Tytöt millasta musaa kuuntelette?

haluun tietää

otsikko kertoo kaiken, eli mikä on lepi bändinne/artistinne ja mikä on suosikki biisinne?

268

3233

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätäMINÄkuuntelen

      Suosikkibändejäni tai -artistejani ovat mm.
      Coldplay, Pariisin Kevät, Happoradio, Olavi Uusivirta, Foster The People, Gotye, Snow Patrol, The Crash...näitä tuntuu riittävän.
      Kaippa suurin osa noista on jotain Alternative/Indie pop ja rock meininkiä tai jotain(?).

      Itselläni ei ole sinänsä yhtä suosikkibiisiä, ehkä tällä hetkellä olen kuunnellut eniten Olavi Uusivirran Oodi Ilolle-biisiä, kun olen yrittänyt saada mielialaani vähän korkeammalle.

      Olen myös vannoutunut Coldplayeri :)
      Eli siis oikeastaan suosikkibändini on Coldplay.

      • täälläpäinvarmaanainoo

        Katy Perrya (sillä on oikeesti livenäkin hyvä ääni, vaikken ookkaan päässy kattoon, ja tykkäsin siitä sen karkkityylistä:D) ja Cheekkiä (ui se on söpö ja kaikki vaan dissaa sen musaa:[)

        Lempikappaleet top 3
        Katy perry: 1.Wide Awake 2.Pearl 3.fingerprints, circle the Drain, UR so gay tai I'm still breathing. Sen laulamana Hackensack on kans ihana mut se ei oo sen oma laulu:D

        Cheek: 1.Liian viilee 2.pyrkiny vähentää 3.kyyneleet (sami saaresta en kylläkään pidä)


    • blondeasd

      Vanhempaa rockmusiikkia ja vähän sen tapaista mm. Alice Cooper, Queen, David Bowie, Guns 'n' Roses, Kiss, Mötley Crüe yms.. näitten lisäksi myös uudempaa, vähän samantyyppistä (jos noin voi sanoa) musiikkia mm. Reckless love, the Ark, Stala & So, the Rasmus jne

      Suosikkibiisiä ei virallisesti ole, kun vaihtuu viikottain mutta vaikka nyt Queen - the prophet's song (:

      • moic

        Ku luin ton sua ylemmän kommenti, olin silee ''et voi vittu mite tylsää'' ja sit ku luin sun kommenti nii sydän tuntu jättävän yhen lyönnin väliin : D Mun kamupiiris on vaan Biebereita kuuntelevia. Ite kuuntelen kans Alice Cooperia, Guns 'n' Rosessia, Kissiä. Mötley Crüeta ja Reckless Lovea. Niitten lisäks Marilyn Mansonia, Kotiteollisuutta, Slipknottia, ym.


      • blondeasd
        moic kirjoitti:

        Ku luin ton sua ylemmän kommenti, olin silee ''et voi vittu mite tylsää'' ja sit ku luin sun kommenti nii sydän tuntu jättävän yhen lyönnin väliin : D Mun kamupiiris on vaan Biebereita kuuntelevia. Ite kuuntelen kans Alice Cooperia, Guns 'n' Rosessia, Kissiä. Mötley Crüeta ja Reckless Lovea. Niitten lisäks Marilyn Mansonia, Kotiteollisuutta, Slipknottia, ym.

        Oi ihanaa et joku toinenkin kuuntelee samanlaist musaa, ku välil tulee oikeest sellanen fiilis et suomes on enään vaa näit Bieberiä ja muita hittiartisteja kuuntelevia massateinejä(:


      • Progemet
        blondeasd kirjoitti:

        Oi ihanaa et joku toinenkin kuuntelee samanlaist musaa, ku välil tulee oikeest sellanen fiilis et suomes on enään vaa näit Bieberiä ja muita hittiartisteja kuuntelevia massateinejä(:

        kiiitoskiiitoskiiitos en ole ainoa joka aattelee noin! DT, SOAD, Stam1na, Constantine, Metallica, Rise Against, Guns 'n' Rose, Eumeria... niitä mää kuuntelen ja olen ylpeä siitä:)


      • oho!
        blondeasd kirjoitti:

        Oi ihanaa et joku toinenkin kuuntelee samanlaist musaa, ku välil tulee oikeest sellanen fiilis et suomes on enään vaa näit Bieberiä ja muita hittiartisteja kuuntelevia massateinejä(:

        Cheeeeeeeeeeeeeeeeeeek!!!
        Mulla on neljä uusinta levyä, mut vanhempia kappaleita en oo kuullut.

        Näistä mä digaan:
        Sokka irti: 1.liian viilee 2.liiga music 3.en tiedäääää!

        JHT2: 1.takapulpetin poika 2.resepti 3.se parhaiten nauraa

        Jare Henrik Tiihonen: 1. Viihdyttäjä 2.kaikki hyvin 3. Tytöt tai mitä tänne jää:)

        Kuka sä oot: 1.liekeissä 2.kanssa tai ilman 3.koukussa tai etsintäkuulutettu:D:D:D


      • meollaanjojätskillä
        Progemet kirjoitti:

        kiiitoskiiitoskiiitos en ole ainoa joka aattelee noin! DT, SOAD, Stam1na, Constantine, Metallica, Rise Against, Guns 'n' Rose, Eumeria... niitä mää kuuntelen ja olen ylpeä siitä:)

        Mäkin oon yks niistä harvoista jotka kuuntelee esim. Metallicaa, Guns'n'Rosesii, SOADii, Billy Talentia.. Yleensä mitä Rockilta ja Cityltä tulee. Onneks ei olla kuoltu täysin sukupuuttoon :)


      • Se sama bändityyppi
        meollaanjojätskillä kirjoitti:

        Mäkin oon yks niistä harvoista jotka kuuntelee esim. Metallicaa, Guns'n'Rosesii, SOADii, Billy Talentia.. Yleensä mitä Rockilta ja Cityltä tulee. Onneks ei olla kuoltu täysin sukupuuttoon :)

        Mäki luin ton ekan ja oli no voi hrlvetti miks kukaa edes erehty kysyy ja sitte seuraava: alice cooper,... Siis onko muka olemassa rokkia kuuntelevia tyttöjä!? Ilouutinen. Mä oon rockkia kuunteleva poika, ja tuntuu ettei mulla tyttöjen kaa ikinä musiikkimaku täsmää.


      • blondeasd
        Se sama bändityyppi kirjoitti:

        Mäki luin ton ekan ja oli no voi hrlvetti miks kukaa edes erehty kysyy ja sitte seuraava: alice cooper,... Siis onko muka olemassa rokkia kuuntelevia tyttöjä!? Ilouutinen. Mä oon rockkia kuunteleva poika, ja tuntuu ettei mulla tyttöjen kaa ikinä musiikkimaku täsmää.

        sama juttu, paitsi päinvastoin; täälpäin kaikki tuntemani pojat (ja myös tytöt, et ei sillee) kuuntelee vaan nrj:n hittibiisejä ym paskaa..


      • perusperuss
        blondeasd kirjoitti:

        sama juttu, paitsi päinvastoin; täälpäin kaikki tuntemani pojat (ja myös tytöt, et ei sillee) kuuntelee vaan nrj:n hittibiisejä ym paskaa..

        ite kuuntelen mötley crueta, guns n' rosesii, van halenii, david lee rothii, reckless lovea, skid rowta, jimi hendrixii ja muuta kunnon musaa ja tutut kuuntelee hittipaskaa. mahtavaa et on muita samanlaisii ja vielä tyttöjäki. oon ite 15vuotias jäbä


      • hevari;))
        moic kirjoitti:

        Ku luin ton sua ylemmän kommenti, olin silee ''et voi vittu mite tylsää'' ja sit ku luin sun kommenti nii sydän tuntu jättävän yhen lyönnin väliin : D Mun kamupiiris on vaan Biebereita kuuntelevia. Ite kuuntelen kans Alice Cooperia, Guns 'n' Rosessia, Kissiä. Mötley Crüeta ja Reckless Lovea. Niitten lisäks Marilyn Mansonia, Kotiteollisuutta, Slipknottia, ym.

        Joo sama fiilis ite kuuntelen Children of Bodomia, kotiteollisuutta, stam1naa mokomaa kissiä waspia ja niin poispäin :)


      • Minä minää
        meollaanjojätskillä kirjoitti:

        Mäkin oon yks niistä harvoista jotka kuuntelee esim. Metallicaa, Guns'n'Rosesii, SOADii, Billy Talentia.. Yleensä mitä Rockilta ja Cityltä tulee. Onneks ei olla kuoltu täysin sukupuuttoon :)

        Mä kuuntelen: The 69 Eyes, Bullet For My Valentine, Slipknot, Disturbed, Sixx: A.M, BILLY TALENT, Avril Lavigne, Sturm Und Drang, Green Day, My Chemical Romance, Dead By April, Adam Lambert, V For Violence, Sunrise Avenue, Fireal, Skillet.


      • tytsy99 14v
        Se sama bändityyppi kirjoitti:

        Mäki luin ton ekan ja oli no voi hrlvetti miks kukaa edes erehty kysyy ja sitte seuraava: alice cooper,... Siis onko muka olemassa rokkia kuuntelevia tyttöjä!? Ilouutinen. Mä oon rockkia kuunteleva poika, ja tuntuu ettei mulla tyttöjen kaa ikinä musiikkimaku täsmää.

        Mä oon tyttö ja kuuntelen black veil bridersiä, metalicaa, bon jovia, evancencea, reckless lovea, skilletia jne...


      • team cheek
        oho! kirjoitti:

        Cheeeeeeeeeeeeeeeeeeek!!!
        Mulla on neljä uusinta levyä, mut vanhempia kappaleita en oo kuullut.

        Näistä mä digaan:
        Sokka irti: 1.liian viilee 2.liiga music 3.en tiedäääää!

        JHT2: 1.takapulpetin poika 2.resepti 3.se parhaiten nauraa

        Jare Henrik Tiihonen: 1. Viihdyttäjä 2.kaikki hyvin 3. Tytöt tai mitä tänne jää:)

        Kuka sä oot: 1.liekeissä 2.kanssa tai ilman 3.koukussa tai etsintäkuulutettu:D:D:D

        CHEEEEEEK on ihana


    • vsilhbjznira<

      One Direction, Justin Bieber, Robin...
      (älkää dissatko mä oikeesti tykkään näistä!!!!)

      • Cassie98

        mäkii tykkään kuunnella Robinii ja One Direction


      • :))
        Cassie98 kirjoitti:

        mäkii tykkään kuunnella Robinii ja One Direction

        1direction zayn


      • 456456456456456
        :)) kirjoitti:

        1direction zayn

        vittu mä vihaan ihmisiä. mitä helvetin väliä sillä on jos joku tykkää jostain one directionista? antaa kuunnella, ei niiden velvollisuus ole kuunnella musiikkia joka miellyttää teitä. niillä ihmisillä jotka oikeesti uskaltaa myöntää et ne kuuntelee jotaki tollasta ''noloa'' artistia just on munaa, ja kunnolla.

        AAAAARGH


      • Ebämassateini

        Noh. En nyt lähe dissaamaan, mutta tuntuu että kaikki tykkää noista massalaulajista. :P Ite diggaan vähän kaikesta ja suosikkibiisi vaihtuu joka viikko ellei jopa joka päivä :D


      • Robiner nro 1
        Cassie98 kirjoitti:

        mäkii tykkään kuunnella Robinii ja One Direction

        robiiiin


      • JLOve?R&Belieber
        456456456456456 kirjoitti:

        vittu mä vihaan ihmisiä. mitä helvetin väliä sillä on jos joku tykkää jostain one directionista? antaa kuunnella, ei niiden velvollisuus ole kuunnella musiikkia joka miellyttää teitä. niillä ihmisillä jotka oikeesti uskaltaa myöntää et ne kuuntelee jotaki tollasta ''noloa'' artistia just on munaa, ja kunnolla.

        AAAAARGH

        Just niiin samaa mieltä! Ainakin joku tajuu!

        Mut mun musamaku ei oo kivnkaan laaja, Jennifer Lopez, Justin Bieber ja Backstreet Boys. On mun lemppareita.

        1. Jennifer Lopez - On The Floor ft. Pitbull

        2. Justin Bieber - Believe

        3. Backstreet Boys - Everybody

        Tos in mun ''Top 3''


      • Anonyymi

        Justin on ihana ja paras. Mä oon superBelieber. Ja ne ketkä ei tiedä mikä on Belieber niin se on Justin Bieber superfani.


    • tyttö98

      enimmäksee räppii ja reggaeta. suosikkeihi kuuluu mm. Eminem, Tyga, Snoop Dogg, 50 Cent, Nopsajalka, Raappana ja Drake.

      • 2snoop

        Heitäppä Tyga, 50 cent, Nopsajalka, Raappana ja varsinkin Drake helvettiin ja laita tilalle 2pac, Biggie, Puff Daddy ja Eazy E niin tulee hyvä


    • Sipsinaksu

      Mä tykkään kuunnella Rihannaa, One directionii, ja Paramorekin on ihan Okei :))

    • safdawrtwgwrtr

      Coldplay, Foster The People, Satellite Stories, Skrillex, Flux Pavillion, Knife Party, JVG (trolol), Adele, The Killers, Volbeat, Snow Whites Poison Bite, The Riot Soul, Ruger Hauer, Jukka Poika, Anberlin, Avicii, Breathe Carolina, Bring Me The Horizon, Bullet For My Valentine, Carpark North, Black City,Daft Punk, Donkeyboy, Oasis, Elokuu, Guns N' Roses, JJ Demon, Juju, Lana Del Rey, LMFAO, Marina And The Diamonds, Mt Eden Dubstep, Nopsajalka, Pariisin Kevät, Reckless Love, Passion Pit, Pyhimys, Red Hot Chili Peppers, Rise Against, Secrets, Swedish House Mafia, Unicorn Kid, Miike Snow, Wolf Gang.

      On niittä enempiki, mutta mitä ny löytyy iPodista eniten.

      Ps. NRJ on paskaa.

      • 2fi37

        "iPodista"

        Vittu mitä pascaa koko apple


      • safdwgte
        2fi37 kirjoitti:

        "iPodista"

        Vittu mitä pascaa koko apple

        Nii onki, so what?


      • asdfucks

        Sä luettelit suurimman osan NRJ:n soittamista artisteista..


      • gaiggee givaa
        asdfucks kirjoitti:

        Sä luettelit suurimman osan NRJ:n soittamista artisteista..

        Haha


      • El Manana
        2fi37 kirjoitti:

        "iPodista"

        Vittu mitä pascaa koko apple

        Äläs ny! Ipod on hyvä masiina. Viihdyttävä,toimiva,helppokäyttöinen,pieni.

        Aattele ite omilla aivoillas eläkä niinku ihmiset tai internet sulle sanoo.


    • blapala1

      kaikkea METALLIAAAAAAAA !!! \m/
      ootas tämä olikin vain kysely tytöille :D

      • Cassie98

        Ei se varmaa paljoo haittaa jos poika vastaa tåhä


      • !

        SAMAA MIELTÄÄÄÄÄÄ ja olen tyttö


      • metalhead girl

        Samaa mieltä \,,/ mulla lempibändeihin kuuluu Sabaton, Gamma ray, Arch enemy, Lamb of god ja the agonist


    • Poika14v

      Suosikkibändejä: Popeda,Underjord(kunnon metalli bändi),Opeth,Peer Gunt,Hurriganes,Juice Leskinen,Grand Slam,Hassisne kone!!!!,

      Suosikkibiisejä:Kuuma kesä Popeda,Burden Opeth,Levottomat jalat ,Jeesus tulee, odotat!?, rappiolla reippaina käymme rekkain allejuroy nuorisojulkkikset Hassisen kone. ja sitten muita Popedan biisejä ja metallibiisejä!!! ps:kaikki räppi tekno ja semmonen musiikki on PASKAA PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA(OLEN PUHUNUT)

    • SuSuBooster

      Suosikki bändejä/laulajii ei oo..mut jtn mitä kuuntelen

      Rihanna, David Guetta, Florida, JAson Derulo, Kelly Clarkson, Pink, Enrique Iglesias, Beyonce, Black eye peas, LMFAO, Tinie Tempah, Bruno Mars, Shakira, Taio Cruz, The Sounds, Kesha, Petri Nygård, mohombi, backstreet boys, Usher, Akon, JVG, Jennifer Lopez, Cascada, Bon jovi, Pitpull, litesound, pistepiste, Jukka poika, Simple Plan, Sean Paul, Italobrothers, Lord est.....JA monia muita joita en jaksa luetella....

      • blondeasd

        Ihan ilkeyttäni on pakko kysyä että satutko tietämään keneltäkään noilta artisteilta muita biisejä kuin ne mitkä soi nrj llä hitteinä? :D


      • Hip Hop Girl?
        blondeasd kirjoitti:

        Ihan ilkeyttäni on pakko kysyä että satutko tietämään keneltäkään noilta artisteilta muita biisejä kuin ne mitkä soi nrj llä hitteinä? :D

        Tarkotiksä mua vai tota SuSuBoosteria?


      • blondeasd
        Hip Hop Girl? kirjoitti:

        Tarkotiksä mua vai tota SuSuBoosteria?

        SuSuBoosteria, kun hänen viestiin tää oli vastaus


    • Hip Hop Girl

      Cheek, Big Bang, Block B, Super Junior, Bomfunk MC, MC Mane, Pikku G, Eminem, 50 cent, Lil Kim, Lil Wayne, Nicki Minaj, Shaggy...
      Kaikki hip hop, rap, konemusa ja nii edellee. Paitsi et Petri Nygårdist en tykkää

      Musiikkivideo, mikä on mun mielest tähä asti on paras, on Big Bangin fantastic baby.

      • thestrawwwberry

        Säki kuuntelet Kpoppii!! :D


      • FANTASTIC BABY!!!!

        Eeeiii viitsi kuuntelen sitä fantastic babya just ny!! Ja mun kaveri on hirvee Super Junior & Big Bang-fani.:D
        Jos sull o Gosu nii se on siellä nimellä Sharapi.
        Jos ei oo nii luo semmonen! Oikeesti tutustuttavan arvonen tyyppi muutenki! JUST DO IT


      • viimoimki

        Viimeinki joka tajuu Pikku G:n sanat


    • kunkasvanisoksi

      Hmm...

      - Linkin Park, Green Day, The Honey Trees, Gotye, Coldplay, Snow Patrol, Keane, Sia, Meiko, Birdy, The Fray, Brandi Carlile, Natalie Walker, Metro Station, Lissie, Kesha, Simple Plan, Lykke Li jne.

      Mut kaikista eniten rakastan FEVER RAY'n kappaleita. When I grow up ja Keep the streets empty for me.

    • kuuntelen enimmäksee sellast rockin taapas kuten avenged sevenfold :) sitä ei voi olla tietämättä!

    • ap

      sanokaapa ihan piruuttane minkä artistien technoa ja dubsteppiä kuuntelette

      • Hip Hop Girl

        Ai että tecnoo ja dusteppii?

        12th Planet
        16bit
        Benga
        Digital Mystic
        DJ Chef
        DJ SFR
        EI-B
        SBTRKT
        Nero
        Katy B
        Kode9
        LZ7
        Cloud2Ground


      • twnelieleveöösbqö

        Skrillex, knife party, swedish house mafia, nero ja sit youtuben ukf dubstep tililtä löytyy kaikkee kivaa


      • petZku

        No feed me, skrillex, kill the noise, otettu lights ja michael Woods on ainaki hyvii. En tiiä et vastaako ihan lajityyppii.


      • petZku
        petZku kirjoitti:

        No feed me, skrillex, kill the noise, otettu lights ja michael Woods on ainaki hyvii. En tiiä et vastaako ihan lajityyppii.

        Ja poika oon ja teen musaa. Myös dubsteppii. En vaa oo viel julkassu yhtään dubstep biisii. Ja otan taukoo näist musajutuist. Varmaa tulee eka dubstep biisi koulujen loputtua.


      • No olen khyl poika..

        Hixxy, Dj Splash, East Clubbers,Technoboy,esimerkiksi


      • mävaaa
        Hip Hop Girl kirjoitti:

        Ai että tecnoo ja dusteppii?

