Pyytää anteeksi 🙏🫶
olisit voinut mies edes
55
856
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydän anteeksi. ❤️
- Anonyymi
En pyydä 🖕
- AnonyymiUUSI
Hyppää kaivoo ja vedä uretaanit kurkkuu
- Anonyymi
Muurahaisilta pääs jo Sokka irti. Kuulemma.
- Anonyymi
Minulla ei ole mitään anteeksipyydettävää.
- Anonyymi
Ei täältä kannata anteeksipyyntöä hyväksyä kyllä se pitää tapahtua ihan yksityisesti ja sit tietää tarkoittaa toinen sitä edes yhtään. Niin helppoa vaan pyytää vaikkea yhtään oikeasti tarkoita.
- Anonyymi
Tietysti tarkoitin irl ei täällä. 😉
- AnonyymiUUSI
Mistä olette puhuneet ja mikä meni silloin vikaan? Ehkä silloin helpommin tavoitat toisen? Vai haluatko edes sopia asiaa toisen kanssa?
- Anonyymi
Minä kyllä pyydän anteeksi kun tavataan. Mitään muuta en lupaa.
- Anonyymi
Mitään tapaamista ei tule ellet ennen sitä ole pyytänyt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, jos käännyin pois. Anteeksi, jossen osaa kohdata ja väistelen. Tuu vaan lähelle, tunnut hyvältä, mut ehkä sit sekoan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen pyytänyt. Kohtuu hiljan. Nyt odotan hänen viestiä toisaalle, niin paljon etten saa nukuttua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, jos käännyin pois. Anteeksi, jossen osaa kohdata ja väistelen. Tuu vaan lähelle, tunnut hyvältä, mut ehkä sit sekoan.
Hänen ei tarvitse pyytää minulta mitään anteeksi. Ymmärrän, ettei asiata ole helppoja. Olen äärettömän iloinen, mikäli hän tuntisi minua kohtaan jotain noin vahvasti.
Hänen lähellä on hyvä olla. -J - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänen ei tarvitse pyytää minulta mitään anteeksi. Ymmärrän, ettei asiata ole helppoja. Olen äärettömän iloinen, mikäli hän tuntisi minua kohtaan jotain noin vahvasti.
Hänen lähellä on hyvä olla. -JAiemmat ei minulta. -J
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänen lähellä on hyvä olla. -JToki koen että minun tulisi pyytää anteeksi, vaikka en tarkoituksella missään tilanteessa häntä ole satuttanut. -J
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toki koen että minun tulisi pyytää anteeksi, vaikka en tarkoituksella missään tilanteessa häntä ole satuttanut. -J
Sivusta heitän täs virvelillä sulle viestin, että en oo tääl sun kanssa keskustellut ja keskustelen vain irl jos joku tärkeä juttu ettei tule sekaannusta ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta heitän täs virvelillä sulle viestin, että en oo tääl sun kanssa keskustellut ja keskustelen vain irl jos joku tärkeä juttu ettei tule sekaannusta ❤️
Kiitos kun kerroit. ❤️
- Anonyymi
anonyymiltä ei tarvitse pyytää anteeksi...
- Anonyymi
No pyydetään naiselta anteeksi saanko anteeksi?
- Anonyymi
Et saa anteeksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et saa anteeksi.
Sehän oli aivan arvattavissa. Etkä edes ole ap.
- Anonyymi
Ei Multa.
- Anonyymi
Tiedän🤍
- Anonyymi
Tiedän halusin vain kadota 🫢
- Anonyymi
Tikulla silmään joka vanhoja muistaa - Taku
- Anonyymi
Nainen olisi todella hölmö jos kattoo läpi sormien miehen hölmöilyjä ja huonoa käytöstä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olisi todella hölmö jos kattoo läpi sormien miehen hölmöilyjä ja huonoa käytöstä.
