Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin periaatteen nainen että se menee rakkauden edelle?
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
56
922
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Laittaisin heti, jos olisi numero saatavilla.
- AnonyymiUUSI
Hänellä on minun numero kyllä.
ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on minun numero kyllä.
apKuinkahan moni "esiintyy" txt/wa-viesteis jonain toisena?
Tuli "jostain kumman syystä" mieleen.
-sivusta
- AnonyymiUUSI
Periaatteen nainen... siitäkö luulet, että on kyse?
- AnonyymiUUSI
No mikä sitten mättää? Onko loputon jahkailukaan järkevää? Ehkä et rakastakkaan minua...
ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mikä sitten mättää? Onko loputon jahkailukaan järkevää? Ehkä et rakastakkaan minua...
apEi varmaan mulle, koska ei ole nroa annettu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
apOlet tosi tärkeä ollut jo kauan mutta en voi olla varma sinusta missä menet. Laitoin viestin ensin silloin jossa oli muutakin kuin vihje että merkitset. Kukaan muu ei tule kiinnostamaan mutta meidän pitäisi viimein kohdatessa puhua meistä. Laita joku lyhyt viesti kysy mitä kuuluu sitten on selvää. Sinulla pitäisi olla nro jos et poistanut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet tosi tärkeä ollut jo kauan mutta en voi olla varma sinusta missä menet. Laitoin viestin ensin silloin jossa oli muutakin kuin vihje että merkitset. Kukaan muu ei tule kiinnostamaan mutta meidän pitäisi viimein kohdatessa puhua meistä. Laita joku lyhyt viesti kysy mitä kuuluu sitten on selvää. Sinulla pitäisi olla nro jos et poistanut.
Ja työkavereita emme ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet tosi tärkeä ollut jo kauan mutta en voi olla varma sinusta missä menet. Laitoin viestin ensin silloin jossa oli muutakin kuin vihje että merkitset. Kukaan muu ei tule kiinnostamaan mutta meidän pitäisi viimein kohdatessa puhua meistä. Laita joku lyhyt viesti kysy mitä kuuluu sitten on selvää. Sinulla pitäisi olla nro jos et poistanut.
En mut se muuttui, eikä se tule sulle, jos soitan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En mut se muuttui, eikä se tule sulle, jos soitan
Siis mitä muuttui. Poistit etkä muista oikein.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä muuttui. Poistit etkä muista oikein.
Ei olla työkavereita niissä voi muuttua
- AnonyymiUUSI
Ei taaskaan minulta tällaiset...
- AnonyymiUUSI
Ei ole kiinnostunut, tämän todennut ja lopetin miettimiset.
- AnonyymiUUSI
Palstalle tulit ilmoittamaan?
- AnonyymiUUSI
Se on sun vuoro.
- AnonyymiUUSI
Kaverillista on.
- AnonyymiUUSI
En usko. Ei kukaan tule ikävöinti-palstalle kaverillisten tunteiden korventamana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En usko. Ei kukaan tule ikävöinti-palstalle kaverillisten tunteiden korventamana.
Eli jos minä olen täällä tai hän on täällä niin mitä voi siitä päätellä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos minä olen täällä tai hän on täällä niin mitä voi siitä päätellä
Palstalle tulleet haluavat kaivattunsa. Osa vain liian heikkoja myöntämään sen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo me ollaan kavereita vaan ja voidaan silti toisiamme ikävöidä.
Mitähän outoa siinä nyt on?!! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on kaveri, joka on ihastunut yksipuolisesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on kaveri, joka on ihastunut yksipuolisesti.
Jos mun kaveri on kuollut ja kirjoitan ikävä-palstalle, koska ikävöin häntä nii sinä sanot, että olen ihastunut?
Kyllä ikävöidä voi muitakin kuin jotain ihastuksen kohdetta!
-räyh sivusta
- AnonyymiUUSI
ettekö ymmärtämä ettei teitä kukaan halua. viha tulee useimmilla ihan muusta. ei kukaan hskus tuommoista tuhoavaa rakkautta. ei teitä kukaan hyvä pysty edes rakastamaan, mutta te ootteko kaikki pahoja. viillän kaikkien ammatteihin, rahaan, kotiin, elämään huonoa, Tuhoa ja kauheuksia. kunnon "hakkauksia". ja voima vaan lisääntyy millä niitä teihin saadaan 😂😂😈
- AnonyymiUUSI
Sinulla nyt on tainnut viirata päästä ja syntymästä lähtien.
Sinulle parempi paikka olisi joku mielenterveys appi tai sitten joku mielenterveyspalsta siellä on muita sinun kaltaisiasi kavereita sinullekin.
- AnonyymiUUSI
Tämä. En jotenkin usko enää edes että asianomaiset ovat tässä keskustelussa mukana mutta ääni osalle aloituksesta.
- AnonyymiUUSI
Ei sitä halua nolata itseään taas kerran. Haluan olla jatkossakin tekemisissä.
- AnonyymiUUSI
Haluat siis olla vaan työkaveri?
ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluat siis olla vaan työkaveri?
apEmme ole työkavereita.
- AnonyymiUUSI
Mikä näitä huomionkipeitä miehiä vaivaa. Nämä kirjoitukset täytyy olla keksittyjä😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Asiat on niin solmussa, etten voi avata tämmöistä keskustelua. Avaudun, jos mies tekee aloitteen aiheeseen. E
- AnonyymiUUSI
Siitähän se vyyhti alkaa selviytymään, kun ilmaiset kiinnostuksesi jotenkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siitähän se vyyhti alkaa selviytymään, kun ilmaiset kiinnostuksesi jotenkin.
Tässä tarinassa narut on miehen käsissä. E
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tarinassa narut on miehen käsissä. E
Mies voi ajatella samoin sinusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies voi ajatella samoin sinusta.
Ei taida olla niin... E
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla niin... E
Ketä kaipaat? H
- AnonyymiUUSI
Mun rakas sana menee eräälle miehelle, nimessä viisi kirjainta.
- AnonyymiUUSI
Mikä on se nimi, ehkä juuri olen se kaivattusi. Minäkin olen kaivannut 15 vuoden ajan ❤️
- AnonyymiUUSI
Siis mikä siinä oli syynä, että et itse laita viestiä hänelle?
- AnonyymiUUSI
Se on mahdotonta tässä tilanteessa laittaa ensimmäistä viestiä.
ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on mahdotonta tässä tilanteessa laittaa ensimmäistä viestiä.
apOnko nainen varattu vai mikä mättää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko nainen varattu vai mikä mättää?
Ei ole enkä minäkään. Ajoitus oli joskus kauan sitten pielessä. Ehkä viestini oli huono tai hän oli ärtynyt tai humalassa. Viesti oli vihainen minkä sain vastauksena. Hän käsitti sen jotenkin väärin. Nyt on tilanne eri hän on hakeutunut seuraani jutellut niitä näitä ja vaistoan että hän yrittää mutta ei uskalla. Ehkä hän häpeää aiempaa mitä laittoi minulle tai pelkää että kostaisin. En todellakaan tiedä.
ap
- AnonyymiUUSI
Nro ...oli mikä kö
- AnonyymiUUSI
Älä painosta sitä naista!
- AnonyymiUUSI
M nainen kun laittais tekstarin niin se olis menoa
- AnonyymiUUSI
M-mies jos laittaisi minulle tekstarin, olisin onneni kukkuloilla.
- AnonyymiUUSI
Yhden seksti viestinkö vain ja se on siinä.
- AnonyymiUUSI
Hänellä ilmeisesti salainen numero, joten siihen se sitten tyssäs.
- AnonyymiUUSI
Miehelle, oletan?
- AnonyymiUUSI
Minunkin kaivatulla on salainen numero, ja niin on itsellänikin, että se siitä sitten 😂
- AnonyymiUUSI
Joo olet mielessä. Aina. Haluatko päästä torjumaan minut? 😆 Ei ole periaatteita liittyen rakkauteen. Olet ihanin miespuolinen maan päällä.
Jospa minä rohkaistun. Tosin oma rakas voi kokea sen häirintänä. Koska hän ei ehkä kirjoita täällä. - AnonyymiUUSI
Mutta mitä ihmettä siihen viestiin kirjoittaisin? Ei ole nyt mitään kysyttävää tai ilmoitettavaa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä olen. Miksi kysyt?
t. 😉😂
no joo, 🙏🏻
sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen. Miksi kysyt?
t. 😉😂
no joo, 🙏🏻
sivustaAi et hän jäisi ihmettelemään, mistä ihmeestä on kyse🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai et hän jäisi ihmettelemään, mistä ihmeestä on kyse🤔
Oho olin epäselvä. Viesti sisältäisi vain: "Kyllä olen. Miksi kysyt?"
- AnonyymiUUSI
Ei ole numeroa ja se mikä oli joskus, oli väärä numero, ole päättänyt että annan olla enkä kävele enää vastamäkeä joten ei mulle varsinkaan. Toivottavasti saat kaivatultasi viestin/puhelin yms. Näin toivon👍
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1732115
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371475Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321164Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56922- 55856
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol252825Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20792Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis200668