Millainen kauppa on Sköna Clara?

kokekuksia

Onko kellään kokemuksia Sköna Clara kaupasta?

57

5055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teuco33

      ihan ok

    • Ihku on

      Ihana kauppa

    • Ms Nelly

      Kallis

      • turhaaaaaaaaaaaaaaa

        Prkl kallis!


    • Paratiisi

      Shopbailumummojen paratiisi

    • Se siitä

      Todella kallis.Mummelikauppa.

      • iida josefiina

        Mummo retonkia.


    • Kannattaa kokeilla

      Ihanan yksilöllisiä vaatteita ja hyvä palvelu. Nyt aleaikaan on muillakin varaa kuin mummoilla. Käykää tutustumassa!

      • Menisin jos

        tietäisin missä se on. Pietarsaaressako?


    • Googleta""

      Lähellä Kaustaria. Googleta.

    • nimestä päätellen

      jossaki ruotsissä,uumajassa ehkä

    • minä ooo

      Liikkeessä myydään mm. odd molly, hunky doryn vaatteita. Sijaitsee hiihtotiellä kaustarissa köykärin mäen vieressä. Hyvä palvelu ja yksi hyvin utelias työntekijä yrittäjän lisäksi....

      • Selitä millä

        tavalla utelias;)???


      • niin se on

        Olen huomannu saman kysyy hyvin henk.kohtaisia jotka ei kuulu sille pätkän vertaa. Se taas on eri asia jos itse haluaa puhua asioistaan mutta minä en. Eikö se ole niin että keskitytään ihan vaan siihen vaatteiden myyntiin :)


      • ?
        niin se on kirjoitti:

        Olen huomannu saman kysyy hyvin henk.kohtaisia jotka ei kuulu sille pätkän vertaa. Se taas on eri asia jos itse haluaa puhua asioistaan mutta minä en. Eikö se ole niin että keskitytään ihan vaan siihen vaatteiden myyntiin :)

        Onko siellä muka joku työntekijä nykyään? Ennen oli mutta siitä on jo aikaa.


      • Juhannus
        ? kirjoitti:

        Onko siellä muka joku työntekijä nykyään? Ennen oli mutta siitä on jo aikaa.

        Onko lopettanu ? no sitten sielä taas vois käydä pitäjähän on tosi kiva :)


    • Huippumyyjä ennen

      Hamida oli ainakin huippumyyjä aikoinaan.

      • i love HD

        Joo hyvä myyjä se pitää paikkansa. Miks muuten hän lopetti ?


      • Juoruilua
        i love HD kirjoitti:

        Joo hyvä myyjä se pitää paikkansa. Miks muuten hän lopetti ?

        Sitä ei taida kukaan tällä juorupalstalla tietää :D Onhan noita syitä vaihtaa työpaikkaa vaikka kuinka.


    • Hyvät alet

      Sköna Clarassa alkaa ale huomenna. Kannattaa mennä käymään niidenkin joilla ei oikeasti ole siellä varaa käydä.
      Ehkä tapaat tämänkin "mummun" siellä.
      Sekä bloggareita ym. Kokkolan julkkiksia:)

      • kesäilta

        Minkä ihmeen takia menisin katsomaan jotain pissis bloggaaja Sköna Claraan kai sitä nyt on parempaakin tekemistä. Ja jos menen menen ostamaan vaatteet tarpeeseen. Ja sitäpaitsi Sköna Claralla on itsellään jo mainetta siihen ei tarvita bloggajien apua.


      • pappa betalar

        Jos ei oikeasti ole varaa niin tuskin tulee mentyä... millä sinäkin ajattelet .


      • Ketähän nuo

        kokkolan julkkikset on? Jotain paskabloggareita?


      • Kaunottaret
        Ketähän nuo kirjoitti:

        kokkolan julkkikset on? Jotain paskabloggareita?

        No niin juuri.


      • Autolla...
        pappa betalar kirjoitti:

        Jos ei oikeasti ole varaa niin tuskin tulee mentyä... millä sinäkin ajattelet .

        Kokkolassa kun tuo julkinen liikenne ei toimi;D Halit sulle!


