Miksi sukumme kirosi juuri Ann Sahlberg ja itku?Sille ei löydy vastausta sitten millään,ei edes Ann:in päiväkirjasta,ja kyllä olemme tottuneet kummituksiin.99,9% paranormaaleista ilmiöistä kohdistuu sukuumme,miettikää sitäkin!
Sahlberg
2
198
Vastaukset
- Kyrrpä Sahlberg
Minä mietin asiaa niin perrkeleesti, mutta muuta syytä en keksi kuin että ne Öissenbergerit ovat sen tehneet.
Varsinkin se Rigmor Ö:n pojanpojanpoika Öivind Öissenberger joka yö lukee Mustaa Raamattua ja keittää padassa kaikenlaisia iljettäviä mönjiä.
Sivelee sitten siittimensä sellaisella mönjällä ja runkkkaa moloaan niin että spermat lentävät ilmojen halki ja pilaavat ilman, jota me Sahlbergit hengitämme.
Siitä se kaikki johtuu, että me näemme pikku-ukkoja ja koemme kaikenlaisia hallusinaatioita.
Piru periköön sen Öivind Öissenbergerin! - PaahtoleipäSahlberg
Sitä en tiedä mutta saisi hävetä! Ei sitä Sahlberggien sukua noin vain saa kirota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201