Aivan totta. Jos liian pitkään antaa itseään kohdella huonosti, ollaan tilanteessa jolloin aletaan ajattelemaan että se olisi toisen mielestä oikeutettua ja toisen mielestä taas ansaittua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aivan totta. Jos liian pitkään antaa itseään kohdella huonosti, ollaan tilanteessa jolloin aletaan ajattelemaan että se olisi toisen mielestä oikeutettua ja toisen mielestä taas ansaittua.
Sama jos pitkän hiljaisuuden jälkeen palaa kuin mitään huonoa käytöstä ei olisi ikinä ollut. Huolettomasti ja kevyesti, ilman pahoittelua aiemmasta. Se on myös sama kuin toinen ei katso olleen mitään väärää aiemmin, jolloin nainen kokenut huonoa kohtelua. Ei sellaista yhteyttä voi jatkaa. Jos nainen jatkaisi, se viestisi, että mies voi kohdella huonosti ja sen voi lakaista maton alle kun aikaa kuluu, ilman anteeksipyyntöä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama jos pitkän hiljaisuuden jälkeen palaa kuin mitään huonoa käytöstä ei olisi ikinä ollut. Huolettomasti ja kevyesti, ilman pahoittelua aiemmasta. Se on myös sama kuin toinen ei katso olleen mitään väärää aiemmin, jolloin nainen kokenut huonoa kohtelua. Ei sellaista yhteyttä voi jatkaa. Jos nainen jatkaisi, se viestisi, että mies voi kohdella huonosti ja sen voi lakaista maton alle kun aikaa kuluu, ilman anteeksipyyntöä.
Kyllä on huonoa käytöstä jos oikeasti ja fyysisesti asiat ovat tapahtuneet, eikä vaan jossain netissä. Lisäksi jos nainen on ollut itsekin passiivinen, niin sekin on voinut lisätä hiljaisuuden aikaa.
- Anonyymi
Ensin pitää tutustua ennen kuin voi pyytää anteeksi, eihän muuten tiedä, keneltä.
- Anonyymi
No sorry vaan.
- AnonyymiUUSI
Korvaan kaiken käytännössä. Oon valikoiva mutta päättäväinen. Äläkä väistä katsettani enää jos haluat mun pyytävän anteeksi siitä aiemmasta
- AnonyymiUUSI
Älä vastuuta naista tai puutu siihen mihin hän katsoo. Vallankäyttöä. Herrasmies ei olisi ikinä loukannut naista tai jos jotain olisi ikinä ollutkin hän olisi jo pyytänyt anteeksi. Käyttäydyt epäkypsästi "jos haluat mun pyytävän..." "äläkä väistä katsettani "
Sun pitää ensin pyytää anteeksi ennen kuin voit edes olettaa naisen katsovan sinuun. Mies keksii keinot siihen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä vastuuta naista tai puutu siihen mihin hän katsoo. Vallankäyttöä. Herrasmies ei olisi ikinä loukannut naista tai jos jotain olisi ikinä ollutkin hän olisi jo pyytänyt anteeksi. Käyttäydyt epäkypsästi "jos haluat mun pyytävän..." "äläkä väistä katsettani "
Sun pitää ensin pyytää anteeksi ennen kuin voit edes olettaa naisen katsovan sinuun. Mies keksii keinot siihen.Varmuudeksi tähän, ettei mikään tuollainen ehtojen saneleminen tai mukaan negatiiviseen vivahtava viesti ole minulta.
En siis usko että luuletkaan, mutta varmuudeksi hänelle.
-J - AnonyymiUUSI
Ei se tunne enää palaa.
- AnonyymiUUSI
ei oo tarvetta
- AnonyymiUUSI
Ei se pyydä anteeksi, eikä kadu.
- AnonyymiUUSI
Huomattu. Aivan sama.
- AnonyymiUUSI
Sen takia en tule ikinä olemaan tekemisissä.
- AnonyymiUUSI
Laita ylle se likainen ja lihava lammasvaate lol
- AnonyymiUUSI
Kuka olet ja keneltä odotat anteeksipyyntöä?
