ujo talkkari 2

seksinovelli

joo-o mä olen tosissani. mennäänkö vaikka jumppavarastoon? siellähän sä aina muutenkiin tyttöjä tiirailet. mä mitää tiiraile, asko yrittää. -härnäätkö sä mua? mähän jo sanoin, että mä olen tosissani, vakuutan. hetken mietittyään asko asko asettaa harjansa sanaa sanomattaan seinustalle, vilkaisee minua ja lähtee kävelemään kohti ovea. tajuan sen olevan sanaton kutsu seurata häntä. portaikossa tulen hänen rinnalleen ja osoitan huomiota "teltalle" hänen housujensa etumuksessa. sitä paitsi pakkohan tolle on on jotain tehdä. ethän sä nyt koko päivää töitä tehdä noin...
saavumme varastoon, ja huomaan askon jo hieman vapautuneen, hän vilkuilee minua vähän arastellen, kun neuvoa pyytääkseen. pyydän häntä kääntymään itseeni päin, ja nostan mekkoni helman ylös, niin että pienet pöksyni tulevat näkyviin. taitaapa olla ressukalle harvinainen näky-niin antaumuksella hän toljottaa näkemäänsä.
alä nyt vielä silmiäsi pudota, eihän ole kuin alushousut. anna palaa, mäkin haluan nähdä jotain! arastellen asko avaa housunsa ja pujottaa ne polviinsa. katsettani vältellen hän laskee myös alushousunsa. esille ponnahtaa kalu, jollaista en ole edes haaveillut näkeväni: pituutta on varmasti yli 20 senttiä. vau, sehän on valtava, kuiskaan. -no nyt saat tehdä itsellesi hyvää ihan luvan kanssa! asko tarttuu vahvalla kädellä kalunsa varresta kiinni ja alkaa runkata hitain vedoin. hänen katseensa on kiinnittynyt pöksyjeni etumukseen, joista kosteus jo oikein paistaa lävitse. tunnen, että hän haluaa nähdä enemmän, niinpä riisun mekkoni ja housuni. olen nyt täysin alasti hänen edessään. pienet, kiinteät rintani ja tuuheakarvainen häpyni ovat askon kiimaisen katseen kohteena. vakoni kostuu entisestään, kun mies jatkaa onanointia pilluani ihaillen. hän sulkee silmänsä ja huohottaa äänekkäästi. pelkää, ettähäneltä tulee, ennen kuin vakoni on ehtinyt saada osakseen kaipaamaansa huolenpitoa.
hei, ethän laukea vielä, pyydän. -tule tänne.
istuudun pehmeälle patjalle ja alan hyväillä itseäni. sormeni löytävät tiensä kosteaan lämpööni ja paisuneelle nipukalleni, jota alan hyväillä peukalollani. asko on irrottanut otteensa kalustaan ja seuraa touhujani kiinnostuneena. haluatsä tietää, miltä mä tunnun? kysyn. asko laskeutuu polvilleen eteeni.
hän silittelee tuuheaa karvoitustani ja työntää sitten sormensa kosteaan aukkoon. ohjaan hänen kätensä klitorikselleni, jota hän hyväilee yllättävän ihanasti. hän painaa peukalollaan taitavasti häpykieltäni samalla, kun hänen sormensa naivat minua, ja tunnen kuinka orgasmi alkaa lähestyä. tartun askon kivikovaan kaluun ja ohjaan sen aukolleni. laskeudun selälleni ja melkein anelen häntä työntämään valtavan elimensä sisälleni. menen melkein sekaisin nautinnosta, kun iso kulli täyttää minut kokonaan ja liikkuu sisälläni. autan vielä orgasmia hyväilemällä klitoristani, ja olen pian valmis kokemaan täyttymyksen. onneksi koululla ei ole ketään muuta kesäisin, sillä laukeamisen lähestyessä kiljun, voihkin ja pyydän lisää. huudan lopulta suoraa huutoa, ja selkäni taipuu kaarelle, kun valtava orgasmi vavisuttaa kehoani. asko työntelee yhä ihanaa kaluaan sisälläni, pian hänkin kuitenkin alkaa voihkia kuin hengenhädässä ja nytkähtää voimakkaasti päälläni. tunne kuinka sperma syöksyy pilluni uumeniin valtavalla paineella. hetken levättyämme kuivaan eritteistä läpimärän vakoni pöksyihini ja puettuasni mekon takaisin ylleni ojennan pöksyt askolle muistoksi. hänelle niillä saataa olla käyttöä hänen muistellessaan panoa luokiolaistytön kanssa. "eipä hassumpi noin kokemattomaksi", ajattelen kävellessäni kotiin päin. epäilen, ettei tämä jäisi viimeiseksi kerraksi, kun pistäydyn piristämässä talkkarin työpäivää.........
LOPPU

sori, toi viive jatkon kanssa.

3

10939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IsoM

      Kirjoitappa jatkoa siitä seuraavasta kerrasta...

      • Elizabeth

        Tää on vanha juttu reginan naisen unelmista! Kirjotettu vaan omin sanoin paikoittain..


    • utelias

      mistäs asko on kotoisin jos vaikka minäkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      30
      5939
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      3880
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      52
      3244
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      37
      3066
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      164
      2444
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2076
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      123
      1970
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1640
    9. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1609
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1597
    Aihe