    • Lempikauppa

      Sköna Clara on ihan oikeasti yksi ihanimpia vaatekauppoja joita on olemassa! Tykkään ihan valtavasti. Siellä tuntee olevansa nainen, ja on ihana hetki arjen keskellä käydä katsomassa, joskus ostamassakin kauniita vaatteita.
      Ja kahvitkin siellä saa.
      Mutta on muistettava että makuja on monenlaisia ja sen vuoksi vaatekauppojakin monenlaisia. Mielestäni tässä keskustelussa eikä muutenkaan ole kiva jos aletaan kirjoittelemaan ihmisistä henk.kohtaisuuksia tai nimillä ym.

      • Täytyy olla

        huono itsetunto, jos vain vaatekaupassa tuntee itsensä naiselliseksi....


    • Ei shoppailulle

      Vaatteet ei naista tee. Oli niissä hintalappu mikä tahansa.

      • Samaa mieltä

        Mikään tai kukaan ei ole niin ärsyttävä kuin jatkuvasti meikaava nainen, joka ostelee koko ajan himona vaatteita niin, että kaapit pursuaa. En ymmärrä miten kukaan jaksaa olla bloggaajan kumppani ja vielä avustaa kuvaamisessa ja tällaisessa pinnallisessa elämässä.


      • Johan oli
        Samaa mieltä kirjoitti:

        Mikään tai kukaan ei ole niin ärsyttävä kuin jatkuvasti meikaava nainen, joka ostelee koko ajan himona vaatteita niin, että kaapit pursuaa. En ymmärrä miten kukaan jaksaa olla bloggaajan kumppani ja vielä avustaa kuvaamisessa ja tällaisessa pinnallisessa elämässä.

        kerrankin asiaa. Minusta arjen luksusta on jokin muu rentouttava hetki kuin olla aleissa muiden naisten tönittävänä ja jonottaa sovituskoppiin. Näin tulee usein ostettua vaatteita, jotka jää kaappiin. Ostan mielummin normaalihinnalla ne vaatteet, joita tarvitsen ja haluan ja loman jätän rentoutumiseen. Suosittelen muillekin.


    • nelly it is

      Itse olen ostanut Sköna Claralta vaatteita mutta Nelly.com on paras sieltä saa samoja vaatteita. Vaivatonta.

    • Hööö

      Kyllä vain, jos haluat maksaa enemmän. Sköna Clarassa halvemmat hinnat ainakin Odd Mollyn kohdalla.

      • Alehinnalla saa

        Mitään Odd Mollyja ei kannata ostaa kuin ainakin 20-30% alennuksella, sillä merkki ei enää myy hyvin ja monista kaupoista saa ko. merkkiä jopa puoleen hintaan aleaikaan. Vaatteet on nykyään ylihinnoiteltuja ja huonolaatuisiakin. Odd Mollyn omasta nettiputiikistakin saa laajemmasta tarjonnasta ilmaiseksi kotiinkuljtettuna alehinnalla vaatteet!


    • Mummovaatteita

      Nuo Odd Mollyn vaatteet on tosi mummomaisia. Niitä ostavat luulevat, että hintalappu ratkaisee tyylin.

      • Me vaan

        Kukkaiskansa vaatteita, tai täti monika vaatteita joo. Ostin Kerran jonkun odd molly vaatteen Sköna Clarasta. Olin kylässä vanhemmillani kun isäni noin 50v. kysy että miten olet tuollaisella yöpaidalla liikkeellä... Mutta se siitä Sköna Clarassa myydään myös hyvin tyylikkäitä vaatteita.


      • Pukeutua saa
        Me vaan kirjoitti:

        Kukkaiskansa vaatteita, tai täti monika vaatteita joo. Ostin Kerran jonkun odd molly vaatteen Sköna Clarasta. Olin kylässä vanhemmillani kun isäni noin 50v. kysy että miten olet tuollaisella yöpaidalla liikkeellä... Mutta se siitä Sköna Clarassa myydään myös hyvin tyylikkäitä vaatteita.

        Naisten vaatekaupoista tällä alueella mun on vaikee keksiä Sköna Claraa laaja-alaisempi, muodikkaampi, lämminhenkisempi, inhimillisempi, ihanampi ja rennompi putiikkityyppinen liike . Lisäksi siellä tavara vaihtuu kaiken aikaa, ja siitä tietää myös että kauppa käy. Usein on isoja ale-myyntejä kun sesonki vaihtuu. Sköna Clara tunnetaan pitkin Suomea kauempanakin, ja sinne moni esim. Lappiin ajava poikkeaa. Onhan aina olemassa halvempaakin tavaraa, jota voi toki ostella marketista se joka siitä pitää, on vapaus valita! Oon tosi iloinen Sköna Clarasta, ja sen kultaisesta omistajasta.


