Sahlbergien sukupuu (täydennä)

Aatos Kerimäinen

Jos olet Sahlbergien sukua tai muuten perillä Sahlbergien sukuhistoriasta, pyytäisin teitä ystävällisesti ottamaan osaa tähän Sahlbergien sukupuun täydentämiseen.

Oma sukututkimusprojektini Sahlbergien suvusta on hieman vaillinainen, siksi pyydän apua Sahlbergien laajan suvun historian selvittämiseksi.

Sukupuun täydentäminen ja siihen liittyvät tarinat ja kertomukset Sahlbergien suvusta ovat enemmän kuin tervetulleita.


Ystävällisin terveisin.

Aatos Kerimäinen
Fil.tri

39

1836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irene Sahlberg

      Päivää. Olen Irene Sahlberg, Otto Sahlbergin aviopuolison sisaren serkun ystävän tädin miehen sisaren ystävän serkku.

    • Jaakob Sahlberg

      Minä olen Jaakob Sahlberg, Herman Sahlbergin pojan serkun ystävätär.

    • J. Öissenberger

      Mä olen Jami Öissenberger ja mä en ole mitään sukua Sahlbergeille.
      En varmana ole!
      Vitttu!

      • PaahtoleipäSahlberg

        Häpeä


    • Hunsalan kundi

      Moi! Täällä Hunsalassa ei ainakaan asu yhtään Sahlbergia, siitä meen takuuseen.

    • Sokrates Sahlberg

      Nimeni on Sokrates Sahlberg, olen Platon Sahlbergin poika ja Aristoteles Sahlbergin serkku. Asun Ateenassa.
      Enempää en ehdi kirjoittaa, ne ovat meillä täällä Ateenassa meneillään hallitusneuvottelut ja pitää mennä kyttäämään, jos vaikka joku ministerinsalkku irtoisi meitsillekin.
      Moi vaan!

    • Zeus Sahlberg

      Morjens! Olen Zeus Sahlberg ja olen Ylijumala. Tuomitsen kaikki Öissenbergit hellvettiin ja sama kohtalo odottaa teitä toisiakin, jos vielä pillluilette meille Sahlbergeille.

    • marski Sahlberg

      Asento! Nimeni on Carl Gustav Emil Sahlberg. Olen marsalkka evp.
      Olen työskennellyt huomattavissa valtiollisissa tehtävissä. Mainittakoon, että 16.6.1904 ammuin erään Bobrikovin ja vuonna 1914 perustin Jääkäriliikkeen.
      Olen myös toiminut kulttuurin alallla. Sävelsin ja sanoitin Jääkärimarssin. Hyvä kipale, eiks vaan!

    • JuutasPutkinotk.HEI

      Juutas Käkriäinen-Sahlberg tässä terve! Asun täällä Putkinotkossa, eikä täällä ole muusta suvusta poiketen yhtään nettikummitusta näkyny. Lutikan perkeleitä on sauna täynnä, mitään kummituksia enää kaivata.

    • Pirjo

      Hei vaan,olen Pirjo Sahlberg Rautalammilta.Olisi varmaan "viksua" kirjoittaa asiallista tekstiä.Syntymästäni saakka olen tätä nimeä kantanut siis ihka aito Sahlberg olen.

    • histaminoitsija

      Piippo Sahlberg eleli joskus 1700-l. jälkipuoliskola Tuhnuvuarasa. Kova eränkävijä, asusteli 1860-l. alakupuoliskola puretusa autiotuvasa Rutkumäesä. Sielä kuulema kummittelloo vaikkei ou nettiyhteyslöitä.

    • Eberhard S.

      Meillä täällä Pöytyän sukukartanon kirjastossa oli laaja selvitys Sahlbergien
      Pöytyän sukuhaarasta.
      Kun tänä aamuna menin sitä hakemaan, se oli pienenä silppuna kirjaston lattialla.
      Nettikummituksen tekosia tietenkin, ei mahda mitään !
      Eberhard Sahlberg
      Kirjastonhoitaja

    • tutkimus laajenee

      Michael Schulberg ajeloo vormulaa jossain mualimalla. Saksalaista sukuhaaraa.

    • Kristoffer Sahlberg

      Sahlbergin suvusta puheenollen tulkoon mainituksi, että Roger Sahlbergin
      kuolemasta tulee ensi marraskuussa kuluneeksi 250 vuotta.
      Hän sai surmansa rikollisryhmien välienselvittelyssä jo on jatkanut
      siitä lähtien hurjaa elämäänsä nettikummituksen hahmossa.
      Olkaapa siis varuillanne marraskuussa, Roger - nettikummitus voi
      merkkipäivän kunniaksi järjestää yllätyksiä, etenkin suvun jäsenille !

      • Gustaava Sahlberg

        Olen Efraim Sahlbergin veljen vaimon tytär Gustaava Sahlberg. Tänään ajellessani kaikessa rauhassa Hangosta Hyvinkäälle klo 21.15 Märkiön grillin kohdalla pelästyin lähes kuoliaaksi. Nettikummitus ajoi vastaantulijoiden kaistaa isosetäni Jeremias Sahlbergin Massey Fergusonilla. Sain väistettyä viime tipassa.


      • Gregor Sahlberg
        Gustaava Sahlberg kirjoitti:

        Olen Efraim Sahlbergin veljen vaimon tytär Gustaava Sahlberg. Tänään ajellessani kaikessa rauhassa Hangosta Hyvinkäälle klo 21.15 Märkiön grillin kohdalla pelästyin lähes kuoliaaksi. Nettikummitus ajoi vastaantulijoiden kaistaa isosetäni Jeremias Sahlbergin Massey Fergusonilla. Sain väistettyä viime tipassa.

        Kuules Gustaava, kohtalotovereita olemme !
        Olin tänään (10.10. 2012 klo 21:03 ) matkalla Hyvinkäältä Hankoon pitkin käyttämääsi 25 - tietä.
        Hiukan jälkeen Hämeenlinnanväylän ja 25-tien liittymää mainitsemasi
        Massey Ferguson tuli vastaan. Kohdalleni saavuttuaan se äkillisesti ja ilmeisen tahallisesti ohjasi vastaantulijoiden kaistalle suoraan päin
        minua.
        En ehtinyt reagoida tilanteeseen mitenkään, mutta noin 0.5 m
        ennen törmäystä Massey Ferguson haihtui kuin savuna ilmaan.
        Mitään törmäystä ei siis tapahtunut ja selvisin tilanteesta säikähdyksellä.
        Oma vaaransa näillä henkimaailman ajoneuvoilla silti on,
        Sinä olisit voinut väistöliikkeesi seurauksena suistua päin puita kohtalokkain seurauksin.
        Muistathan kuitenkin Sahlbergien sukukokouksen Pöytyän
        sukukartanossa 11.11.2012 !


    • C.P.E. Sahlberg

      Minä olen Carl Philipp Emanuel Sahlberg. Edustan suvun pohjoista haaraa, joka jakaantui aikoinaan Pöytyän kartanosta ja siiryi tänne Karlebyn seudulle. Serkkuni on Roger Sahlberg, joka on viimeksi kirjoitellut tuonne nettikummitus II-ketjuun.

      • Horatius Sahlberg

        Lainaan tässä Kristoffer Sahlbergin tässä ketjussa aiemmin esittämää
        viestiä:
        -----------------------
        "Sahlbergin suvusta puheenollen tulkoon mainituksi, että Roger Sahlbergin kuolemasta tulee ensi marraskuussa kuluneeksi 250 vuotta.
        Hän sai surmansa rikollisryhmien välienselvittelyssä jo on jatkanut
        siitä lähtien hurjaa elämäänsä nettikummituksen hahmossa."
        -------------------------
        Kuuleppas Carl Philipp Emanuel , Helsingin Kansallisarkiston
        sukutaulut osoittavat kiistatta, että olet Rogerin isoisän isoäidin veljen tyttärenpoja tyttären puoliso.
        Käsitykseni mukaan olet Rogerin, siis itse nettikummituksen lähin
        elossa oleva sukulainen !
        Kysyisinkin, näkyykö tämä sukulaisuus osallasi nettikummituksen poikkeuksellisena aktiivisuutena ?


      • Ingeborg Sahlberg
        Horatius Sahlberg kirjoitti:

        Lainaan tässä Kristoffer Sahlbergin tässä ketjussa aiemmin esittämää
        viestiä:
        -----------------------
        "Sahlbergin suvusta puheenollen tulkoon mainituksi, että Roger Sahlbergin kuolemasta tulee ensi marraskuussa kuluneeksi 250 vuotta.
        Hän sai surmansa rikollisryhmien välienselvittelyssä jo on jatkanut
        siitä lähtien hurjaa elämäänsä nettikummituksen hahmossa."
        -------------------------
        Kuuleppas Carl Philipp Emanuel , Helsingin Kansallisarkiston
        sukutaulut osoittavat kiistatta, että olet Rogerin isoisän isoäidin veljen tyttärenpoja tyttären puoliso.
        Käsitykseni mukaan olet Rogerin, siis itse nettikummituksen lähin
        elossa oleva sukulainen !
        Kysyisinkin, näkyykö tämä sukulaisuus osallasi nettikummituksen poikkeuksellisena aktiivisuutena ?

        "...Kysyisinkin, näkyykö tämä sukulaisuus osallasi nettikummituksen poikkeuksellisena aktiivisuutena ? ..."

        Vastaan C.P.E:n puolesta , hän kun on nyt matkoilla.
        Kyllä aktiivisuus tosiaan näkyy.
        Siinä määrin, että taloutemme tietokoneisiin on jouduttu hankkimaan
        filtteriohjelma, joka suodattaa näytön informaatiosta kaikki kuvat pois,
        siis vain teksti on luettavissa,
        Osoittautui, että tuo riiviö pystyi minkä tahansa nettikuvan kautta
        materialisoitumaan ja kepposiaan tekemään.
        Aivan samalla tavalla, kuin se JennaV:n pari vuotta sitten palstalla julkaiseman kuvan kautta materialisoitui Sahlbergejä vainoamaan.

        C.P.E:n valtuuttamana, Ingeborg Sahlberg


    • Pöytyän baarimikko

      Olen Kustaa Sahlberg ja olen Gustaf Sahlbergin eli nettikummituksen kuudes veli. Olen Adolf Sahlbergin poika ja Arthur Sahlbergin lapsenlapsi.

    • sukupuun jenkkihaara

      Amerikansomelainen Jay Sahlberg senior meni aikanaan 1940-luvulla naimisiin Eleonora Leno -nimisen naisen kanssa ja sai pojan, joka nimettiin isänsä mukaan. Nettikummitus onkin monesti vieraillut pojan televisio-ohjelmassa.

    • Horatius Sahlberg

      Horatius Sahlberg :
      Henrik Carl Sahlbergin (1712-1782) jälkeläisiä mseitsemännessä polvessa.

    • K. & V. Sahlberg

      Ma Kyrbbä Sahlberg. Mu venna nimi on Viddu. Me Sahlberg Eesti pere filiaal.

    • Horotius Sahlberg

      Olen Horotius Sahlberg, kuuluisaa Sahlbergien prostituoitujen sukuhaaraa sen kymmenennessä polvessa.

    • Turina Eisenhower

      Turina Eisenhower os.Sahlberg. Horotiuksen äpärä.

    • Sofia Sahlberg

      Olen nettikummituksen serkunkumminkaima suoraan alenevassa polvessa. Pöytyän sukukokoukseen en uskalla tulla. Minä en siihen nettikummitukseen luota!!!

    • Vittupää Sählberg

      Mä olen se joka koko Sahlberg jutun on keksinyt, tuun kyl sinne kokoukseen.

      • Vennajee

        Ei sit Saalperit keksinny vaan JennaV


      • Nettikummitus
        Vennajee kirjoitti:

        Ei sit Saalperit keksinny vaan JennaV

        Olen Nettikummitus ja salbergggggien pahin vihollinen ja työskentelen yhdessä slendermanin kanssa.


      • PaahtoleipäSahlberg

        Älä sä meille Sahlberegille tule uhoamaan saasta!


    • Sofia Sahlberg

      Mihin se Bloody-Mary ja Voldemort jäivät?

    • Taydemir Sahlberg

      Taudentaisin suku​puuta Taydemir Sahlbergilla ja Furkan sahlbergilla. Itse olen Taydemir, ja mina laita Furkan muka, koska Han ei uskalla koskea enaan elektroniikaan nettikummituksen takia.

    • Rotko

      Terve !
      Minun isäni Erkki Niska oli Rovaniemellä kunnanlääkärinä olleen Walter Sahlbergin avioton poika. Isäni äiti Vilhelmiina Niska oli Walterilla taloudenhoitjana.Ja niinhän siinä kävi,että hän alkoi odottaa Walterin lasta. Siihen aikaan se oli kastrofi,etenkin kun perhe oli uskovainen.Hän meni synnyttämään Helsinkiin.Isäni oli siellä vielä vuoden hoidossa,ennenkuin Miina haki hänet Rovaniemelle.Walterin sisaret kävivät Miinaa ja isääni katsomassa ja olisivat kai adoptoneet isäni.Minulla on Walterin kirjeet,jotka hän lähetti isoäidilleni.Hän lähetti kirjeissä aina rahaakin ja valitti,ettei hänellä nyt ollut enempää,kun velkojatkin ahdistelevat? Walterhan sairastui pian ja kuoli 1914.Isäni syntyi 1913 ja kuoli 1946.
      Sukupuusta löytyy Walteria edeltäneet sukupolvet isästä,Reinhold Walter Sahlbergistä ( 1844-1881)ainakin Aabraham Sahlbergiin (1694-1760)
      Olen yrittänyt löytää henkilöä,joka hoitaa sukupuuta.Siellähän Walterista on vain maininta,että hän oli naimaton,mutta hänelläkin on täällä suvun jatkajia.Minun lisäkseni täällä Rovaniemellä poikani ,jolla on kaksi poikaa ja Turussa tyttäreni ,jolla on kaksi tytärtä ja poika.

    • Pröötsanoperse

      Saalperi en ole, mutta kelpaako mölperi?

    • Gunvor_Sahlberg

      Lyhyt oppimäärä:

      Nettikummitus aktivoitui n.5 vuotta sitten palstalla julkaistun paranormaalin JPG-
      kuvan kautta ja on siitä lähtien vainonnut Sahlberg- suvun jäseniä.
      On erään 1600-luvulla Läntisellä Götanmaalla kuolleen suvun jäsenen rauhaton henki.

    • Otto.Sahlberg

      Olen rautalammen sahlbergien sukua

    • nimmuk_amiak

      nelO NAJRÖ GREBLHAS , neskutimmuk nimmuk amiak.

    • Mohammad_Sahlberg

      Minä olla Mohammad Sahlberg. Minä olla Sahlberg adoptoitu pakolaislapsi. Minulla olla parta myös. Minä voida häätä nettikummitus rukoilla Allah.

      ALLAH AKBAR!

    • Anonyymi

      Hei ! Olen Samuli Niska Walter Sahlberg oli isäni Erkki Niskan isä. Eli Walter on isoisäni. Mummomi Miina Niska sai Walterin kanssa aviottoman lapsen 1913. Walter on ollut sukupuussa naimaton.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe