moro,on .91 en 454 ,seissyt tallissa 3v,kaikki toimii mutta ei kone pyöri,kannattaakos vielä tulpanreijästä,irroitus öljyä/polttoöljyä nakkaa???vai koneistamon kautta,eittei enempää hajota??
juntturassa
2
162
Vastaukset
- K M K
En ota vastuuta asian onnistumisesta; -itse laittaisin polttoöljyä tulpanreiästä -ja antaisi pv.n seistä niin. Sitten varovasti liikuutelisi pyörää (ehkä) 3. vaihde päällä.
Voi olla että männänrenkaat ovat jonkinlaisessa vaarassa katketa ?
Jos lähtee irti, sitten tietenkin öljynvaihto heti ja sitä ennen vielä ohuella öljyllä pyörittäminen eli huuhtelu.
On syytä odotella vielä asiantuntevampia kommentteja tai kysyä korjaamojen mielipiteitä ! - Kannattaisko ekaksi
irrottaa tulpat ja tyhjentää palotilat ja öljytila bensasta jotka on saattaneet valua kaasareiden läpi seisonnan aikana. Älä ainakaan yritä väkisin pyöräyttää käyntiin esim. vetämällä jos et halua suurempaa remonttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1801216- 791052
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93853- 76830
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82757- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47580
- 18548