      • Kyllä, on ihana
        Pukeutua saa kirjoitti:

        Naisten vaatekaupoista tällä alueella mun on vaikee keksiä Sköna Claraa laaja-alaisempi, muodikkaampi, lämminhenkisempi, inhimillisempi, ihanampi ja rennompi putiikkityyppinen liike . Lisäksi siellä tavara vaihtuu kaiken aikaa, ja siitä tietää myös että kauppa käy. Usein on isoja ale-myyntejä kun sesonki vaihtuu. Sköna Clara tunnetaan pitkin Suomea kauempanakin, ja sinne moni esim. Lappiin ajava poikkeaa. Onhan aina olemassa halvempaakin tavaraa, jota voi toki ostella marketista se joka siitä pitää, on vapaus valita! Oon tosi iloinen Sköna Clarasta, ja sen kultaisesta omistajasta.

        asia että putiikkeja on kaikille. Teinityttöjen kukkarolle ko.paikka on kuitenkinkin liian kallis. Pitää olla palkkatulot, että voi ostaa usemman satasen maksavaa tavaraa. Ja kuitenkin halvemmat vaatteet näyttävät usein yhtä hyvältä. Laihan päällä kaikki on hyvännäköistä -oli hintalappu mikä tahansa.


      • Sulle Pukeutua saa
        Pukeutua saa kirjoitti:

        Naisten vaatekaupoista tällä alueella mun on vaikee keksiä Sköna Claraa laaja-alaisempi, muodikkaampi, lämminhenkisempi, inhimillisempi, ihanampi ja rennompi putiikkityyppinen liike . Lisäksi siellä tavara vaihtuu kaiken aikaa, ja siitä tietää myös että kauppa käy. Usein on isoja ale-myyntejä kun sesonki vaihtuu. Sköna Clara tunnetaan pitkin Suomea kauempanakin, ja sinne moni esim. Lappiin ajava poikkeaa. Onhan aina olemassa halvempaakin tavaraa, jota voi toki ostella marketista se joka siitä pitää, on vapaus valita! Oon tosi iloinen Sköna Clarasta, ja sen kultaisesta omistajasta.

        Tuosta kommentista paistaa suomenruotsalaisuus läpi.


      • Vielä...
        Sulle Pukeutua saa kirjoitti:

        Tuosta kommentista paistaa suomenruotsalaisuus läpi.

        olisi inhottavaa jos ei pukeuduttaisi;D Kenestäkään ei kuitenkaan tee hyvää pukeutujaa hintalappu. Omalle kropalle omanlaisia sopivia vaatteita. Eiköhän tuo ole pukeutumisen sääntö 1.


      • kroisos pennonen
        Kyllä, on ihana kirjoitti:

        asia että putiikkeja on kaikille. Teinityttöjen kukkarolle ko.paikka on kuitenkinkin liian kallis. Pitää olla palkkatulot, että voi ostaa usemman satasen maksavaa tavaraa. Ja kuitenkin halvemmat vaatteet näyttävät usein yhtä hyvältä. Laihan päällä kaikki on hyvännäköistä -oli hintalappu mikä tahansa.

        Ensin haluan olla eri mieltä, ethän sinä voi ruveta arvostelemaan kenelle liike on liian kallis (teinit) ja toiseksi itselläni ei ole palkkatuloja ja ostan sieltä jatkuvasti kummiskin. Ovella ei kysytä onko rahaa millä maksaa ;)

        Kauppias on mahtava tyyppi


      • Kroisos pennoselle
        kroisos pennonen kirjoitti:

        Ensin haluan olla eri mieltä, ethän sinä voi ruveta arvostelemaan kenelle liike on liian kallis (teinit) ja toiseksi itselläni ei ole palkkatuloja ja ostan sieltä jatkuvasti kummiskin. Ovella ei kysytä onko rahaa millä maksaa ;)

        Kauppias on mahtava tyyppi

        Kyllä kauppias on ihana! Kenelläkään ei varmasti ole pahaa sanottavaa hänestä. Halit sulle! Jokainen saa ostaa mistä tykkää ja itse arvostelet samalla tavalla (ensimmäinen lause). Muista kuitenkin, että omalla rahalla ostaminen on aina eri asia kuin jonkun toisen... Ja kaikkien nuorten vanhempien/poikaystävän lompsa ei ole samalla tavalla levällään. Siksi kirjoitin, että kalliimpien vaatteiden ostaminen vaatii palkkatuloja. Näin varmasti yleensä on. Hyvää kesän jatkoa!


      • kroisos pennonen
        Kroisos pennoselle kirjoitti:

        Kyllä kauppias on ihana! Kenelläkään ei varmasti ole pahaa sanottavaa hänestä. Halit sulle! Jokainen saa ostaa mistä tykkää ja itse arvostelet samalla tavalla (ensimmäinen lause). Muista kuitenkin, että omalla rahalla ostaminen on aina eri asia kuin jonkun toisen... Ja kaikkien nuorten vanhempien/poikaystävän lompsa ei ole samalla tavalla levällään. Siksi kirjoitin, että kalliimpien vaatteiden ostaminen vaatii palkkatuloja. Näin varmasti yleensä on. Hyvää kesän jatkoa!

        Kiitos kommentistasi, mutta ihmisellä voi olla muutakin rahaa kuin palkkatulot ;) on monta tapaa miten on voinnut rikastua yllättäen joten oma raha on oma raha... hyvää kesänjatkoa myös sinulle!


      • No huh huh
        kroisos pennonen kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi, mutta ihmisellä voi olla muutakin rahaa kuin palkkatulot ;) on monta tapaa miten on voinnut rikastua yllättäen joten oma raha on oma raha... hyvää kesänjatkoa myös sinulle!

        Köyhänä yhtäkkiä rikastunut ei yleensä shoppaile hulluna turhanpäiväsiä asioita. Tai kirjoittele näin turhanpäiväsistä asioista. Ja muuten kommentistasi paistaa läpi, ettei putiikkiin ole asiaa kuin rikkailla. Palkkatuloilla ei pärjää. HUhhuhhhuuu


      • Pukeutua saa
        Sulle Pukeutua saa kirjoitti:

        Tuosta kommentista paistaa suomenruotsalaisuus läpi.

        Liike kuin liike on tarkoitettu sille joka sieltä tulee jotain etsimään. Ei asiakkaita valita mitenkään, vaan asiakas sen valinnan tekee, ostaako mitään. Mitä kummallista siinä on, jos kallis on kalliimpaa kuin halpa? Onhan autojakin kaikenlaisille kukkaroille ja asiakas on se joka päättää mitä lopulta ostaa. Olisiko enemmän oikein jos myytäisiin vain yhdenlaista autoa samalla hinnalla kaikille jotka auton tarvitsevat ? On semmoinenkin sanonta että "köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa". Eli laadukas hintava tuote voi tulla ajan kanssa halvemmaksi kuin monta huonoa ja halpaa heräteostosta. Tietysti on luonnekysymys, pitääkö ostaa uutta kaiken aikaa vai kelpaako sama hyvä edelleen ensi vuonna.


      • Kallisko hyvää?
        Pukeutua saa kirjoitti:

        Liike kuin liike on tarkoitettu sille joka sieltä tulee jotain etsimään. Ei asiakkaita valita mitenkään, vaan asiakas sen valinnan tekee, ostaako mitään. Mitä kummallista siinä on, jos kallis on kalliimpaa kuin halpa? Onhan autojakin kaikenlaisille kukkaroille ja asiakas on se joka päättää mitä lopulta ostaa. Olisiko enemmän oikein jos myytäisiin vain yhdenlaista autoa samalla hinnalla kaikille jotka auton tarvitsevat ? On semmoinenkin sanonta että "köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa". Eli laadukas hintava tuote voi tulla ajan kanssa halvemmaksi kuin monta huonoa ja halpaa heräteostosta. Tietysti on luonnekysymys, pitääkö ostaa uutta kaiken aikaa vai kelpaako sama hyvä edelleen ensi vuonna.

