkkkaa moloaan niin että spermat lentävät ilmojen halki ja pilaavat ilman, jota me Sahlbergit hengitämme.
Siitä se kaikki johtuu, että me näemme pikku-ukkoja ja koemme kaikenlaisia hallusinaatioita.
Piru periköön sen Öivind Öissenbergerin! - PaahtoleipäSahlberg
Sitä en tiedä mutta saisi hävetä! Ei sitä Sahlberggien sukua noin vain saa kirota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329