- AnonyymiUUSI
Jos ei pyydä anteeksi.. Eikun sori, ei me muutenkaan enää nähhdä 😂
- AnonyymiUUSI
Samaa minäkin olen mietiskellyt. Mutta ei, mies hävisi vähin äänin kuin pieru Saharaan. 💨🤭😏
- AnonyymiUUSI
Taisit kuikkia piiloprofiilin takaa miehen kanssa "seurustellessa" 😊
- AnonyymiUUSI
En tiedä satuttaneeni.
- AnonyymiUUSI
Miten voi olla, ettet tiedä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi olla, ettet tiedä?
En tiedä kun en tiedä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kun en tiedä.
Sitten kannattaa varmaan miettiä ja asettua toisen asemaan.
- AnonyymiUUSI
Hän mies ei milloinkaan pyytänyt anteeksi. Opin myös itse siihen ja niin minusta kuoriutui vähitellen hirviö.
- AnonyymiUUSI
Elitkö kuitenkin fyysisesti miehen kanssa? Jos et, mies ei voi olla syypää sinun kehitykseesi ja muutenkin, korvien välissä syntyneet ongelmat korjataan myös korvien välissä, omien, koska toisen korvien väliin et voi vaikuttaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elitkö kuitenkin fyysisesti miehen kanssa? Jos et, mies ei voi olla syypää sinun kehitykseesi ja muutenkin, korvien välissä syntyneet ongelmat korjataan myös korvien välissä, omien, koska toisen korvien väliin et voi vaikuttaa.
Tottakai elin
- AnonyymiUUSI
Ois molemminpuolin anteeksipyynnön paikka..minä sitä että anteeksi kun en alussa tajunnut ettet halua mitään vakavampaa, vain kevyttä hauskanpitoa, ymmärrän kyllä että hänellä on siihenkin seuraa useitakin..toinen anteeksipyyntö koskee noista ikävistä tunteista miten koin itseni kohtelun kun halusi työntää minut katuojaan,,se tänne niistä avautuminen..kasvotusten anteeksipyyntöä tuskin on mahdollista tehdä kun emme enää tule koskaan kohtaamaan.
- AnonyymiUUSI
En usko että haluat elää tuollaisessa epävarmuudessa pitkään selvittämättä asioita. Oletko tosiaan ihan varma irl, ettei hän haluamitään vakavampaa? Toinen asia liittyy myös kasvotusten anteeksiantoon, vaikka tuskin olen hän. Oikeastaan ei ole muuta mahdollisuutta kuin kohdata tämä asia kasvotusten, muuten saat tästä pitkäaikaisen, henkisen piinan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En usko että haluat elää tuollaisessa epävarmuudessa pitkään selvittämättä asioita. Oletko tosiaan ihan varma irl, ettei hän haluamitään vakavampaa? Toinen asia liittyy myös kasvotusten anteeksiantoon, vaikka tuskin olen hän. Oikeastaan ei ole muuta mahdollisuutta kuin kohdata tämä asia kasvotusten, muuten saat tästä pitkäaikaisen, henkisen piinan.
Ikävä kyllä olen. Kun ei tutustunut minuun muuta kuin nimen, puhelinnumeron, eikä halunnut esitellä perhettään ja jos oltiin yhdessä jossain ja joku minun tuttu saapui paikalle, poistui heti paikalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä olen. Kun ei tutustunut minuun muuta kuin nimen, puhelinnumeron, eikä halunnut esitellä perhettään ja jos oltiin yhdessä jossain ja joku minun tuttu saapui paikalle, poistui heti paikalta.
Sitten jos asioita ei voi korjata fyysisesti, ne pitää vaan saada omasta päästä pois, saada esim. uusia ihmisiä elämääsi, jotka edustavat lähinnä vastakohtia menneisyyden ihmisiin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1732115
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371475Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321164Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56922- 55856
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol252825Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20792Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis200668