        12th Planet
        16bit
        Benga
        Digital Mystic
        DJ Chef
        DJ SFR
        EI-B
        SBTRKT
        Nero
        Katy B
        Kode9
        LZ7
        Cloud2Ground

        Oon kyll poika mut sull on hyvä musa maku :)


    • Lempibändejä on monta mm. Queen, Mötley Crue, Sixx A.M., 30 Seconds to mars

      Biisejä:
      Sixx A.M: Girl with golden eyes, Courtesy Call jne.
      Queen: Mother Love, Bohemian Rhapsody
      Mötley Crue: Primal scream, Saints of Los Angeles
      30Seconds to mars: The Kill, Buddha for Mary

    • Tyttönen17v

      KISS, Avenged Sevenfold, Volbeat, Children of Bodom, W.A.S.P. jne jne :)

      • cobhc

        Aaahh COB on parasss!!


    • tyttöö16:)

      Lempi bändit Flyleaf, The Veronicas ja sitten Avril Lavigne on lempilaulaja :)

      • coaios

        mun lempilaulajat on. Jare ja VilleGalle juha tapio, lauri tähkä ja lord est!eli suomalaisia laulajia. Mutta robinille ja justinille sanon EI KIITOS'


      • coaios.
        coaios kirjoitti:

        mun lempilaulajat on. Jare ja VilleGalle juha tapio, lauri tähkä ja lord est!eli suomalaisia laulajia. Mutta robinille ja justinille sanon EI KIITOS'

        ...ja lempi biisit häissä, sitkeä sydän,polte ja reggearekka


    • hyväämusaa

      Ei varmaa haittaa vaik en oo tyttö:)

      Kuuntelen musiikkii aika laidasta laitaa viime aikoina kuitenki enite varmaa jotai indie henkistä ja elektronista enite.

      suosikkeja siis: Röyksopp, Coldplay, Hurts, Skrillex, French Films, Pendulum, Knife Party, Pariisin kevät, Rubik, Deadmau5, Gorillaz, Foster The People, Passion Pit, Ewert and The Two Dragons, Two Door Cinema Club, Huoratron, Eminem, Linkin Park, Billy Talent, Example, Mika, Satellite Stories, Samuli Putro, Donkeyboy, Daft Punk, Muse, Ronya... varmaa enempiki mut en jaksa mietiskellä.

      Suosikkibiisit täl hetkel Coldplayn Paradise ja Samuli Putron Olet puolisoni nyt:)

    • BackstreetBoysFan98

      Parhaita on Backstreet Boys ja One Direction. Ihan hyviä on kans Simple Plan, New Kids On The Block ja Linkin Park.

      Backstreet Boys - I Want It That Way
      One Direction - One Thing
      Simple Plan - Summer Paradise
      New Kids On The Block - Hangin' Tough
      Linkin Park - Burn It Down

    • ole hyvä

      No varsinaisia suosikkeja ei oo mut "kategorioita" mitkä on hyvii...
      Englanniks laulavat naiset, englannin kielinen räp/hip hop, cheek, one direction, CHISU

    • kuuntelen sillee vähän rock tyylistä musiikkia (: esim kuuluisimpia jotku a7x, ptv, bvb, sum 41... en nyt jaksa luokitellaa kaikkii mitä kuuntelen :D mut siis ton tyylistä kuuntelen :) vaikee lempi kappaletta tähän nyt laittaa ku on niit kaikkii ihan sairaan hyvii, ei voi päätää :P

    • I<3music

      Pop, r&b ja joku hiphoppi:D Parhai o varmaa Jennifer lopez, Britney spears, Rihanna, Katy perry, Florida ja tää lista jatkuu loputtomiiiii........

      Parhain biisii en osaaa sanoo...kaikil noil o montaki hyväää!:))

    • y00!

      täs mun lempparit:

      nevershoutnever
      Adam Lambert
      Bruno Mars
      my chemical romance
      all time low
      hot chelle rae
      simple plan

      ja lempibiisit on kyl täl hetkel nevershoutneveriltä :D

    • :3

      KISS!!!!! se on paras xD. Mul on niiten levyjä ja tää saattaa kuullostaa tyhmältä, mutta mun melest Eric Carr ( ;( R.I.P.) Paul Stanley, Eric Singer, Tommy Thayer ja Peter Criss on söpöi :3

      • 20+9

        Paul Stanley, namnam (;


    • Tyttö97979797

      SUOMIRÄPPI !

    • lempparit!

      noo mää kuuntelen esim. Petri Nygård, Lady Gaga, Selena Gomez, Katy Perry, Avril
      Lavigne, Britney Spears, Linkin park, Mohombi, Pitbull, Robin, Simple plan on IHAN BEST!

    • HU soldier

      Marilyn Manson, Hollywood Undead, Linkin Park, My Chemical Romance, 30 seconds to Mars, John Lennon, Black Veil Brides.

    • <3

      Lempi laulaja: ehdottomasti ROBIN

    • .__.

      Disturbed

    • -

      Eminem, Raappana, Kuningasidea, JVG, Skrillex, Pitbull, Shakira, Akon, Maroon 5, Lil Wayne, The Game,........ Niit on monta

      paras biisi täl hetkellä Enemmän duoo ku sooloo ja Kran turismo

    • Kömpe

      Vastaan vaikkakin olen 18v äijä pakko oli kun tän topicin bongas. Eli yksinkertaisesti nyky mainstreem on pa****, ainakin suurin osa. Tosin baarissa tanssilattialla se onkin eri asia, mutta silloin onkin niin humalassa et menkööt.

      Mutta: Slayer, Nile, Korn, Rammstein, Kotiteollisuus, Metallica, Mötörhead, Volbeat, Judas Priest, Klamydia, In Flames, Herra Ylppö ja Ihmiset, Helloween, Guns N' Roses, D-A-D, Apulanta, Black Sabbath, Sabaton, Iron Maiden, Alice Cooper, Godsmack, Nirvana, Mötley Crüe, Scorpions, Tenacius D....

      Ja lista voisi jatkua loputtomiin, puoletkaan ei varmaan ole tuttuja nyky nuorille? En yllättyisi ärsyttää vain jatkuvasti kainen maailman "bieberit" Perry, Cherryt, cheakit yms yms scheissea..

      Ja 5 kovinta biisiä of THE F**** ALLTIME:

      1. Metallica: One
      2. Rammstein: Du Hast
      3. Black Sabbath: War Piggs
      4. Guns N' Roses: November Rain
      5. Mötörhead: Ace of Spades

      • dfbgdfh

        Kömpe olen 15vuotias poika ja tiedän nuo kaikki. Nykynen mainstream on todella paskaa, i agree.
        Kuuntelen aika paljolti Mötleytä ja GnR.


      • metalhead girl

        Täällä 16v tyttö samaa mieltä :D ja sabaton \,,/


      • hhhxsss

        Tos oli monta hyvää ja oon 14v tyttö.


    • 13tyttö

      Hollywood Undeadia kuuntelen :)
      niitä parhaita biisejä on ihan liikaa mut ehkä
      levitate ja lump ya head :DD

    • tosi sekalaista, mut coldplay, 30 seconds to mars ja pitbull on suosiossa :)

    • ääöäö

      Juju, Juno, Asa, Aste Jne. eli ylipäätään kaupatonta musaa mutta on muuttujiakin. Mm. pitbull, lmfao, cheek, dingo menee

    • hömölö

      pierce the veil, sleeping with sirens, a day to remember, green day, of mice & men, falling in reverse, you me at six, black veil brides, asking alexandria

      harmi ku kaverit ei tykkää :(

      • vamppyyri...

        Lana del rey, Lil Wayne ja ehkä jotain muuta...


    • TRUE DIRECTIONER <3

      One Direction

    • ysiseiska

      The Kills, Juno, Huge L, Linkin Park, Happoradio, Samuli Putro, Ameeba, The Goo Goo Dolls, Guns N' Roses, Asa... ja kaikenlaista muuta, muiikki on parasta!:)

    • theweirdone

      no jotai suosikkei on dead by april, adept, breathe carolina, asking alexandria, mayday parade ja sellaset c: ja lempibiisi on varmaa the medic droid - sho-fer

      • WinStarLight

        Siis täällä om joku trollaamassa tällä nimimerkillä et pitäisin bieberistä, iha hintti tyyppi


    • :)))))))

      KISS ajattelen ja kuuntelen sitä 24/7 :)

    • asdfghjklöä

      Suosikkibändit/laulajat: Beatles, Rolling Stones, Queen, Pink Floyd, Led Zeppelin, Dire Straits, Jimi Hendrix, Elvis, David Bowie ja The Who.

      Suosikkibiisit vaihtelee päivittäin, nyt varmaan Sultans of Swing Dire Straitsiltä ja Sympathy for the Devil Rollareilta.

    • Rock ja pop!!

      APULANTA!!! Ja flo rida, linkin park, cheek, 3 doors down, adele, five finger, Jennifer lopez, muse, maroon 5, the rasmus, rihanna ym. :)

    • noloo

      lol one direction :''D olen nolo tiedän sen ! :D sit litte mix , ed sheeran mut sit tykkään myös nirvanasta ja muust vanhasta musiiikista :) nyt onn kyl 1d kuume :( yh . DDDDDDDDDD
      '

      • noloo

        NIIN JA EI UNOHDETA THE BEATLESII


    • tiaasd_

      Lempi biisi on ehkä joku öööäää... Skillet - Hero ja Skillet- monster ja noista viisaat voi päätellä lempi bändin :D mutt kyllä menee lähes kaikkki musiikkityylilajit paitsi joku klassinen ja ooppera ja joku kauhee karjuminen... :D

    • hermannittääl

      joo tosiaanki ku kuuntelee justin bieberiä tai one directionia ni sillon on massateini. vitun urpot. jotkut ehkä vittu tykkää sellatteest musast ilman et on mikää massateini.

    • urpotoikeesti?

      SIIS MITÄ VITTUA? KYSYMYS ON MITÄ MUSAA KUUNTELETTE. NO JOKU VASTAA "ELVISTÄ KUUNTELEN AH

      • blondeasd

        Luultavasti nuo tykkäykset vaikka nyt siinä mainitsemassasi Elvis kommentissa johtuvat siitä, että nuo nuoret kehtaavat myöntää pitävänsä toisentyyppisestä musasta kuin nk. massateinit, jotka yleensä taas fanittavat jtn laulajaa vain siksi että kaveritkin fanittavat (kaikki massanuoret eivät tätä tietoisesti myönnä itsellekään, mutta tekevät silti niin esim, oma massateinituttuni jolle kiusallani soitin Mötley Crüeta väittäen sitä Reckless Loveksi ja hän piti kappaleesta juuri niin kauan, kunnes kerroin biisin oikean esittäjän)...

        Ohhoh, huomatkaa miten fiksunkuuloista tekstiä - I'm confused :D


      • blondeasd

        Luultavasti nuo tykkäykset vaikka nyt siinä mainitsemassasi Elvis kommentissa johtuvat siitä, että nuo nuoret kehtaavat myöntää pitävänsä toisentyyppisestä musasta kuin nk. massateinit, jotka yleensä taas fanittavat jtn laulajaa vain siksi että kaveritkin fanittavat (kaikki massanuoret eivät tätä tietoisesti myönnä itsellekään, mutta tekevät silti niin esim, oma massateinituttuni jolle kiusallani soitin Mötley Crüeta väittäen sitä Reckless Loveksi ja hän piti kappaleesta juuri niin kauan, kunnes kerroin biisin oikean esittäjän)...

        Huomaa myös, että yleensä tälläisia keskusteluja lukevat ihmiset, jotka kuuntelevat vähän erityyppisempää musaa/ jotka haluavat löytää ihmisiä jotka kuuntelevat muutakin kuin bieberiä, robinia sun muita

        Sit viellä se, että vanhemmat dissaavat yleensä nuorempien mielipiteitä ja yleinen ajattelutapa on, että näitä robinia,jb tä, 1d tä kuuntelee jotkut 8-12vuotiaat varhaisnuoret (:

        Ohhoh, huomatkaa miten fiksunkuuloista tekstiä - I'm confused :D


      • memphis tennesee

        minkä sil voi et elviksel oli niin kuningas lauluaani ;,DDD


      • homo oot
        blondeasd kirjoitti:

        Luultavasti nuo tykkäykset vaikka nyt siinä mainitsemassasi Elvis kommentissa johtuvat siitä, että nuo nuoret kehtaavat myöntää pitävänsä toisentyyppisestä musasta kuin nk. massateinit, jotka yleensä taas fanittavat jtn laulajaa vain siksi että kaveritkin fanittavat (kaikki massanuoret eivät tätä tietoisesti myönnä itsellekään, mutta tekevät silti niin esim, oma massateinituttuni jolle kiusallani soitin Mötley Crüeta väittäen sitä Reckless Loveksi ja hän piti kappaleesta juuri niin kauan, kunnes kerroin biisin oikean esittäjän)...

        Ohhoh, huomatkaa miten fiksunkuuloista tekstiä - I'm confused :D

        entä jos nuo nuoret jotka saavat miinuksia tuolla tykkäyksensä vuoksi, ovatkin oikeita faneja, eivätkä sellaisia, jotka kuuntelevat, koska muutkin kuuntelevat?ehkä nuo nuoret kehtaavat myöntää pitävänsä juuri siitä mistä tykkäävät.


    • gthwyh

      moon kuu.

    • 13v.

      Ite kuuntelen vähä sitä ku tätä, fiilispohjalta.
      Joskus NRJ nettiradioo, toisinaa youtubesta.
      Lemppareihi kuulunu kesän aikana;
      Bruno Mars
      Foster The People
      B.o.B
      3OH!3
      Katy Perry
      Emeli Sandé
      MUSE
      Simple Plan
      LMFAO
      Michael Jackson
      Akon
      ... Sekä muita yksittäisiä biisejä joiltaki bändeiltä/laulajilta. :DD

      Ite en tykkää Justin Bieberistä, 1D, Robinista tai muistakaa tälläsistä, en tosin sano etteivätkö osaisi laulaa, ei vaan oo mun tyyliä. (:

    • Kyllä te pöllöt huijaatte itteänne tommosella kertakäyttöisellä massapaskapopilla. Sehän on jo sen takia kamalan kuuloista ku raha haisee soundeista lähtien.. Opetelkaa näkemään vaivaa älkääkä retkahtako niihin typeriin samoihin vanhoihin sointukiertoihin ja soundeihin. Kuunnelkaa ihmiset rokkia.

      • blaa1pla2

        metallia suosittelen.


      • blaa1pla2 kirjoitti:

        metallia suosittelen.

        Seki on oikein loistava vaihtoehto tolle teinimusalle! Kunhan se ei oo mitää miellyttäsmishaluista poppimetallia :p


      • blondeasd
        mulku kirjoitti:

        Seki on oikein loistava vaihtoehto tolle teinimusalle! Kunhan se ei oo mitää miellyttäsmishaluista poppimetallia :p

        no nii nyt on pakko kysyy mitä on miellyttämishaluinen poppimetalli?


      • dfhdfgsdhdf
        blondeasd kirjoitti:

        no nii nyt on pakko kysyy mitä on miellyttämishaluinen poppimetalli?

        Poison?


      • boeh98

        ömm aika moni 80 luvun glam yhtye menee tohon muottiin ainaki sillo 80 luvul :D ne oli aika massaa ja halus vaan tehä rahaa. Ronnie James Dion sanoin itsekkin ajattelen että metallin ''tappoi'' Poison ja sen kaltaiset bändit. mutta siis juu kuunnelkaa Rockia ja Metallia älkää Glämmiä ;DD


      • idiots everywhere

        entäpä jos pitääkin siitä "massapaskapopista"? ja jos rokki ei mene, niin mitä sitä kuuntelemaan sitten.


    • Nialler

      mun lempi bandi on ehdottomasti One Direction

    • lkolkknjjn

      Ite tykkään kaikenlaisesta rockista,alternaivesta, punkista, metallista yleensä ja joskus jostai yksittäisistä kappaleista jotka on esim. jotai popbiisei.:DD
      Lemppari bändejä on esim.
      Muse
      Radiohead
      Green Day
      Hanoi Rocks
      Korn
      The Beatles
      Rolling Stones
      Guns 'n' Roses
      Stone Roses
      Gorillaz
      yms. :D

      • 17v poju

        Jees ite oon ruvennu diggaan Coldplayn musasta viimeaikoina tosi paljon vaikka tykkään enemmänkin bändin vanhoista levyistä joissa on tunnetta. Oon itekkin sitä mieltä että nuoret alistuu liian helposti kuunteleen sitä "trendimusaa" mitä niille media jatkuvasti syöttää.


    • parhaat >

      brädi

      • takapulpetin tyttö

        Cheek


      • LiigaLove
        takapulpetin tyttö kirjoitti:

        Cheek

        Unohtakaa, se on: 1.Cheek 2.Liiga!

        Top 3 biisit:
        1. 1140(Cheek ja oikeasti paras kappale maailmassa!)
        2.Ei pahalla mut tahallaan 2013(Liiga)
        3.Levoton tuhkimo(Cheek)


    • Miiinävain

      Rock, electro ja dubstep :D

    • Madonna,Martina Aitolehti,Britney Spears,One direction,Lady Gaga,Elastinen,Cheek,Christina Milian,Amispoppia,The pussycat dolls,hilary duff,yölintu,tik tak,rihanna.

      jotain tollasta. Pop,hip hop,räp,r&b,ja humppaa :D

    • muahaha=''D

      Queen, The Beatles, The Rolling Stones, The Who, Led Zeppelin, KISS, Def Leppard, Bon Jovi, The Monkees, Twisted Sister, AC/DC, Abba, Aerosmith, Bee Gees, Bruce Springsteen, Bryan Adams, Europe, fun., Roxette, Elton John, Guns N' Roses, Hanoi Rocks, Toto, Joan Jett, Madness, Mr.Big, Oasis, Ozzy Osbourne, Pink Floyd, Scorpions, Sex Pistols, The Cure, Van Halen, Warrant, Whitesnake... Jotain tommosta :D:D mm suosikki biisi.. Queen - Killer Queen

      • mystery trip

        Itsekin kuuntelen paljon tästä listasta. parhaita mun mielestä on beatles, rolling stones, abba, simon and garfunkel, elvis presley, the who, the animals, dusty springfield, bruce springsteen ja oikeestaan kaikki 60-luvun brittiläiset bändit


    • One Direction <3

      Mä kuuntelen One Directionii

    • Musiiikkiaaaa

      Riippuu aika paljo tytöstä;) Ite kuutelen 3OH!3, Katy Perry, Nicki Minaj, Ronya, Lil Wayne,...Paljo kaikelaista! Laaja musiikkimaku!:D

    • Inkkari-punkkari

      ööhh.. vähä kaiken näköstä, tässä ois ny pikku riikkinen osanen:
      Ratsia, YUP, Se (myäs pelkän Yarin laulut), Klamydia (vanha), Kakkahätä77, Sanktio, 22pistepirkko, Jussi Hakulainen, CMX, Metuja, Pojat, Ripsipiirakka, Kollaa kestää, Kotiteollisuus, Nypykät (vaan jotkut biisit), Kohtalon lapset, Nukkekoti, 07, Clamour (jos ne laulais toisella tavalla) Maakuntaradio, Pää kii, Rehtorit... Mahtavii bändei... Harmi vaan etten oo tavannu viel kertaakaa ketää mun ikästä joka kuuntelis samaa (edes saman tyylistä musaa).. Niin sääli.........

    • 24/7

      Gangnam style

    • frrgs
    • ...

      Ihanaa, etten myöskään oo ainoo tyttö joka kuuntelee rockia/heviä ym. :) Suosikki bändejäni/laulajiani ovat mm. Michael Monroe, Hanoi Rocks, Aerosmith, The 69 Eyes, Alice Cooper, KISS, Lordi ja on vielä pari muutakin, joita en jaksa nyt luetella, koska siihen menisi ikuisuus :D
      Suomenkielisistä rockbändeistä varmaan Viikate, Apulanta, Kotiteollisuus ja Stam1na. En tunne ketään mun ikäistä joka kuuntelis näitä ): Mitkään Justin Bieberit tai Robinit ei oikein iske muhun.

      • Suomilainen..

        Mäkin oon tyttö ja THE 69 EYES on ykkönen, muita hyvii:

        Bullet For My Valentine, Slipknot, Disturbed, Sixx: A.M, Billy Talent, Avril Lavigne, Sturm Und Drang, Green Day, My Chemical Romance, Dead By April, Adam Lambert, V For Violence, Sunrise Avenue, Fireal, Skillet.


    • ...

      Ja lempikappaleeni vaihtelee viikoittain, mutta tällä hetkellä se on Hanoi Rocksin Tragedy :)

    • outo musamakupojal

      no oon poika, ja kuuntelen esim.

      Justin Bieber
      Fun.
      Backstreet Boys
      One Direction
      jne. :D

    • 14+16

      The All American Rejects, MGMT, Volbeat, Nickelback, Arctic Monkeys, Placebo, AC/DC, Bon Jovi, Black Sabbath, Led Zeppelin ja vaikka mitää muitaki:)

      Jaaaa...lempikappale on Placebon Running up that hill

    • jbjb<3

      Eniten Justin Bieberiä. Jaja ehkä kappaleet as long as you love me ja never say never!

    • paniiikkiapaniikkia

      MUSE, 30 seconds to mars, the script, system of a down, scars on broadway, the beatles, fall out boy, panic! at the disco, linkin park, green day, rihanna, nicki minaj, 1d, maroon 5, codlplay, the fray, red hot chili peppers, boys like girls, ed sheeran, p!nk, mika, michael jackson, the wanted, nickelback, robbie williams, oasis, 3doors down, three days grace ja sitä rataaaa :))
      15vee tyttö oon

    • BELIEBER<3

      Ite kuuntelen Justin Bieberii, oon vannoutunut Belieber && silloi tällöi One Directionia, Selena Gomezia ja Carly Rae Jepseniä. Michael Jacksonkin on mieleen.

    • jastin piiper fani

      ropinii ja jastin piiperii ne on parhaitaaaaaaaaaaaa ihq

    • Neiti_97

      The Kills - Good night bad morning

      Kuuntelen oikeestikki aika laidasta laitaan esim. Huge L, Juno, The Kills, Stam1na, The Kills, Samuli Putro, Cassie, First Aid Kit, Bring Me The Horizon....jne.

      Riippuu ihan fiiliksestä:)

    • saturnia-

      Nightwish, Epica, Sonata Arctica, HIM, Hollywood Undead, System Of A Down, The Doors, Pink Floyd, Delain, MaYan, Mokoma, Stam1na, Slipknot, Amaranthe, Cradle Of Filth jne... :d

      • hyvä......

        Metallin kuuntelu aina plussaa!


    • Mä dikkaan ainakin BMTH:sta c: Voin sanoa, että kuunelen aikalailla kaikkea, en kommentoi toisten mielipiteitä musiikeista, kaikilla on se oma musamaku c:
      Kannustaisin kaikkia kannattamaan omaa musiikkimakua!! (:(:

    • Reggae rekka

      Petri Nygårdia, enkä välitä siitä, vaikka muut luokkalaiset tytöt kuuntelevat Rihannaa, Pit bullia jne. Oon oikeastaan jopa ylpeä siitä ;-)

    • The Insvisible man

      Queen is the best !!!


      parhaat biisi Bohemian Rhapsody, Another one bites the dust, The Invisible man sheer hearth attak jne.kaikki freddien laulamat biisit eli melkeimpä kaikki

      • blondeasd

        asiaa ! etenkin 3 vanhinta Queenin levyä ovat täynnä ihan äärettömän hyviä biisejä, ja Innuendo kans (: Freddien ääni on jtn niin ♥


    • i'm a rocketship

      Ite tykkään sellasist bändeist/artisteist kuten U2, Queen, the Eagles, Bruce Springsteen, David Bowie, chisu, Pink Floyd, Johnny Cash, eli tällast vähän vanhempaa musaa.

      Oon nähny sekä Brucen että U2:sen livenä ja ollu aika uskomattomii keikkoi. Queenii ja Freddietä ihailen sen äänenkäytön vuoks. Aivan uskomatonta. Ja sitten Bowie on vaan ihana, Life On Marsit ja Heroesit.

      Lempibiisi on vaikee, tällä hetkellä ehkä Queenin Don't stop me now, tai
      ehkä Cashin versio Hurtista. Mutta where the streets have no name saa kyl kylmät väreet aikaan!

    • jeppers :D

      Mun sisko tykkää Owl cityst argh en jaksa enää kuunella sitääääähh.. xD
      Onneks se kuuntelee myös muut jännää musaa josta mii pittee.. :DD

      kuuntelen mitä kaikkee kivaa kuuluu ja löytyy, valitsen ne joist pidän!
      Kaikil on iihaan eri maut musiikin suhteeeen

      ei Justin Bieber enää NIIN huono oo, mut jotenki on jääny päähän et se ois huono ku sitä hoettii sillon joskus vähän liikaa et se ois........

      • jepperssi

        ja sit en tyksi suomalaisist :D
        en siis ole isänmaallinen xD
        ei mul kuitenkaa mitää ketää vastaa oo


    • metalipää 17v

      Gojira, dying fetus, cardiac necropsy, dimmu borgir, carach angren, turmion kätilöt, stam1na, amom amarth yms. Black ja death metallia. Outolintuna caravan palace (youtubettakaa jos khinost). Suosikki kipale olis kaiketi tällä hetkellä gojiran the axe... Anteeksi, tapoin järjestelmän ja vastasin vaikka olen poika.

      • osan kirjoita hvyin

        Piti lukee metallipää xd


    • kisuli :)

      CHISUUU

    • Am I Only?

      Monesti tuntuu, että olen AINOA joka näitä kuuntelee;


      Wanhaa.... Demolition 23, Elvis Presley, Guns 'N Roses, Hanoi Rocks, Jerusalem Slim, Michael Monroe, Mötley Crüe, Queen, Roy Orbison, The Beatles

      Uudempaa... Hurts, Jann Wilde (muut; Rose Avenue & The Neon Comets), Lovex, Negative, Reckless Love, Sturm Und Drang, Sunrise Avenue, The Baseballs, Volter

      Uutta... Muddy Bones, Sinner's Gin, Kings & Kerosene

      Suomeksi laulavii... Apulanta, Chisu, Flinch, Popeda, Ripsipiirakka, Tommi Kalenius

      Hyvii on myös... Aerosmith, Bruce Springsteen, KISS
      Kappaleita... Johnny Cash; Hurt. Westlife; You Raise Me Up. Stratovarius; Liberty.

      Tässäpä niitä...

      • kielioppinatsi

        se on kyllä Am I the only one? Toi tarkottaa kutakuinku "olenko minä ainoastaan"...


      • sooo_mainstream

        Joo, oot sä. Varsinainen hipsteri.


    • GreenDayForever

      oon varmaan outo tyttö, kun ite kuuntelen vain ja ainoastaan rokkii.

      Green Day, Three Days Grace...

    • Mrs. PayneMalikHoran

      Oon true directioner!

    • v-osu

      Oon utelias tietämän miksi haluat tietää juuti tyttöjen musiikkimakua?

      Mutta ite kuuntelen aika paljon laidasta laitaan musiikkia. Tällä hetkellä olen hulluna kuningasideaan, ja muutenkin reggaeseen/reggaeräppiin. Samasta genrestä soi usein myös Olli-pa, opp, jumio, refu tms...

      Sitten myös vanha rockki ja/tai punrock mm. Dingo, kollaa kestää, proplems?, punk lurex O.K, sex pistols, the boyfriend, jimi hedrixon, doors, homo militian, kington wall, king crimson, sydänsydän jne.... (kaikki ei ollu luettelosta edes vanhoja)

      Räppiikkii tulee kuunnelttuun paljon. tässä joitaki artisteja:julma-henri, huge l, steen1, hannibal ja soppa, panama raoy, dima-one, puukko-b, heikki kuula, pyhimys.

      Kuuntelen siis paljon suomalaista musiikkia, ja tuossa oli vaa murto-oso bändeistä/musiikkilajeista joita kuuntelen:)

      Joillaki näyttää ikä olevan tänne laitettu, niin olen 15vuotta.

      • v-osu

        Oho, tulipas kirjotusvirheitä:'D


      • Mä kuuntelen aika paljon kaikenlaista MM. Dingo,Hanoi Rocks,Mötley Crue,Lady Gaga,Christina Aguilera,Hurriganes,Volbeat,Social Distortion,Manic Street Preachers,Avril Lavigne,Kesha,Sex Pistols.......
        Ja sen takia mua on kiusattu koulussa (oon nyt 8lk) 6 ja 7lk,koska kuuntelen jotain eri bändejä/artisteja kun muut,ja myös sen takia koska en kuuntele vaan yhtä,ja samaa musatyyliä.
        Ja mulla on myös vaihteleva vaatetyyli...


    • fgnkosf

      kuuntelen sitä mikä kuulostaa hyvälle. en välitä genrestä

    • iituuu98

      justinii ja 1dtä !

    • angus<3

      AC/DC on iha paras Angus

    • Poika 15v

      1.Coldplay!!!!
      2.Queen.
      3.Joitain hyviä 70-luvun rokki kappaaleita, joita mun isoveli kuuntelee.
      4.Radio Aalto!! NRJ on kuraa. Kaikku meidän luokan pojat kuuntelee jotain NRJ kuraa.

    • EverythingGoes

      Lempi bändejä tuota... MSI (mindless self indulgence), perfect circle, the Crossfaith ja j-pop hommelit. Myös death metal on hyvää. Lempikappale on nothing but mammals. Oh yeah ilove that song...

      • Tahdon vaa sanoo,että

        Msi on hyvä. Ja Perfect circelin Counting bodies like sheep to the rythm of the war drums


    • Lindalinna

      Kunno suomiräppii eikä ylempää paskaa !

    • äööääö

      Niitä on monia oikeestaan kuuntelen vähän kaikkee mutta jos pitää leppari sanoo nii Nickelback on ollu kauan mun suosikki ja suosikki biisi on Lullaby

    • metalggirl

      Iron Maiden, Alice Cooper, Pantera, Stam1na... Kaikke tällästä (:

    • aikaparas

      AMEEBA

    • Freddiemercury

      Queen ❤ freddie❤ onedirection

    • tytsy12weeee

      Mä kans kuuntelen Tuulii, Robinii, Justin Bieberii ja One Directionii

    • 20+15

      On se aika hankala kertoa irl mstä musiikista tykkää, massateinit nääs on aika nopeita vastaamaan poikkeaviin mielipiteisiin huutamalla paskaa. Eräs tyyppi on vissiin die hard LMFAO-fani, ja luulee että ne oikeasti osaavat tehdä musiikkiia. Sanoin hälle että objektiivisesta näkökulmasta katsottuna he eivät osaa paskaakaan, eivät laulaa tai tehdä biittejä. Tähän hän sanoi että he ovat yhdet tämän hetken parhaista laulajista. Siis oikeasti. Kysyi sitten että mitä paskaa minä kuuntelen. No, Beastie Boys, Public Enemy, Anthrax jne.. Tähän hän massateinimäisesti vastasi "aiva paskoja, en oo kuulluukkaa.". ymmärtäessäni vastustajani verbaaliset lahjakkuudet vetäydyin "okei"llä. No hetken päästä tämä herrasmies oli löytänyt live-esityksen Public Enemyn Harder than you thinkistä, ja huudahti "tällästä musaa tää kuuntelee". No, biisissä kun on pitkä intro ja oli jonkun fanin kuvaama live vielä, hän kuunteli noin puoli minuuttia ja totesi "aivan paskaa, eikä tällä ees oo ku 10 000 viewssii. LMFAO vie täysin." Tungin sitten peukaloni silmiini ja kynsien saavutettua aivosolut nukahdin onnelliseen ikiuneen kauaksi massateineistä. The end.

      • Jeekivaaaa

        Vitttuuuuuu. Sul on tosi hyvä musamaku, ainaki toi beastie boys ja public enemy ja se kuka sano että täyttä paskaa ni se on vaa sellanen idiootti joka luulee että kaikki mikä on tunnettua hyvää. Vituttaa tollaset paskat niistä koittaa olla välittämättä mutta
        koittaa sanoa aina niille miksi se on hyvää.


    • jeijejeiji<333

      Flyleaf, Lacey Sturm & The Veronicas

    • Sedä

      Mä kuuntelen periaatteessa aika monenlaista musiikkia, lähinnä kotimaista glamrockia, mutta tykkää kyllä myös esim. popista (Adam Lambert, Jedward), hevistä (Blind Guardian, Nightwish, Teräsbetoni) ja iskelmistä :D

      Lempibändini on Stala & SO., voin suositella etenkin iloisen rockin ystäville :)
      http://www.youtube.com/watch?v=LELoe1C0dXg

    • heavygirl99

      no tollasta ku
      AC/DC,Iron Maiden,metallica,carnifex,3 days grace,arch enemy,the agonist,guns n roses,led zeppelin...
      voi niitä on niin monta....
      mut tykkään joistain Cannibal Corpsen,in this momentin,slayerin,tankardin ja astarten biiseistä.

      ja oon 13w tyttö.

      • cpt. obvious

        Kukaan ei varmasti osannu päätellä sun nimimerkistäs...


    • boeh98

      Miksi en ole löytänyt 70-80 luvun rockista ja heavy metallista (ei glämmiä mielellää) pitävää tytyä :(
      BTW tykkääkö kukaa tytöist tääl Diosta?

      • mie oon sellane!

        mie diggan DIO:a
        holy driver,last in line,rainbow in the dark...
        on hyviä biisejä


    • 14v. olen.

      No niin, ihmiset. Puhutaanpas tästä "massamusiikista". Suurin osa on vastannu tääl tyyliin: Vitun mainstream, mä kuuntelen Metallicaa, Rammsteinia, Bullet for my valentinea, Black Sabbathia ja AC/DC:tä!!! Ja sit on nää muutamat, jotka vastaa luultavasti vaan ärsyttääkseen teitä, sillee: Suomiräppii, esim: CHEEK

    • thrash1

      onks tääl ketää 16-19v tyttöö joka tykkäis raskaammast musast.

      • kaunis tuttö

        hey babe mina somli min tukkää thrösh muta lista


      • allaahthrösh
        kaunis tuttö kirjoitti:

        hey babe mina somli min tukkää thrösh muta lista

        hai mina myys olko kavreitö? muta olen türkeileinan. ;);););));););D;;DDM;;DIkfdja


      • ahmednuur53689546468
        allaahthrösh kirjoitti:

        hai mina myys olko kavreitö? muta olen türkeileinan. ;);););));););D;;DDM;;DIkfdja

        thörsh metöl on hyvo mush


      • swögmuhis
        ahmednuur53689546468 kirjoitti:

        thörsh metöl on hyvo mush

        50 cunt on parsa! swääg blääf


    • lostmc

      täs taas näkee minkälaista porukkaaa tykkää räpistä

    • FTP<3

      Foster the people on täys ykkönen

    • You love me bitch

      -sex pistols
      -ramones
      -green day
      -muse
      -simple plan
      -oasis
      -velvet underground
      -pistepiste
      -ratsia
      -the beatles
      -rolling stones
      -dubstep biisejä
      -gun's'roses

      Ja lempibiisit vaihtuu tosi usein, mutta sellaiset hyvätmitä oon kuunnellu monta kertaa jo pidemmän aikaa ovat
      -green day restless heart syndrome
      -Eminem don't approach me
      -Muse Falling Down
      -Pistepiste kaikille etäinen
      -The Fall Out Boy I don't care
      -sex pistols new york

    • hienokoruhermanni666

      Slayer - Disciple
      Metallica - Eye Of The Beholder
      Sepultura - Arise
      Megadeth - Hangar 18
      Anthrax - Madhouse
      Stone - No Anaesthesia
      Death - Empty Words
      Children Of Bodom - In Your Face
      Black Sabbath - Paranoid
      jne

    • rapgirl2

      Rap, rock, pop.

      Eminem on ykkösenä, 2pac, nas, d-12, jay-z, proof, p!nk, sitte the sounds, bon jovi, 3oh!3, lady gagaa joskus, rihanna, lana del rey, muse,

      joskus satunnaisesti jotai justin timberlakee, britney spearsii, queeniä ja robinia : )

      mut pääasiassa räppiä. lähinnä räppiä :D

    • 16v.tyttö

      Chet Bakeria, Billie Holidayta, Louis Armstrongia, Ray Charlesia, Nina simonea, Miles Davista, Frank Sinatraa, Al Jarreauta, Eppu normaalia, Egotrippiä, Kolmasnainen, Juha tapiota, Zen Cafea, Iron maidenia, Bob Marleyta, Johnny Cashia, sitte vähän raskaampaa metallia (red, August burns red), ja klassista toki. Vähän kaikenlaista, mutta harvemmin kuuntelen tai nautin radiossa raiskattujen biisien kuuntelemisesta.

    • i just hate sandals

      green dayta :3

    • Ah! This can't be real! :D Näinki moni kuuntelee metalliin perustuvaa musaa. Hyvähyvä!
      Meikä kans!

    • gaiggee givaa

      lana del rey on kaikkien tyttöjen suosikki

      • 16v.tyttö

        In fact mää inhuan Lana Del Reyta.


    • Eebenspurdo

      Megadeth, Iron Maiden, Pantera, Five Finger Death Punch, Korn, Kreator ja Suicide Silence on hyviä esimerkkejä, mitä lähinnä kuuntelen. Muitakin on, mutten viitsi tehdä yli 9000 bändiä kattavaa listaa.

    • Jonttupahyvinkin

      Suosikkeja on mm. Black Veil Brides, Neil Young ja Negative.

    • WoWaWu

      Bändeistä/Artisteista suosikkeihin kuuluu mm.
      -AC/DC
      -P!nk
      -Green Day
      -Vocaloidit

    • eeeeMINEM

      Eminem, Dr. Dre, Snoop Dogg ja Nas.

    • :DDDDD

      Mä kuuntelen 68 Earsia!

      • asd6669

        paska bändi


    • oonvarmaajokirjottan

      -Skrillex

      -Infected Mushroom

      -Daft Punk

      -Tiesto

      -Deadmau5

      ja paras biisi oon kuiteski The Prodigy- Spitfire

      • The Kids Want Techno

        Nonyt löyty jotai mikä on hyvää. Paitsi Skrillex. Ootsä tyttö vai poika? Meinaan ei kovin moni tyttö kuuntele tollasta. Kaikki tytöt tuntuu kuuntelevan joko tollasta rokkia/ metallia tai NRJ -musiikkia.

        Siis kyllähän mäkin välillä kuuntelen jotai metallia,Disturbedia,Iron Maidenia,lähinnä,mutta en kovin paljoo,vaikka Disturbediki lempibändejä on.


    • julpuu

      Pierce The Veil, Sleeping With Sirens, You Me At Six, Rise Against, Billy Talent, Simple Plan, We The Kings, Avenged Sevenfold, All Time Low, Dead By April, Paramore, The Used, Escape The Fate, Secondhand Serenade, Deaf Havana.. :)

      Lempibiisejä:
      Pierce The Veil: Bulls in the Bronx, King For a Day ft. Kellin Quinn, Tangled In the Great Escape
      Sleeping With Sirens: Iris, Roger Rabbit, Fire
      You Me At Six: Bite My Tongue ft. Oli Sykes, Contagious Chemistry, If I Were In Your Shoes
      Dead By April: What Can I Say, Trapped, Promise Me, Falling Behind
      We The Kings: Feel Good inc., Say You Like Me, Somebody To Call My Own
      Simple Plan: Perfect World, When I'm Gone, Astronaut

      • Flitter

        Olen poika ja vastaan, nussi poliisia.

        Klassisen puolelta Alkan, Schoenberg ja Stockhausen. Morricone on kans jees ja Daniel Ingram vähän meh. Tosin ei sävellä klassista. kusipäähomo.

        Muita: Aphex Twin, RJD2, Whitehouse, Rammstein näin aluks. Twitch ja SimGretina on ok, vaika tekevät pääosin remixejä.

        Jos se soi radion massakanavilla, se on paskaa. Hyvä nyrkkisääntö. Itse tykkään Bassoradion ja Yle Klassisen tarjonnasta. Tosin YK:lla voisivat soittaa modernimpaa musaa puhkisoitettujen Vivaldin konserttojen väliin.


      • ökölöpökölö
        Flitter kirjoitti:

        Olen poika ja vastaan, nussi poliisia.

        Klassisen puolelta Alkan, Schoenberg ja Stockhausen. Morricone on kans jees ja Daniel Ingram vähän meh. Tosin ei sävellä klassista. kusipäähomo.

        Muita: Aphex Twin, RJD2, Whitehouse, Rammstein näin aluks. Twitch ja SimGretina on ok, vaika tekevät pääosin remixejä.

        Jos se soi radion massakanavilla, se on paskaa. Hyvä nyrkkisääntö. Itse tykkään Bassoradion ja Yle Klassisen tarjonnasta. Tosin YK:lla voisivat soittaa modernimpaa musaa puhkisoitettujen Vivaldin konserttojen väliin.

        Ite oon tyttö ja rap on mun mielstä (ainaki tällä hetkellä) parasta. Varmaan kaikki muut tuntemani tytöt kuuntelee sitä nrj tms. musaa. On vaa noit poikii jotka kuuntelee rappii mut ei se haittaa.


    • Kuuntelen yleensä kaikkea omasta mielestä hyvältä kuulostavaa. Joitakin tämänhetkisiä suosikkeja kuitenkin:

      Steam Powered Giraffe, Emilie Autumn, Lana Del Rey, Imogen Heap, Florence The Machine

    • 18vee

      suomalainen vanha iskelmä musiikki ja miksei uusikin ovat parasta. reijo taipale, agents, rauli badding somerjoki, olavi virta, tapio rautavaara, esa pakarinen, topi sorsakoski yms

    • FallenAngel

      Black veil brides, asking alexandria, boys like girl...

      • Emotyttö_01

        Black Veil Birdes, Megadeth, Metallica, Slayer, ACDC ja Iron Maiden :)


    • ei normaali

      AC/DC, Iron Maiden, Queen, Alice Cooper, Abba, Twisted Sisters, yms.

    • belieber<3

      Justin Bieberii!

    • Cradle of filth, Metallica, Epica, Megadeth, Mustan kuun lapset, Sirenia, Theatre of tragedy, Tristania, Dimmu Borgir, Lacuna Coil, Demencia Mortalis, Turmion Kätilöt, Horna, Satyricon, Evanescence, Trepalium, Kotiteollisuus, Within Temptation, Arch enemy

    • himokuuntelija

      Kuuntelen: Linkin Park, David Guetta, Justimusfilms, Nicki Minaj, Elastinen, The 69 Eyes, Sia, Flo Rida, Paradise Oskar, PiiloVoima (nykyisin kai KVM, löytyy mikseri.netistä), Skrillex, Loreen, Avicii, Calvin Harris, Adam Lambert, Bingo Players, Adele, Swedish housemafia...... Näitä löytyis vaikka loputtomiin..
      Näistä kaikista parhaat on tällä hetkellä Linkin Park ja Avicii.

      • The mighty banana

        Vitun noloo oikeest monet tytöt sanoo et kuntelee linkin parkia, niin sitä uutta joka on pääosin technoa mutta kuunnelkaapa vanhaa tuotantoa se ei ole technoa/elektronista nähnytkään.

        Tiädän että on myös semmosia jotka oikeesti kuuntelevat koko tuontantoa eikä vaan uutta.


      • Hydrox
        The mighty banana kirjoitti:

        Vitun noloo oikeest monet tytöt sanoo et kuntelee linkin parkia, niin sitä uutta joka on pääosin technoa mutta kuunnelkaapa vanhaa tuotantoa se ei ole technoa/elektronista nähnytkään.

        Tiädän että on myös semmosia jotka oikeesti kuuntelevat koko tuontantoa eikä vaan uutta.

        Ihmiset, olette tehneet virheen sanon minä. Yllenne lankeaa kirous, koska JOKU on unohtanut mainita bändin nimeltään System of a Down. Se vati joka kysyy seuraavaksi "Ai mikä System of...?" ei enään kirouksella selviä. Nyt koska haluatte vapautua tästä sanoinkuvaamattoman ilkeästä ja varsin keljusta kirouksesta käytte kuuntelemassa System of a Downin kappaleen olkoon se vaikka Vicinity of obscenity, byob tai mikä hyvänsä, mutta muuten ette kirouksesta vapaudu...


      • werty
        Hydrox kirjoitti:

        Ihmiset, olette tehneet virheen sanon minä. Yllenne lankeaa kirous, koska JOKU on unohtanut mainita bändin nimeltään System of a Down. Se vati joka kysyy seuraavaksi "Ai mikä System of...?" ei enään kirouksella selviä. Nyt koska haluatte vapautua tästä sanoinkuvaamattoman ilkeästä ja varsin keljusta kirouksesta käytte kuuntelemassa System of a Downin kappaleen olkoon se vaikka Vicinity of obscenity, byob tai mikä hyvänsä, mutta muuten ette kirouksesta vapaudu...

        Luuleksä oikeesti että joku ei ole kuullu sellasesta mainstream bändistä..


      • ...
        werty kirjoitti:

        Luuleksä oikeesti että joku ei ole kuullu sellasesta mainstream bändistä..

        Black Veil Brides, Bring Me The Horizon, System Of A Down, Pierce The Veil, Mötley Crüe, Billy Talent, Green Day, Avenged Sevenfold, Paramore


      • Makarooni ja ketsuppi
        The mighty banana kirjoitti:

        Vitun noloo oikeest monet tytöt sanoo et kuntelee linkin parkia, niin sitä uutta joka on pääosin technoa mutta kuunnelkaapa vanhaa tuotantoa se ei ole technoa/elektronista nähnytkään.

        Tiädän että on myös semmosia jotka oikeesti kuuntelevat koko tuontantoa eikä vaan uutta.

        Joo eihän se mitää teknoa oo. Linkin Park kuulu lempibändeihin,uuttakin kuuntelen, mut se vanha oli kyllä parempaa.
        Technoa kuuntelen.


    • Viljapelto

      The Crash, The Police, Toto, Lou Reed, Rubik ja Phoenix mm. Nykymusiiikki eli se laskelmoidusti tehty radioscheisse on... No... Truly scheissea.

      • Viljapelto

        Niin ja Lynyrd Skynyrd


    • Minä vain

      Mä oon 14 vuotias tyttö ja kuuntelen Korisevan Arjaa ja Tuulia:D

      • HaLiTuLiJaLlAa

        Oon 13 v tyttö.
        EHDOTTOMAT SUOSIKIT:
        1D (olen "lievä" directioner), Green day, PMMP
        KANS HYVIÄ:
        Adele, Queen, David Bovie, Kate Bush, U2, Vuokko Hovatta

        Ja oon aika yksin musiikkimakuni kanssa :( :)


    • belieberrr

      oon belieber, joten ykkösenä tulee justin bieber.
      muuten kuuntelen sitten austin mahonea ja the pretty recklesiä.
      kaikki massa/mikä tulee nrj menee myös (:
      justinilta lemibiisejä on varmaan overboard, runaway love, favorite girl, stuck in the moment, as long as you love me, believe, nothing like us, i would, take you ja be alright

    • RandomChaos
    • yo, wazzup

      Maroon 5, Adele, Skrillex, ja siinä ne olikin. Ja sitte kaikki massabiisit tulee välillä kuunnteltavaks.

    • 15v tyttö

      kuuntelen lähinnä housee ja kaikkee konemusiikkii!
      enimmäkseen näitä: Deadmau5 (ihan paras) , Swedish house mafia , Skrillex , Avicii , Nicky Romero , Tiësto , David guetta , Calvin Harris, Hardwell, Pendulum ( Knife party)

    • finnishhousemafiaa

      SWEDISH HOUSE MAFIA!! (: niitten keikka oli kyl yks elämäni parhaista päivistä.. huhhuh mikä meno oli! :D

    • JLOVER&BELIEBER

      No ensinnäkin kuuntelen yleensä:

      Backsteerboys,T3,N*Sync (näitä poikabändejä)
      Spice Girlssiä,Jennifer Lopezia,Justin Bieberiä,Robinia,Cheekkiä ja Britne Spearssia.

      Olen True JLOVER & Belieber :D Ja Robbittajakin ja Cheekittäjä

      • Bieber

        Justin Bieber ja 1D on ihanii!!! Cheek on myös ok...


    • hyybulii

      no mä tykkään vähä kaikenlaisest, esim Coldplay, muse, the 69 eyes, nicki minaj, haloo helsinki (se vapaus käteen jää biisi on muute vaiks kui hyvä !) ja sit jotai elastinenki menee ja tällee :DDD

    • jouman87
    • _ooooo_

      Olen vannoutunut Directioner, elikkäs One Direction

    • Qrizzeeeeee

      ONE DIRECTION♥♥♥♥!!!!!! (JUstin bieber)

    • Muusiikin kuuntelija

      Mun lemppari bändit on : Apulanta , Iron maiden ,Yö , Modern Talking
      Artistit: Ruudolf
      Noiden lempparit : ( Maiden) Run to the hills ,( Yö) en muisti äkiseltää
      (Apulanta) Koneeseen kadonut (Modern t.) Your my heart yor my soul
      (Ruudolf) Leijonakuningas biisi

    • vitun elitisti

      Muutama enemmän tai vähemmän harvinainen yhtye/artisti teinien keskuudessa ainakin:
      Gazpacho, Soen, Witchcraft, Riverside, Graveyard, Firewater, Richie Havens, Shiva in Exile, Hanging Garden, Ozric Tentacles, Them Crooked Vultures, The Dark Sinatras, Medius, Break of Reality, Return to Forever, Al DiMeola...

      Halusin vaan vähän lesota. Häähää ettepä tunne noita bändejä!

      • Flitter

        Heitetään sit

        Autechre, Vangelis, Solar Fields, Aphex Twin, Ministry, NiN, KMFDM, The Prodigy.

        Ornstein, Stockhausen, Wyschnegradsky jne..


    • 12v JLover

      Hmm... nyt kun tässä näitä kommentteja tässä luin,niin on niitä jotka kuuntelee rockki/heviä yms. ja niitä jokka kuuntelee tälläs poppi,R&B:tä yms.

      Itse pidän molemmista. Pidän (rakastan) Jennifer Lopezista yli kaiken. Kuuntelen myös JB:tä,1D:tä ja Queenia,Elvistä ja niitä.

      Mutta mun täys lemppari on ollu siitä asti kun se julkaistiin on:
      Jennifer Lopez - On The Floor

    • tyttö13wwwwwwww

      Juju, Juno, Elokuu, Nirvana, Nost3 & Protro... tuossa pari..

    • belieber1

      justin bieberin musiikkii

    • kirjotusvirhe

      Sum 41
      green day,
      system of a down
      tossa parhaimmat:D kuuntelen joskus kans cheekki

    • Sussuc:

      Sleeping with sirens
      Within temptation
      Nightwish
      Skillet
      Evanescense
      Avril Lavigne

      Toivottavasti en unohtanu mitää... Väymys:33
      Juu ja oon siis 13v tyttö :DD

    • kuuntelen enimmäkseen Muse a
      mutta joskus happoradiokin. muillakin rock bändeillä ja laulajilla on ihan hyvää musaa....
      mm... Metallica jne

    • mööööii

      vähä kaikenlaine musiikki menee, mut oon riippuvainen kaikenlaisesta metalcoresta, alternativesta ja sellasesta. mun lempparibändejä on dead by april, you me at six, bring me the horizon, capture the crown, avenged sevenfold jne ja sit kuuntelen myös jonkiverran suomalaisia bändejä niinku raaka-ainetta ja kotiteollisuutta. lempparibiisejä tällähetkellä on dba:n you should know, losing you ja incomparable (tai oikeestaa kaikki niiden biisit), capture the crownin til' death, you me at sixin contagious chemistry ja no one does it better ja bring me the horizonin hospital for souls ja shadow moses. siinä oli nyt muutamia !

    • kultauusisofia

      MUN LEMPPARI BIISI ON BARBIE GIRL OON 14V KOHT 15V ÄLKÄÄÄ IHMETELKÖ SE ON OIKEESTI PARAS BIISIII

    • metmeg

      senetenced ai satana ai saatana \m/

    • :):)

      Pulp, Nirvana, the smiths, pet shop boys yms yms

      • IMAGINEDRAGONS

        IMAGINE DRAGONS , kaikki uusimmalta levyltä, vanha ei niinkää..


    • North Side Mafia

      Itse olen poika ja kuuntelen old school hip hoppia
      -NWA
      -Biggie
      -Tupac
      -Watts gangstas
      -Tommy wright
      Ja arvostan todella paljon hip hop kulttuuria ja yhtää en käsitä
      miten hip hop meni piloille 30 vuodessa tarkoitan että lil wayne soulja boy yms
      tuhosi koko skenen ja radio soittaa sitä mikä myy.
      mutta mun ghettoblasterista pumppaa vain g-funk!

    • Stafire

      Oon 15 v. tyttö, ja suosikkejani ovat:
      - Vocaloidit
      - 2NE1
      - Joidenkin pelien soundtrackit (American McGee's Alice, Alice: Madness Returns)

      Suosikkibiisit vaihtelee, tällä hetkellä Vocaloidien Alice Human Sacrifice ja Two Faced Lovers.

    • jokuvituernu

      jrock, kpop & jpop on eniten kulutetut genret mulla, lempibändejä/artisteja mm. Dir en grey, the GazettE, Nightmare, D=OUT, T.M. Revolution, hide, Royz, LM.C, MUCC, 2PM, Big Bang, Teen Top, B.A.P, Super Junior jne
      kaikki kyl oikeestaan menee, mut biebereitä, one directionia, lady gagaa sun muita sellasii yritän vältellä, mut yleensä metalli menee melkein miltä bändiltä tahansa.
      lempibiisejä ihan älyttömästi enkä osaa nyt lähtee nimeemään mitään yksittäistä

      kannattaa kuunnella vaikka tiedän et monilla on ennakkoluuloja

      • EverythingGoes

        En voi ymmärtää, miksi porukka vihaa periaatteesta jotain musiikkigenreä tai artistia. Oon 18 v. poika ja kuuntelen mikä hyvältä annetulla ajanhetkellä kuulostaa. Puhelimestakin löytyy enimmäkseen mainstream musaa, koska se on menevää, enkä pystyis esim. tanssii minkään kasarirockin tai metallin tahtiin. Jokainen kuunnelkoon mitä haluaa, mutta ei oman lempparin parhautta tarvii pakkojulistaakaan.


    • Lumikäärme

      Jaa-a.... Kuuntelen enimmäkseen electromusiikkia ja sellaista rauhallisempaa rockkia ja rapmusiikkia ;)

    • uuibjcydyho

      green day, nirvana, my chemical romance, mindless self indulgence, foxboro hot tubs, blink-182, disturbed, metallica, muse, the used :)
      lempibiisejä on miljoona, mut niistä suurin osa on green dayn.

    • 13t

      Yleisimmät mitä kuuntelen on Skrillex, infected mushroom, knife party, swedish house mafia, dubsidia ja ja daft punk. Kuuntelen myös nightcoree. Paras biisi on tällä hetkellä...no joo en osaa päättää.

    • 영원한

      Mä kuuntelen K-Pop:ia. Bändejä/artisteja: Big Bang, G-Dragon, B.A.P, EXO, Teen Top, Infinite, 2ne1, Super Junior, Beast, T-ara, Kara, Se7en, Nu'est, Shinee, Boyfriend, Henry, Orange Caramel, CN Blue, FT Island, 2pm, 2am, Block B, K.will, Sistar, U-Kiss, Shinhwa, f(x), 4minute, B1A4, Lee hi, Epik High, Tablo... En nyt jaksa luetella kaikkia. Sellaista kuitenkin :)

      Lempi bändi noista on kuitenkin ehdottomasta: BIG BANG

      Ja laulu luultavasti: Big Bang - Monster

    • Tähdistä_pudonnut

      Alice Cooper... Queen.... Paper Lace...... Green Day...... Nirvana..... JNE!!!
      En jaksanu kaikkia kirjottaa. Mutta metallia , rockia ja punkkia :3
      Tyttö olen. 13v
      Ja en todellakaan kuuntele mitään jb tai 1D. .... Puistattavia

    • WTfan99

      Joo eli oon 14v tyttö, tässä mun lempibändit:
      Within Temptation
      Nightwish
      Evanescence
      Stratovarius

      Melkeen kaikilla yhtyeillä/artisteilla on kyllä ainakin yks hyvä biisi. Tossa kuitenki suosikkibändit.

    • BoyBelieberForever

      Tää on noloo *_* oon poika ja fanitan justinii!! Mutku se on vaan niin ihq! Ja ehkä vähän myös isacii
      Lempi kappaleet näiltä artisteilta: justin: beauty and a beat, all around the world isac: new way home. Antakaa vastaus!

    • jeirhoehoo

      AVENGED SEVENFOLD, NIRVANA, Blink-182, NeverShoutNever, a day to remember, sum41, green day, lana del rey, studio killers, kiss, guns 'n' roses.

      kyselkää meiltä ja piristäkää meiä iltaa C: http://ask.fm/janinaamanda

    • 13v

      Hip-hop, rap, reggae, joskus pop ja cheek on paras 4ever

    • MCRFan

      mm. Paramore, My chemical romance, Black veil brides

    • 나는 음악을 사랑

      K-pop vei sydämeni

    • jen6

      Ainoastaan naisräppiä,esim. sana, mariska, troija.

    • hyväksykääse:D

      kuuntelen heviä, metallia ja dupsteppiä:D lähinnä kuitenkin heviä:p varmaan vähän oudon kuulosta ku yleensä ne(hevi ja dubstep) on just ne ns toisiaan vihaavat musiikkigenret (ainakin kuuntelijat..).
      mut lähinnä kuuntelen sitä mikä kuulostaa hyvältä:D

    • moi7

      Kuuntelen Adam Lamberttia, Katy Perryä, Jennifer Lopezsia, Enrigue Iglesiasta, Reckles Lovee, Lady Gagaa.

    • parhaat <3

      Hardcore Superstar, Crashdïet, Reckless Love, HIM, The Rasmus, Imagine Dragons, Avenged Sevenfold

    • robin<3

      ROBIN

    • XDDDDDDD

      Kuuntelen Japanin kielistä musaa
      Lempi yhtyeitä on monia esim. C-ute, Morning musume, Berryz koubou, S/mileage ja Juice=Juice
      Ja sit lempi kappaleet:
      C-ute: Love take it all
      Morning musume: Beyond the time and space
      Berryz koubou: I’m an adult!
      S/mileage: A mistery night
      Juice=Juice: Hadakano hadakano hadakano kiss

    • kpop

      Kpoppia oon kuunnellu ny puol vuotta. Suomalainen musiikki ja englantilainen ei sillein enää tehny vaikutusta ja kiinnostus alko loppuu, sit yks nettikaveri linkkas exon growlin jota eka pidin ihan paskana, mut sit kuuntelin huvin vuoks sitä hetken ja löysin exolta muitki biisei ja sit vaan aloin tykkään siitä. Jaa nyt niitä bändejä on jo jotain 30, mistä tykkään. Kukaan muu kyllä luokkalaisista ei kiinnostunu, paitsi yks, mut ei sekään mitenkään hirveesti sitä kuuntele.

      • Anonyymi

        Oon tyttö ja täs mitä kuuntelen=

        Eminem ❤️❤️
        D12 ( Proof, Eminem, Bizarre, Kuniva, Bugz, Denaun Porter, Eye kyu, DJ invisible, Fuzz Scoota)❤️❤️
        Billie Eilish❤️❤️
        Måneskin❤️❤️
        Ja enimmäksee räppiä eli Eminemiä ja D12❤️❤️❤️❤️❤️
        Oon miettiny et ku oon tyttö ja kaikki mun luokalla kuuntelee jotai japanilaista musiikkii ja kpoppia ja mä oon ainoo tyttö meiän luolkalla ( varmaan koko koulussa tyyliin ) joka kuuntelee räppiä ja tällast et oonko epätavallinen?


    • Anonyymi

      No mulla on lavaredo ja ville nurminen koska etenkin ville nurmisen biisit kuten osastolla kuvaa mua tosi hyvi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      324
      3016
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2243
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      86
      1674
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      193
      1583
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1375
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1049
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe