Miksi nainen ensitreffeillä

Niin ?

tai alkuaikoina yleensäkin yrittää esittää parempaa kuin ovatkaan? Esim. ylipainoinen nainen tilaa ravintolassa vain kevyttä syötävää (veden kanssa tietenkin) ja kahvilla ei pullat ja munkit maistu, mutta ulkomuodosta huomaa, että ne kotona maistuvat.
Väittää vielä harrastavansa monia fyysisiä liikuntalajeja, mutta tämäkin käy selväksi, että on voinut näitä ehkä kerran kaksi harrastaa kymmeniä vuosia sitten.

Ovatko nämä naiset siis vähä-älyisiä ? Kun kerran tyhminkin huomaa heidän valehtelevan. Miten mies suhtautuisit tällaiseen naiseen, jonka puheet ja teot jo alkumetreillä osoittavat naisen valehtelevan?

Kiinnostuisitko, vai ajattelisitko, että hän varmaan jatkaa valehteluun sitten suhteessakin?

Miten on ?

57

196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lötjönen

Syötäisiin yhdessä hillomunkkeja:)

• aap.

Joutuisit syömään yksin, koska nainen ei söisi.

• Lötjönen
        aap. kirjoitti:

Joutuisit syömään yksin, koska nainen ei söisi.

Löytäisimme yhteyden toisiimme hillomunkkien kautta. Lipoisimme sokerit toistemme suupielistä;)

• aap.
        Lötjönen kirjoitti:

Löytäisimme yhteyden toisiimme hillomunkkien kautta. Lipoisimme sokerit toistemme suupielistä;)

Ette löytäisi, koska nainen joisi vain laihaa kahvia.

• Lötjönen
        aap. kirjoitti:

Ette löytäisi, koska nainen joisi vain laihaa kahvia.

Se olisi sielujen sympatiaa: herkät kaksi hillomunkkien ystävää yhdessä....sokerin lipominen toisen huulista on herkkää:)

• Lötjönen
        Lötjönen kirjoitti:

Se olisi sielujen sympatiaa: herkät kaksi hillomunkkien ystävää yhdessä....sokerin lipominen toisen huulista on herkkää:)

Lisäks: missä vaihessa kahvi muuttui lihaks?

• Lötjönen
        Lötjönen kirjoitti:

Lisäks: missä vaihessa kahvi muuttui lihaks?

Siiis laihaks....kirjoitusvirhe:((((((((((((((((((((((((((((((((((((

• aap.
        Lötjönen kirjoitti:

Siiis laihaks....kirjoitusvirhe:((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Kahvi on laihaa, mutta nainen ei. Kieltäytyisi silti munkeista, vaikka omat munkit roikkuisivatkin.

• Lötjönen
        aap. kirjoitti:

Kahvi on laihaa, mutta nainen ei. Kieltäytyisi silti munkeista, vaikka omat munkit roikkuisivatkin.

Alotuksessas et maininnu kahvin laihuudesta;) heh heh
        Munkkeja syönyt ei voi vastustaa niitä kun on kerran maistanu....

• aap.
        Lötjönen kirjoitti:

Alotuksessas et maininnu kahvin laihuudesta;) heh heh
        Munkkeja syönyt ei voi vastustaa niitä kun on kerran maistanu....

Kyllä ensitreffeillä naisen kanssa olen huomannut, että nainen voi. Ja helpostikin.

Toinen asia on sitten se, että uskooko sitä kukaan.

• Lötjönen
        aap. kirjoitti:

Kyllä ensitreffeillä naisen kanssa olen huomannut, että nainen voi. Ja helpostikin.

Toinen asia on sitten se, että uskooko sitä kukaan.

Lötjösen hillomunkkeja ei voi vastustaa....ei Lötjönenkään:)

• aap.
        Lötjönen kirjoitti:

Lötjösen hillomunkkeja ei voi vastustaa....ei Lötjönenkään:)

No se on hienoa :) Mistähän niitä saisi?

• Lötjönen
        aap. kirjoitti:

No se on hienoa :) Mistähän niitä saisi?

No täältä minulta Lötjöseltä. Ja hilloa on sitten munkkien sisällä...ei pelkästään nimessä:hillomunkki;)

• Lötjönen
        Lötjönen kirjoitti:

No täältä minulta Lötjöseltä. Ja hilloa on sitten munkkien sisällä...ei pelkästään nimessä:hillomunkki;)

Salainen resepti;)

• 23

Sanoisin että ota nyt läski ihan sitä ruokaa mitä haluat.

• ----´´

No sitten se tilaisi veden jäillä.

• 20
        ----´´ kirjoitti:

No sitten se tilaisi veden jäillä.

Sitten sanoisin että älä läski teeskentele vaan ota sitä lihottavaa läskiruokaa.

• 17
        20 kirjoitti:

Sitten sanoisin että älä läski teeskentele vaan ota sitä lihottavaa läskiruokaa.

Tämä on siis täysin teoreettista pohdintaa koska en ikinä jatkaisi treffejä läskin kanssa. Varsinkaan läskin joka valehtelee itselleen. Ihme möhömaha.

• aap.
        20 kirjoitti:

Kaikki keinot on käytetty, paitsi etten hauku ihmisiä läskeiksi.

Mutta ei kun ei. Eihän nainen tuollaisia syö.

• aap.
        17 kirjoitti:

Tämä on siis täysin teoreettista pohdintaa koska en ikinä jatkaisi treffejä läskin kanssa. Varsinkaan läskin joka valehtelee itselleen. Ihme möhömaha.

Tämä on pohdintaa jota ei esiinny pelkästään isommilla ihmisillä. Myöskin vastaavia käyttäytymismalleja voit löytää vaikka millä mitalla.. enhän minä mitään miehiäkään ole jne..

Koita nähdä pintaa syvemmälle.

• teewarit

Ei naikkoset kehtaa pieraistakaan suhteen alussa
      mutkun eka pieru karkaa ---yleensa aktin aikana, alkaakin hirveä
      bassotuubamainen jatkuva töräyttely

Äämät valehtelevat itsellensäkin
      Eräässä TVdokussa oli äämä tarkasti valvotulla dieetillä
      mutta fläsä vaan lisääntyikin ja tutkijat asensivat valvontakamerat
      Niissä näkyi fläsän aiheuttaja

äämä kävi unissaan öisin jääkaapilla hotkimassa
      kädet haalivat ruokaa, kuin buddhan patsas

• .

No tuon voi jo antaa anteeksi, jos ei edes itse ymmärrä mitä tekee. Ulkona kahvilassa/ravintolassa/elokuvissa jne.. taas on kyse harkitusta ´sumutuksesta´ vaikkei sitä kukaan täysijärkinen uskokaan.

• 37

Oliko mammassa kiinni unen tason mittaavat sensorit? Kuulostaa aika kätevältä läskin tekosyyltä "kävellä unisssaan" kun maha kurnii hodaria ja kakkua.

• bulle-love

Ödla-Liskolla ei hillomunkkien mässääminen ole ongelma

Liskoilla rasva varstoituu pyrstöön ja liskoilla on kyky irroittaa pyrstö kun joku varis nappaa atrian.

Nerokasta! Varis saa syötävää ja Lisko voi taas mässäillä baakkelseja

• teewarit
        37 kirjoitti:

Oliko mammassa kiinni unen tason mittaavat sensorit? Kuulostaa aika kätevältä läskin tekosyyltä "kävellä unisssaan" kun maha kurnii hodaria ja kakkua.

Taisi ehkä ollakin sensorit?
        Mutta sitä dokua ei olisi saanut esittää äämille vinkiksi
        sillä kuinka usein pihtariäämät vetävät tekokuorsausta, kun miestä naitattaa

• Homma etenee

Joo fiilaten ja höyläten seuraavaksi vai?

• aap.

No itse en katsoisi naisen "nolaamista" oikein sivistyneeksi toiminnaksi, mutta jos olisin epävarma naisen puheista niin sittenhän sitä voisi kokeilla.

• aap. kirjoitti:

No itse en katsoisi naisen "nolaamista" oikein sivistyneeksi toiminnaksi, mutta jos olisin epävarma naisen puheista niin sittenhän sitä voisi kokeilla.

No jos sitten jättäisin sen laulamisen. Kuntoilu olisi joka tapauksessa vähintäänkin hyvä alku uudelle, terveemmälle elämäntavalle ja vetävämmälle ulkonäölle. Jos siitä ei mitään tulisi, niin jättäisin leidin jatkamaan massakauttaan.

• Tamara Press

Ratikalla ei lenkkareita olekaan
        vain rasvamaksa ja pallolaajennus kalkkiintnessa sepelvaltimossa

Treffiäämä voi sittenkin olla urheileva hoitsu ja joutuu työntämään
        Ratikkaa pyörätuolissa pururadalla

Ratikkahan ei tunnetusti ole oikeaa naista saanut rahallakaan

• aap.
        Ratikkakuski kirjoitti:

No jos sitten jättäisin sen laulamisen. Kuntoilu olisi joka tapauksessa vähintäänkin hyvä alku uudelle, terveemmälle elämäntavalle ja vetävämmälle ulkonäölle. Jos siitä ei mitään tulisi, niin jättäisin leidin jatkamaan massakauttaan.

No minä itsessäni pitäisin sitä jo osoituksena valehtelusta, jos kerran väittää harrastavansa fyysisiä lajeja ja hyytyy ensimmäiseen ylämäkeen. Minulle se olisi jo riittävä merkki. Ihmettelen vain noita motiiveja asiassa. Onko tosiaankin kyse itselleen valehtelusta, koska eihän tuollaista kukaan muu usko, että iso leidi on huippukunnossa ja syö terveellisesti, tai ainakin se äkkiä tulisi nähtyä onko näin.

• Upee keho
        aap. kirjoitti:

No minä itsessäni pitäisin sitä jo osoituksena valehtelusta, jos kerran väittää harrastavansa fyysisiä lajeja ja hyytyy ensimmäiseen ylämäkeen. Minulle se olisi jo riittävä merkki. Ihmettelen vain noita motiiveja asiassa. Onko tosiaankin kyse itselleen valehtelusta, koska eihän tuollaista kukaan muu usko, että iso leidi on huippukunnossa ja syö terveellisesti, tai ainakin se äkkiä tulisi nähtyä onko näin.

Hänhän voi olla kuulantyöntäjä tai kehonrakentaja?

• aap.
        Upee keho kirjoitti:

Hänhän voi olla kuulantyöntäjä tai kehonrakentaja?

No kyllä kai niilläkin kuntoa on, vaikka kumpaisistakaan ei ollutkaan nyt kyse. Yleensä jos keskustellaan mitä harrastetaan, niin ne lajitkin tulevat esille, että nuo nyt eivät minään yllätyksenä tulisi.

• Sisään ja ulos
        aap. kirjoitti:

No kyllä kai niilläkin kuntoa on, vaikka kumpaisistakaan ei ollutkaan nyt kyse. Yleensä jos keskustellaan mitä harrastetaan, niin ne lajitkin tulevat esille, että nuo nyt eivät minään yllätyksenä tulisi.

Ettei olis ollut kyseessä portsari?

• aap.

Olisi oikeasti mielenkiintoista kuulla, että miten suhtautuisitte em. tapaukseen? Olisiko tuollainen nainen enää kiinnostava, vai katsoisitteko tuon riittäväksi valehteluksi ja ettei luottamusta olisi riittävästi?

• Kake R

Kyllä olisi;)

• Kake R
        Kake R kirjoitti:

Kyllä olisi;)

Punkerot on kivoja:)

• 25

Kyllähän se toki on mielenkiintoista tarkkailla räikeätä itsepetosta. Ei se viehättävää tosin ole. Luotaantyöntävää korkeintaan. Jos meinaa olla pömppömaha niin tehköön sen antaumuksella ja rehellisesti. Hitto se voisi jopa olla viehättävää.

• ei jaks kirj.

Mistä te löydätte noita huijarinaisia? ;-)

• Niin?

Niitä näkee kaikkialla kun avaa silmät. Tiedätkö muuten mistä sen huomaa?

• ei jaks kirj.
        Niin? kirjoitti:

Niitä näkee kaikkialla kun avaa silmät. Tiedätkö muuten mistä sen huomaa?

No mistä? ;-)

• aap.
        ei jaks kirj. kirjoitti:

No mistä? ;-)

No niiden ei tarvitse piiloutua joilla ei ole mitään syytä piiloutua. Tuolla alhaallahan tulikin jo vähän ongelmasyömisestä asiaa.

• ei jaks kirj.
        aap. kirjoitti:

No niiden ei tarvitse piiloutua joilla ei ole mitään syytä piiloutua. Tuolla alhaallahan tulikin jo vähän ongelmasyömisestä asiaa.

No eikö tuo ole aika päivänselvää, että ongelmia on jos piilottelee ja peittelee asiaa joka päältäpäinkin näkyy?

Ainakin ongelmia hyväksyä itsensä sellaisena, kun on. Lihavankaan ei tarvitse mielestäni keksiä verukkeita eikä piiloutua.

• aap.
        ei jaks kirj. kirjoitti:

No eikö tuo ole aika päivänselvää, että ongelmia on jos piilottelee ja peittelee asiaa joka päältäpäinkin näkyy?

Ainakin ongelmia hyväksyä itsensä sellaisena, kun on. Lihavankaan ei tarvitse mielestäni keksiä verukkeita eikä piiloutua.

Sama kaava siinä kuitenkin aina toistuu. Ne joilla on asian kanssa ongelmaiset ovat sitten ongelmissa treffeillä, häissä ja hautajaisissa. Missä sitä nyt kanssaihmisten kanssa syömässä ollaankin. Usealle normaali painoisellehan asia on yhdentekevä. Itse yleensä sanon etten pidä makeasta ja se menee tarjoajalle yleensä nopeasti kajuuttaan. Näillä ongelmaisilla taas alkaa hirveä selittely, että jos minä nyt puolikkaan ottaisin, kun enhän minä ..

Ja treffeillä tietenkin lasin vettä.

• aap.
        aap. kirjoitti:

Sama kaava siinä kuitenkin aina toistuu. Ne joilla on asian kanssa ongelmaiset ovat sitten ongelmissa treffeillä, häissä ja hautajaisissa. Missä sitä nyt kanssaihmisten kanssa syömässä ollaankin. Usealle normaali painoisellehan asia on yhdentekevä. Itse yleensä sanon etten pidä makeasta ja se menee tarjoajalle yleensä nopeasti kajuuttaan. Näillä ongelmaisilla taas alkaa hirveä selittely, että jos minä nyt puolikkaan ottaisin, kun enhän minä ..

Ja treffeillä tietenkin lasin vettä.

vähän meni ketuiks toi, mut kai siitä asian tajuaa.

• Cokiscola
        aap. kirjoitti:

Ei tuo kyllä voi pitää paikkaansa....lasi vettä:DD

• ei jaks kirj.
        aap. kirjoitti:

Tajuaa joo. Minusta se on kokolailla turhaa teeskennellä, ettei maistu vaikka kuola valuu suupielestä. Eri asia jos oikeasti ajattelee, että nyt tähän hotkimiseen tarvitsee tosiaan tulla loppu. Tai tänään on jo ylitetty herkuttelukiintiö ilman näitäkin herkkuja.

Niin, no en tiedä. Mullakin on ylipainoa mutta mä tiedostan sen ja tiedostan senkin että muutkin näkee sen. Mä osaan päätellä mistä se on tullut ja niin osaa muutkin, joten puijaaminen ei auttas mitään. Tosin silti ei kaikki sellainen maistu mullekkaan, mitä monet olettaa ylipainoisille automaattisesti maistuvan. Kuten pullat ja leivokset ei uppoa. Tai et siideriä on latkittu kun on tolleen paisunut, kun ei sitäkään.

Moni ajattelee, että koska tuo on pullukka sen täytyy olla suuri pullan ja leivosten ystävä. No eihän se niin automaattisesti ole. Sitä elopainoa kun saa muullakin aikaa, kuin automaatti leivosten järsimisellä.

Olen huomannut että monille sotii vastaan, kun sanon ettei kiitos leivoksia. Ilme on sellanen monella, että oot sä tainnut ennenkin niitä vetää. Vaan kun en ole lihonut leivoksilla. :-)

Samaten tää, että syön paljon salaatteja. Voin vaikka elää päivän niillä. Uskon et moni miettii kans et kuinka toi voi olla paisunut, kun se vetää salaattia kulhollisen tuosta vaan. Ja kun en kuitenkaan ruokia syö mitenkään paljoa. Edes lautasellista aterialla. Usein siitäkin on suurin osa kasviksia.

Mutta se on se liikunnan vähyys, mun kroppa tarvii ihan tolkuttoman määrän liikuntaa. Jotta extrat pysyy loitolla. Ja sit noi suolaset hyvät. ;-) Ne pois.

Rasva ja suola on minun kiellettyjä hedelmiä.

• lettuce

Tuolla tavoin nainen saattaa miehen silmissä ekoilla treffeillä ikäänkuin pyytää anteeksi lihavuuttaan, sillä todennäköisesti hänen mielikuva itsestään onkin hoikempi ja hän unelmissaan tavoittelee kevyempää olemusta. Vähäjärkinen tai ei, tunnesyöpöstä tuossa on kyse.

Enemmän mua ihmetyttää ne lounasruokailijat, jotka aina vetää vain salaattia hyvin kevyesti, ilman kastikkeita, siis vuosikausia! ja puhuu kevyestä linjasta etc. ja läski istuu siitä huolimatta kuin tauti tiukassa. Voihan sitä myöntää, että on perso herkuille, mutta haluaisi silti tavoitella hoikempaa olemusta. Työkaverina pitäisin tuollaista ihmistä hiukan höpsönä, mitä kehon ja mielenkinhallintaan tulee.

Mutta deittiseuraksi jos pullukan valitsee, voihan sitä jutella vaikka ruuasta, aika pian selviää, onko ihmisellä ongelma syömisen kanssa vai onko kyseessä suuri nautiskelija. :)

• aap.

Tuo anteeksi pyytäminen kuullostaa vähän oudolta näin miehen mieleen, koska ne oikeat tavat tuskin kuitenkaan muuttuisivat suhteessa. En siis oikein ymmärrä, että ketä siinä on tarkoitus pettää, jos mies ei usko kuitenkaan. Itseään loppujen lopuksi?

Toisekseen tuo naisten tunnesyöppöys mitä ilmiönä näkee paljonkin ei oikein aukea. Mikä siinä on motiivina sitten? Esitetään "kevyesti" syövää, mutta ei sitä olla ja yritetään selitellä muille kaikkea muuta. Henkilö ei ole hyväksynyt itseään, vai mikä tässä oikein mättää? Voisitko avata vähäsen, koska tämä on jäänyt minulle vähän arvoitukseksi..

• lettuce
        aap. kirjoitti:

Tuo anteeksi pyytäminen kuullostaa vähän oudolta näin miehen mieleen, koska ne oikeat tavat tuskin kuitenkaan muuttuisivat suhteessa. En siis oikein ymmärrä, että ketä siinä on tarkoitus pettää, jos mies ei usko kuitenkaan. Itseään loppujen lopuksi?

Toisekseen tuo naisten tunnesyöppöys mitä ilmiönä näkee paljonkin ei oikein aukea. Mikä siinä on motiivina sitten? Esitetään "kevyesti" syövää, mutta ei sitä olla ja yritetään selitellä muille kaikkea muuta. Henkilö ei ole hyväksynyt itseään, vai mikä tässä oikein mättää? Voisitko avata vähäsen, koska tämä on jäänyt minulle vähän arvoitukseksi..

No vähän vaikea asetelma, kun ruuan kanssa pelaajia ja tavoistaan puuta heinää puhuvia on eri tyyppejä valtavasti. Olettaisin että tässä ko. nainen on joko tyyppiä kilttityttö tai sitten puhtaasti syöppö, joka ei kuitenkaan taustojensa vuoksi voi hyväksyä itseään. Jotain tällaista.

Ekan kerran treffatessa on terveellä ihmisellä paljon jännitystä ilmassa, varsinkin jos on paljon pelissä niinsanotusti. Silloin on mielestäni aika paljon, ja rohkeaa, alkaa mässäillä täysin rinnoin, jos sellainen on ollut tapana, ja toiseltakin osapuolelta aika paljon olettaa vaatia toiselta täydellistä omana itsenä olemista.

Sitten, kaikki naiset eivät todella syö leivoksia tai makeita herkkuja, myös alkoholi ja suolaiset lihottavat. Vielä, vaikka ylipaino ja lihavuus on inhottava ja hankala kansanterveysongelma, todellisia ruokapulmia ja ruokaan liittyvää epätervettä suhtautumista (mitkä voivat lopulta parisuhdettakin kärjistää) näyttää olevan erityisesti laihoilla, jatkuvasti itseään ja kehoaan tarkkailevilta ihmistyypeiltä.

• teewarit
        lettuce kirjoitti:

No vähän vaikea asetelma, kun ruuan kanssa pelaajia ja tavoistaan puuta heinää puhuvia on eri tyyppejä valtavasti. Olettaisin että tässä ko. nainen on joko tyyppiä kilttityttö tai sitten puhtaasti syöppö, joka ei kuitenkaan taustojensa vuoksi voi hyväksyä itseään. Jotain tällaista.

Ekan kerran treffatessa on terveellä ihmisellä paljon jännitystä ilmassa, varsinkin jos on paljon pelissä niinsanotusti. Silloin on mielestäni aika paljon, ja rohkeaa, alkaa mässäillä täysin rinnoin, jos sellainen on ollut tapana, ja toiseltakin osapuolelta aika paljon olettaa vaatia toiselta täydellistä omana itsenä olemista.

Sitten, kaikki naiset eivät todella syö leivoksia tai makeita herkkuja, myös alkoholi ja suolaiset lihottavat. Vielä, vaikka ylipaino ja lihavuus on inhottava ja hankala kansanterveysongelma, todellisia ruokapulmia ja ruokaan liittyvää epätervettä suhtautumista (mitkä voivat lopulta parisuhdettakin kärjistää) näyttää olevan erityisesti laihoilla, jatkuvasti itseään ja kehoaan tarkkailevilta ihmistyypeiltä.

Eräs alan professori sanoi liikunnan vaikuttavan vain 10%
        laihtumiseen.
        Moni läski ei edes syö liikaa
        Suomalaisten alkoholismi on pahin lihottaja
        pullo kossua sisältää noin 1000kcal
        vastaa 16 olutpullolista ja siiderissä oleva sokeri lisäksi
        pullo limsaa sisältää 12 palaa sokeria

Siis, jos äämä on punkero, voikin syy olla pahempi
        alkoholismi
        tekee siideritynnyriksi

• Mutta mietipä ku päädyt samoihin lakanoihin tuollaisen kanssa. Sama feikkais jatkuu..."Kyllä mä aina nielen...tai sitten mä haluan ne naamalle. Mulle käy kumpi vaan."

=D

• ~css~

Tuo on ihan loogista. Tunnesyöppö lohtusyöjä on lihava, mutta ei hän tarvitse lohtua treffeillä, vaan yksin kotona. Ei ole nälkä miehen äärellä.

• JK

Sehän on viisauden osoitus. Hän tietää ettet kuitenkaan pystyisi maksamaan ttt :si
      normaalia ravintolaannosta.

• filmaajanainen

Olen terveessä normaalipainossa, rasvaprosentti on pieni, mutta kroppa vahva/ylipainoinen, eikä laiha ja oikeasti on niitä lihaksiakin, olen mesomofri ja sille ei voi mitään, en ektomorfin näköinen = Olen miesten mielestä lihava. Juuri tuont takia, et siihen syömättömyyteen tai syömiseen kuitenkin kiinnitetään huomiota, mä välillä herkuttelen ihan vain filmatakseni se tuhdimman leivoksen.. Ja seuraavana päivänä puputan salaattia ja juoksen lenkillä, mut siitähän ei treffikumppani tiedä mitään.

Monelle lihavalle ei ole se perussyy lihomiseen nimenomaisesti ehkä pulla tai viineri, se voi tulla perusruoasta, juomisista, suolaisista, grillisafkasta, välikpaloista. mistä ikinä. Ja koska nainen tietää miehen tietävän hänen olevan lihava, tai pullea, niin sillä ostetaan sitä hyväksyntään, että en mä nyt mitään herkkuja syö.

Toisaalta itsellä monesti ennenkuin lähden liikenteeseen, syön hyvän perusruoan, ja saatan juoda kahvit päälle, joten kun niitä herkkupöytiä näkee, ei todellakaan iske siinä vaiheessa se järjetön nälkä, koska treffit nyt kuitenkin voi ajoittua sellaiseen aikaan, et päivällinen pitäis olla syötynä. Muuten iskee illlalla hevosennälkä ja voi se iskeä muutenkin.

Joillakin ihmisillä, vaikka niillä lounassalaattityypeillä olis paino valtavan paljon enempi, jos ne ei söis sitä lounassalaaattiaan, kokonaisenergiamäärä ratkaisee, ei jonkun tietyn lounasajan ravinto, joten syököön vaan, parempi se niinkin on, ettei lounaalla syö vielä enemmän jotakin vielä lihottavampaa, jos on jo painon kanssa hankalaa.

• filmaajanainen

en siis ole ylipainoinen, tuli korjailtua tuota tekstiä juuri väärinpäin.

• miksei.

Niin tai se just sun seurassa päätti aloittaa laihdutuskuurin, josko tekisi vaikutuksen. Repsahtaa sitten omissa oloissaan syömään, kun ruokahalu on parempi. Mikset voisi tarjota pidempiä treffejä lenkkeilyn kera? Maidon on muuten todettu laihduttavan, sitä ei lihavan varsinkaan kannata karttaa.

Ja jos monia fyysisia liikuntalajeja harrastaa, niin mene ihmeessä mukaan! Voit vaikka parille kolmelle kerralle viikossa ilmoittautua hänen seuraansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      204
      2358
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      40
      1572
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      135
      1222
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      288
      1018
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      972
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      288
      915
    7. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      906
    8. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      902
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      765
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe