Hangan lava vai Syvälahti?

Kellohame heilahtaa

Kummassa on paremmat juhannusaaton tanssit tänä vuonna? Hangan lavalla esiintyy Tarja Lunnas ja Syvälahdella esiintyy Eija Kantola ja Juha Metsäperä.

Olen 40-vuotias sinkkunainen ja tykkään kovasti tanssimisesta. Mietin vain että kummassa on sinkulle paremmat tanssit...

32

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rantapuskas suhisee

      Syfilexsessä on 2 bändiä, joten tule livemusaa koko ajan=koko ajan tanssioita. Hieman suurempi paikka=tilastollisesti todennäkösempää, että juuri sun tyyppisestä tykkääjiä enempi, pääset tanssimaan. Juhannuksena nyt joka paikassa on nämä kerran kesässä lavalla käyvät Espoolaiset, jotka sitten tukkivat kaikki kulkuväylät kun seisovat kuin lehmä haaleassa vedessä, eivätkä osaa päättää menisikö eteen vai taakse päin. No onneksi niitä on vain ensi viikonloppuna lavalla.

      • 7+4

        Hangallakin on 2 bändiä. Tuo Metsäperän porukka ei oikein tanssibändi ole mutta vetäähän se lie nuorempia naisia paikalle. Itse en tuosta Metsäperästä ole innostunut (nähty on), enkä maksaisi kahtakymppiä lipusta, niin siksipä suuntaankin Hangalle.


    • "Lemmenpölyä"

      Suosittelen Hangan lavaa sinkku naiselle .
      Hemaisevaa musiikkia ja korvasuussa vieviä miehiä paikalla ;)

      • Valssin pyörteissä

        Hangalla paremmat tanssit aikuisille tanssijoille.
        Selvästi enempi perinteiset juhannustanssien oloiset tanssit tulossa.
        Sinne minäkin suunnistan juhannustanssit pyörähtämään.


      • Pölyn katku

        Kateenkaorva suussa.


    • Tomi_:

      Lauantaina eli juhannuspäivänä suosittelen hangan lavaa näin nuorena miehenä. Jani&Jetsetters

    • Kellohame heilahtaa

      Eilen olin Syviksessä. Oli ihan ok tanssit vaikkakin naisia oli paljon paljon enempi. Paremmatkin olis voinu olla... Naisten haualla olin aktiivinen mutta harva niistä miehistä haki takaisin. Näköjään sielläkin on 'sisäpiiriläisiä' jotka hakee vaan toisiansa. - Tänään aion mennä sitten Hangan lavalle paremmalla tuurilla;)

      • tiedok'seksi

        Syvikseen keskiviikkona !


    • Osku.

      Hangan lava Juhannuksena aina ammutun täynnä. Ei siellä mahdu tanssimaan!

      • 14+8

        Hyvin mahtui viime juhannuksenakin.


      • Aikuisen makuun

      • juu9
        Aikuisen makuun kirjoitti:

        Hyvältä näyttää kesätanssit Hangan lavalla !



        http://www.hanganlava.fi/ohjelmisto.html#

        Hanganlava on kyllä oikeen kaunis perinteinen lava järvenrannalla. Pitää yrittää sovittaa ainakin yhdet tanssit kalenteriin.


    • ja vanha kongi soi

      "Kummassa on paremmat juhannusaaton tanssit tänä vuonna? Hangan lavalla esiintyy Tarja Lunnas ja Syvälahdella esiintyy Eija Kantola ja Juha Metsäperä.
      Olen 40-vuotias sinkkunainen ja tykkään kovasti tanssimisesta. Mietin vain että kummassa on sinkulle paremmat tanssit.."

      Syviksessä on parempi alkusammutuskalusto.

    • mari---

      Hangan lavalla kävin viime kesänä kolmesti, aina olen kyllä ihaillut kun melkein naapurissa asuville sukulaisille olen mennyt. Etenkin juhannuksen tunnelma oli aivan upea! Aattona siellä oli keski-ikäisiä paljon, kun musiikki oli humppaa ja semmoista perinteisempää. Juhannuspäivänä oli sitten Jani & Jetsetters, joten oli mukavasti nuorta porukkaa paikalla ja meininki oli raikas ja iloinen.

      Tänä iltana menen ensimmäistä kertaa Syvälahteen, en malta odottaa! Jani & Jetsetters sielläkin. Tosin epäilen että kyseinen bändi (niin upea kuin se onkin, yksi lempibändeistäni!) vetää enemmän musiikin kuuntelijoita ja faneja, mutta toivottavasti siellä riittäisi silti hakijoita tanssimaan.. Hinku ois kova!

      • kari---

        Hinku ja vinku olis kova. Oletko sitten tanssitettavissa?


    • mari---

      No jos ei nuo minun kaverit tanssita niin varmasti olen!

    • Rituli.

      Molemmat on hyviä paikkoja. Itse menen hangalle.
      Pe 21.06. JUHANNUSAATTO
      Pientä unelmaa -orkesteri & Charles Plogman sekä Tanssiorkesteri Jade's
      Jatkoaika - 03 (Kokko:23.45)

    • Siellä aina ystävä

      Itse menen Kukkolaan.

    • mari---

      Mäkin menen hangalle

    • tanssi alexi

      Vanha säia, Kukkola on nykyaikaa.

    • juhannustyttönen

      Kummalle lavalle tanssiväki on tänään suuntaamassa?:)

    • Äinään Miäs

      Tupatarkastus on syytä tehdä Kokkoniemessä.

    • Kassu68.

      Jussina olin Hangalla ja oli hyvä paikka. Naisia on mistä valita!

    • Tanssijatar

      Löysin Hangalta viime kesänä hyvän miehen. (Suosittelen)

      • tanssityttö tämäkin

        Wautsi! Löytäisinpä minäkin...


      • lankaan aina vaan

        Oliko se näitä tanssihidalgoja? Kurssit käyty jne. Käyttävät lomansa kiertäen tanssipaikkoja, lähinnä etelän lavoilla, pari keikkaa pohjoisempaankin jos oikeat bändit.
        Syksyn tullessa ja pitkin talvea vierailevat kesällä tapaamiensa naisten luona joista jokainen on "kesän paras tapahtuma".
        Suosittelusi on varmasti mennyt perille jo ennakkoon silloin kun tämä hidalgo on "joutunut lähtemään hoitamaan asioita".


      • Tanssijador

        Itse löysin kympin miesten vessan roskiksesta.


      • Rusk.silm.
        lankaan aina vaan kirjoitti:

        Oliko se näitä tanssihidalgoja? Kurssit käyty jne. Käyttävät lomansa kiertäen tanssipaikkoja, lähinnä etelän lavoilla, pari keikkaa pohjoisempaankin jos oikeat bändit.
        Syksyn tullessa ja pitkin talvea vierailevat kesällä tapaamiensa naisten luona joista jokainen on "kesän paras tapahtuma".
        Suosittelusi on varmasti mennyt perille jo ennakkoon silloin kun tämä hidalgo on "joutunut lähtemään hoitamaan asioita".

        Suomi nainen ei mene tuohon kuin sinun villeimmissä,
        toki jos miehet eivät tee mitään liikettä niin ajan kuluksi
        he tuoya voivat tehdäkin, enemmän toimintaa
        soisin miehiltä ja ei kaikki tutustumiset enään pitkään aikaan
        ole johtaneet naimisiin.
        Suhteen löytyessä on syytä uskoa että suomalainen mies ei
        usko eri sukupuolien "vain ystävyyteen", perhe ystävät
        on eri juttu.


    • kellohame ei heilahd

      KYllä Syviksessä on ensi viikolla hyvät tanssit sinun kannattaa ehdottomasti mennä sinne. Komeat hidalgot siellä sinua odottaa.

    • Anonyymi

      Monen vuoden tauon jälkeen perjantaina Hangalla. Uudet omistajat ja uusi raikas ilme koko paikassa remontin myötä. Pihapiirikin avartunut kun puita kaadettu ympäriltä. Tanssijoita laidasta laitaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe