olisit voinut mies edes

Anonyymi-ap

Pyytää anteeksi 🙏🫶

55

856

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pyydän anteeksi. ❤️

• Anonyymi

En pyydä 🖕

• Anonyymi
        UUSI

Hyppää kaivoo ja vedä uretaanit kurkkuu

• Anonyymi

Muurahaisilta pääs jo Sokka irti. Kuulemma.

• Anonyymi

Minulla ei ole mitään anteeksipyydettävää.

• Anonyymi

Ei täältä kannata anteeksipyyntöä hyväksyä kyllä se pitää tapahtua ihan yksityisesti ja sit tietää tarkoittaa toinen sitä edes yhtään. Niin helppoa vaan pyytää vaikkea yhtään oikeasti tarkoita.

• Anonyymi

Tietysti tarkoitin irl ei täällä. 😉

• Anonyymi
        UUSI

Mistä olette puhuneet ja mikä meni silloin vikaan? Ehkä silloin helpommin tavoitat toisen? Vai haluatko edes sopia asiaa toisen kanssa?

• Anonyymi

Minä kyllä pyydän anteeksi kun tavataan. Mitään muuta en lupaa.

• Anonyymi

Mitään tapaamista ei tule ellet ennen sitä ole pyytänyt

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, jos käännyin pois. Anteeksi, jossen osaa kohdata ja väistelen. Tuu vaan lähelle, tunnut hyvältä, mut ehkä sit sekoan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pyytänyt. Kohtuu hiljan. Nyt odotan hänen viestiä toisaalle, niin paljon etten saa nukuttua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, jos käännyin pois. Anteeksi, jossen osaa kohdata ja väistelen. Tuu vaan lähelle, tunnut hyvältä, mut ehkä sit sekoan.

Hänen ei tarvitse pyytää minulta mitään anteeksi. Ymmärrän, ettei asiata ole helppoja. Olen äärettömän iloinen, mikäli hän tuntisi minua kohtaan jotain noin vahvasti.

Hänen lähellä on hyvä olla. -J

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen ei tarvitse pyytää minulta mitään anteeksi. Ymmärrän, ettei asiata ole helppoja. Olen äärettömän iloinen, mikäli hän tuntisi minua kohtaan jotain noin vahvasti.

Aiemmat ei minulta. -J

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toki koen että minun tulisi pyytää anteeksi, vaikka en tarkoituksella missään tilanteessa häntä ole satuttanut. -J

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toki koen että minun tulisi pyytää anteeksi, vaikka en tarkoituksella missään tilanteessa häntä ole satuttanut. -J

Sivusta heitän täs virvelillä sulle viestin, että en oo tääl sun kanssa keskustellut ja keskustelen vain irl jos joku tärkeä juttu ettei tule sekaannusta ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta heitän täs virvelillä sulle viestin, että en oo tääl sun kanssa keskustellut ja keskustelen vain irl jos joku tärkeä juttu ettei tule sekaannusta ❤️

Kiitos kun kerroit. ❤️

• Anonyymi

anonyymiltä ei tarvitse pyytää anteeksi...

• Anonyymi

No pyydetään naiselta anteeksi saanko anteeksi?

• Anonyymi

Et saa anteeksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et saa anteeksi.

Sehän oli aivan arvattavissa. Etkä edes ole ap.

• Anonyymi

Ei Multa.

• Anonyymi

Tiedän🤍

• Anonyymi

Tiedän halusin vain kadota 🫢

• Anonyymi

Tikulla silmään joka vanhoja muistaa - Taku

• Anonyymi

Nainen olisi todella hölmö jos kattoo läpi sormien miehen hölmöilyjä ja huonoa käytöstä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen olisi todella hölmö jos kattoo läpi sormien miehen hölmöilyjä ja huonoa käytöstä.

Aivan totta. Jos liian pitkään antaa itseään kohdella huonosti, ollaan tilanteessa jolloin aletaan ajattelemaan että se olisi toisen mielestä oikeutettua ja toisen mielestä taas ansaittua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan totta. Jos liian pitkään antaa itseään kohdella huonosti, ollaan tilanteessa jolloin aletaan ajattelemaan että se olisi toisen mielestä oikeutettua ja toisen mielestä taas ansaittua.

Sama jos pitkän hiljaisuuden jälkeen palaa kuin mitään huonoa käytöstä ei olisi ikinä ollut. Huolettomasti ja kevyesti, ilman pahoittelua aiemmasta. Se on myös sama kuin toinen ei katso olleen mitään väärää aiemmin, jolloin nainen kokenut huonoa kohtelua. Ei sellaista yhteyttä voi jatkaa. Jos nainen jatkaisi, se viestisi, että mies voi kohdella huonosti ja sen voi lakaista maton alle kun aikaa kuluu, ilman anteeksipyyntöä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama jos pitkän hiljaisuuden jälkeen palaa kuin mitään huonoa käytöstä ei olisi ikinä ollut. Huolettomasti ja kevyesti, ilman pahoittelua aiemmasta. Se on myös sama kuin toinen ei katso olleen mitään väärää aiemmin, jolloin nainen kokenut huonoa kohtelua. Ei sellaista yhteyttä voi jatkaa. Jos nainen jatkaisi, se viestisi, että mies voi kohdella huonosti ja sen voi lakaista maton alle kun aikaa kuluu, ilman anteeksipyyntöä.

Kyllä on huonoa käytöstä jos oikeasti ja fyysisesti asiat ovat tapahtuneet, eikä vaan jossain netissä. Lisäksi jos nainen on ollut itsekin passiivinen, niin sekin on voinut lisätä hiljaisuuden aikaa.

• Anonyymi

Ensin pitää tutustua ennen kuin voi pyytää anteeksi, eihän muuten tiedä, keneltä.

• Anonyymi

No sorry vaan.

• Anonyymi
      UUSI

Korvaan kaiken käytännössä. Oon valikoiva mutta päättäväinen. Äläkä väistä katsettani enää jos haluat mun pyytävän anteeksi siitä aiemmasta

• Anonyymi
        UUSI

Älä vastuuta naista tai puutu siihen mihin hän katsoo. Vallankäyttöä. Herrasmies ei olisi ikinä loukannut naista tai jos jotain olisi ikinä ollutkin hän olisi jo pyytänyt anteeksi. Käyttäydyt epäkypsästi "jos haluat mun pyytävän..." "äläkä väistä katsettani "

Sun pitää ensin pyytää anteeksi ennen kuin voit edes olettaa naisen katsovan sinuun. Mies keksii keinot siihen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä vastuuta naista tai puutu siihen mihin hän katsoo. Vallankäyttöä. Herrasmies ei olisi ikinä loukannut naista tai jos jotain olisi ikinä ollutkin hän olisi jo pyytänyt anteeksi. Käyttäydyt epäkypsästi "jos haluat mun pyytävän..." "äläkä väistä katsettani "

Sun pitää ensin pyytää anteeksi ennen kuin voit edes olettaa naisen katsovan sinuun. Mies keksii keinot siihen.

Varmuudeksi tähän, ettei mikään tuollainen ehtojen saneleminen tai mukaan negatiiviseen vivahtava viesti ole minulta.

En siis usko että luuletkaan, mutta varmuudeksi hänelle.

-J

• Anonyymi
        UUSI

Ei se tunne enää palaa.

• Anonyymi
      UUSI

ei oo tarvetta

• Anonyymi
      UUSI

Ei se pyydä anteeksi, eikä kadu.

• Anonyymi
        UUSI

Huomattu. Aivan sama.

• Anonyymi
        UUSI

Sen takia en tule ikinä olemaan tekemisissä.

• Anonyymi
      UUSI

Laita ylle se likainen ja lihava lammasvaate lol

• Anonyymi
      UUSI

Kuka olet ja keneltä odotat anteeksipyyntöä?

• Anonyymi
      UUSI

Jos ei pyydä anteeksi.. Eikun sori, ei me muutenkaan enää nähhdä 😂

• Anonyymi
      UUSI

Samaa minäkin olen mietiskellyt. Mutta ei, mies hävisi vähin äänin kuin pieru Saharaan. 💨🤭😏

• Anonyymi
        UUSI

Taisit kuikkia piiloprofiilin takaa miehen kanssa "seurustellessa" 😊

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä satuttaneeni.

• Anonyymi
        UUSI

Miten voi olla, ettet tiedä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi olla, ettet tiedä?

En tiedä kun en tiedä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kun en tiedä.

Sitten kannattaa varmaan miettiä ja asettua toisen asemaan.

• Anonyymi
      UUSI

Hän mies ei milloinkaan pyytänyt anteeksi. Opin myös itse siihen ja niin minusta kuoriutui vähitellen hirviö.

• Anonyymi
        UUSI

Elitkö kuitenkin fyysisesti miehen kanssa? Jos et, mies ei voi olla syypää sinun kehitykseesi ja muutenkin, korvien välissä syntyneet ongelmat korjataan myös korvien välissä, omien, koska toisen korvien väliin et voi vaikuttaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Elitkö kuitenkin fyysisesti miehen kanssa? Jos et, mies ei voi olla syypää sinun kehitykseesi ja muutenkin, korvien välissä syntyneet ongelmat korjataan myös korvien välissä, omien, koska toisen korvien väliin et voi vaikuttaa.

Tottakai elin

• Anonyymi
      UUSI

Ois molemminpuolin anteeksipyynnön paikka..minä sitä että anteeksi kun en alussa tajunnut ettet halua mitään vakavampaa, vain kevyttä hauskanpitoa, ymmärrän kyllä että hänellä on siihenkin seuraa useitakin..toinen anteeksipyyntö koskee noista ikävistä tunteista miten koin itseni kohtelun kun halusi työntää minut katuojaan,,se tänne niistä avautuminen..kasvotusten anteeksipyyntöä tuskin on mahdollista tehdä kun emme enää tule koskaan kohtaamaan.

• Anonyymi
        UUSI

En usko että haluat elää tuollaisessa epävarmuudessa pitkään selvittämättä asioita. Oletko tosiaan ihan varma irl, ettei hän haluamitään vakavampaa? Toinen asia liittyy myös kasvotusten anteeksiantoon, vaikka tuskin olen hän. Oikeastaan ei ole muuta mahdollisuutta kuin kohdata tämä asia kasvotusten, muuten saat tästä pitkäaikaisen, henkisen piinan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että haluat elää tuollaisessa epävarmuudessa pitkään selvittämättä asioita. Oletko tosiaan ihan varma irl, ettei hän haluamitään vakavampaa? Toinen asia liittyy myös kasvotusten anteeksiantoon, vaikka tuskin olen hän. Oikeastaan ei ole muuta mahdollisuutta kuin kohdata tämä asia kasvotusten, muuten saat tästä pitkäaikaisen, henkisen piinan.

Ikävä kyllä olen. Kun ei tutustunut minuun muuta kuin nimen, puhelinnumeron, eikä halunnut esitellä perhettään ja jos oltiin yhdessä jossain ja joku minun tuttu saapui paikalle, poistui heti paikalta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä olen. Kun ei tutustunut minuun muuta kuin nimen, puhelinnumeron, eikä halunnut esitellä perhettään ja jos oltiin yhdessä jossain ja joku minun tuttu saapui paikalle, poistui heti paikalta.

Sitten jos asioita ei voi korjata fyysisesti, ne pitää vaan saada omasta päästä pois, saada esim. uusia ihmisiä elämääsi, jotka edustavat lähinnä vastakohtia menneisyyden ihmisiin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      173
      2115
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      37
      1475
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1164
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      922
    5. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      856
    6. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      252
      825
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      792
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      735
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      723
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      200
      668
    Aihe