        Kallis on kalliimpaa, mutta halpa olla jopa parempi laatuisempaa. henk.koht. olen todella pettynyt Chill Norwayn vaatteisiin. Ne on todella kalliita ja olen ostanut muutamia, koska pidän niitä hyvännäköisinä. Lopputulos: puuvilla on kutistunut todella paljon pesussa ja usemmasta vaatteesta on lähtenyt napit irti. Tämä ei teitenkään ole putiikin vika, vaan valmistajan...Edes H&M ei myy tällaista tavaraa. Tai jos myy, sen voi palauttaa. CN vaatteita en osta enää koskaan, mutta jotain muuta putiikista ostan.


      • Ja vielä...
        Pukeutua saa kirjoitti:

        Liike kuin liike on tarkoitettu sille joka sieltä tulee jotain etsimään. Ei asiakkaita valita mitenkään, vaan asiakas sen valinnan tekee, ostaako mitään. Mitä kummallista siinä on, jos kallis on kalliimpaa kuin halpa? Onhan autojakin kaikenlaisille kukkaroille ja asiakas on se joka päättää mitä lopulta ostaa. Olisiko enemmän oikein jos myytäisiin vain yhdenlaista autoa samalla hinnalla kaikille jotka auton tarvitsevat ? On semmoinenkin sanonta että "köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa". Eli laadukas hintava tuote voi tulla ajan kanssa halvemmaksi kuin monta huonoa ja halpaa heräteostosta. Tietysti on luonnekysymys, pitääkö ostaa uutta kaiken aikaa vai kelpaako sama hyvä edelleen ensi vuonna.

        Monet brändit maksaa paljon, vaikka laatu olisi täyttä pas?kaa!!! Ei kannata luulla että kallis olisi automaattisesti myös vuosia kestävää. Suunnilleen ainoat vuosien kulutusta kestäneet vaatteeni ovat Burberryn tai Mulberryn valmistamia. Pesu ei näy missään.


    • Liljaana8

      Onko kukaan ostanut Marc Jacobsin laukkua SC:sta? Kokemuksia?

    • Purppurasulka

      Ihana kauppa, ihania vaatteita, ihanan kallista :( ihana myyjä :)

      • Akat liikkeellä

        Kuka ostaa myyjää tyydyttääkseen? Täys pösilö.


    • Onkojärkeevaiei

      Siis ihan tosissaan kirjoitellaan tota sontaa. Olen rikas, ostan vaatteeni (laadukkaat) kirppikseltä. En osta vaatetta tai muuta tuotetta sen nimen perusteella. Eikö jo järki sano ihmiselle, että kuka hullu ostaa jotain, sama mitä, pelkän nimen perusteella?? ;)Tyhmähän sellainen henkilö on :)

      • bellaellabella

        Miten niin tyhmä? Jos sattuu pitämään tietynlaisesta tyylistä, saa niitä vaatteita juuri samalta suunnittelijalta. Ei vaatteisiin ole pakko laittaa tosiaankaan paljon rahaa. Voi olla hyvin tyylikäs vaikkapa H&M vaatteilla, mutta tämän tyylisiä on vaikea löytää esim. Anttilasta. Hintavuus ei ole sama asia kuin tyylikkyys. Mistä Klan kirppikseltä saat laadukkaita vaatteita? Mielestäni ovat useimmiten loppuunkulutettuja. En halua itse ostaa vaatteita, joista en tiedä onko niitä valkaistu tms. keinolla yritetty saada uudestaan käyttökelpoiseksi ja ostettavaksi.


    • Ulrica*

      Käyn täältä Espoon Haukilahdesta saakka siellä ostoksilla, eli erinomainen liike on ja usein paremmat valikoimat kun täällä pääkaupunkiseudulla ja kokoja ja värivaihtoehtoja riittää. En minä täältä sinne muuten lentelisi :)

      • Und?

        Miksi avasit vuoden vanhan ketjun? Taas se alkaa...


      • mukava nimi
        Und? kirjoitti:

        Miksi avasit vuoden vanhan ketjun? Taas se alkaa...

        Kaupan nimi on siis Sköna Clara


      • Anonyymi
        mukava nimi kirjoitti:

        Kaupan nimi on siis Sköna Clara

        Onko toiminnassa vielä?


    • Anonyymi

      onko avattu

    • Anonyymi

      Iha ok

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe