Kummassa on paremmat juhannusaaton tanssit tänä vuonna? Hangan lavalla esiintyy Tarja Lunnas ja Syvälahdella esiintyy Eija Kantola ja Juha Metsäperä.
Olen 40-vuotias sinkkunainen ja tykkään kovasti tanssimisesta. Mietin vain että kummassa on sinkulle paremmat tanssit...
Hangan lava vai Syvälahti?
32
1327
Vastaukset
- rantapuskas suhisee
Syfilexsessä on 2 bändiä, joten tule livemusaa koko ajan=koko ajan tanssioita. Hieman suurempi paikka=tilastollisesti todennäkösempää, että juuri sun tyyppisestä tykkääjiä enempi, pääset tanssimaan. Juhannuksena nyt joka paikassa on nämä kerran kesässä lavalla käyvät Espoolaiset, jotka sitten tukkivat kaikki kulkuväylät kun seisovat kuin lehmä haaleassa vedessä, eivätkä osaa päättää menisikö eteen vai taakse päin. No onneksi niitä on vain ensi viikonloppuna lavalla.
- 7+4
Hangallakin on 2 bändiä. Tuo Metsäperän porukka ei oikein tanssibändi ole mutta vetäähän se lie nuorempia naisia paikalle. Itse en tuosta Metsäperästä ole innostunut (nähty on), enkä maksaisi kahtakymppiä lipusta, niin siksipä suuntaankin Hangalle.
- "Lemmenpölyä"
Suosittelen Hangan lavaa sinkku naiselle .
Hemaisevaa musiikkia ja korvasuussa vieviä miehiä paikalla ;)- Valssin pyörteissä
Hangalla paremmat tanssit aikuisille tanssijoille.
Selvästi enempi perinteiset juhannustanssien oloiset tanssit tulossa.
Sinne minäkin suunnistan juhannustanssit pyörähtämään. - Pölyn katku
Kateenkaorva suussa.
- Tomi_:
Lauantaina eli juhannuspäivänä suosittelen hangan lavaa näin nuorena miehenä. Jani&Jetsetters
- Kellohame heilahtaa
Eilen olin Syviksessä. Oli ihan ok tanssit vaikkakin naisia oli paljon paljon enempi. Paremmatkin olis voinu olla... Naisten haualla olin aktiivinen mutta harva niistä miehistä haki takaisin. Näköjään sielläkin on 'sisäpiiriläisiä' jotka hakee vaan toisiansa. - Tänään aion mennä sitten Hangan lavalle paremmalla tuurilla;)
- tiedok'seksi
Syvikseen keskiviikkona !
- Osku.
Hangan lava Juhannuksena aina ammutun täynnä. Ei siellä mahdu tanssimaan!
- 14+8
Hyvin mahtui viime juhannuksenakin.
- Aikuisen makuun
14+8 kirjoitti:
Hyvin mahtui viime juhannuksenakin.
Hyvältä näyttää kesätanssit Hangan lavalla !
http://www.hanganlava.fi/ohjelmisto.html# - juu9
Aikuisen makuun kirjoitti:
Hyvältä näyttää kesätanssit Hangan lavalla !
http://www.hanganlava.fi/ohjelmisto.html#Hanganlava on kyllä oikeen kaunis perinteinen lava järvenrannalla. Pitää yrittää sovittaa ainakin yhdet tanssit kalenteriin.
- ja vanha kongi soi
"Kummassa on paremmat juhannusaaton tanssit tänä vuonna? Hangan lavalla esiintyy Tarja Lunnas ja Syvälahdella esiintyy Eija Kantola ja Juha Metsäperä.
Olen 40-vuotias sinkkunainen ja tykkään kovasti tanssimisesta. Mietin vain että kummassa on sinkulle paremmat tanssit.."
Syviksessä on parempi alkusammutuskalusto. - mari---
Hangan lavalla kävin viime kesänä kolmesti, aina olen kyllä ihaillut kun melkein naapurissa asuville sukulaisille olen mennyt. Etenkin juhannuksen tunnelma oli aivan upea! Aattona siellä oli keski-ikäisiä paljon, kun musiikki oli humppaa ja semmoista perinteisempää. Juhannuspäivänä oli sitten Jani & Jetsetters, joten oli mukavasti nuorta porukkaa paikalla ja meininki oli raikas ja iloinen.
Tänä iltana menen ensimmäistä kertaa Syvälahteen, en malta odottaa! Jani & Jetsetters sielläkin. Tosin epäilen että kyseinen bändi (niin upea kuin se onkin, yksi lempibändeistäni!) vetää enemmän musiikin kuuntelijoita ja faneja, mutta toivottavasti siellä riittäisi silti hakijoita tanssimaan.. Hinku ois kova!- kari---
Hinku ja vinku olis kova. Oletko sitten tanssitettavissa?
- mari---
No jos ei nuo minun kaverit tanssita niin varmasti olen!
- Rituli.
Molemmat on hyviä paikkoja. Itse menen hangalle.
Pe 21.06. JUHANNUSAATTO
Pientä unelmaa -orkesteri & Charles Plogman sekä Tanssiorkesteri Jade's
Jatkoaika - 03 (Kokko:23.45) - Siellä aina ystävä
Itse menen Kukkolaan.
- mari---
Mäkin menen hangalle
- tanssi alexi
Vanha säia, Kukkola on nykyaikaa.
- juhannustyttönen
Kummalle lavalle tanssiväki on tänään suuntaamassa?:)
- Irjaa
Tällä kertaa menok'seksi Syvikseen . Sakaria fanittamaan ;)
http://www.youtube.com/watch?v=vna5zlyQRr4 - Anonyymi
Irjaa kirjoitti:
Tällä kertaa menok'seksi Syvikseen . Sakaria fanittamaan ;)
http://www.youtube.com/watch?v=vna5zlyQRr4Ja vieläkin kuuma
kuusikymppinen
Masa keikkailee 🤠
Tänään Syviksessä lauantaina
♨️ ⚡ ohjelmapäivitys
Matti-Sakari & Pekkaniskan Pojat
https://youtu.be/jkw17MmoFlY?si=JIijcJrVmLrpOjXI
- Äinään Miäs
Tupatarkastus on syytä tehdä Kokkoniemessä.
- Kassu68.
Jussina olin Hangalla ja oli hyvä paikka. Naisia on mistä valita!
- Tanssijatar
Löysin Hangalta viime kesänä hyvän miehen. (Suosittelen)
- tanssityttö tämäkin
Wautsi! Löytäisinpä minäkin...
- lankaan aina vaan
Oliko se näitä tanssihidalgoja? Kurssit käyty jne. Käyttävät lomansa kiertäen tanssipaikkoja, lähinnä etelän lavoilla, pari keikkaa pohjoisempaankin jos oikeat bändit.
Syksyn tullessa ja pitkin talvea vierailevat kesällä tapaamiensa naisten luona joista jokainen on "kesän paras tapahtuma".
Suosittelusi on varmasti mennyt perille jo ennakkoon silloin kun tämä hidalgo on "joutunut lähtemään hoitamaan asioita". - Tanssijador
Itse löysin kympin miesten vessan roskiksesta.
- Rusk.silm.
lankaan aina vaan kirjoitti:
Oliko se näitä tanssihidalgoja? Kurssit käyty jne. Käyttävät lomansa kiertäen tanssipaikkoja, lähinnä etelän lavoilla, pari keikkaa pohjoisempaankin jos oikeat bändit.
Syksyn tullessa ja pitkin talvea vierailevat kesällä tapaamiensa naisten luona joista jokainen on "kesän paras tapahtuma".
Suosittelusi on varmasti mennyt perille jo ennakkoon silloin kun tämä hidalgo on "joutunut lähtemään hoitamaan asioita".Suomi nainen ei mene tuohon kuin sinun villeimmissä,
toki jos miehet eivät tee mitään liikettä niin ajan kuluksi
he tuoya voivat tehdäkin, enemmän toimintaa
soisin miehiltä ja ei kaikki tutustumiset enään pitkään aikaan
ole johtaneet naimisiin.
Suhteen löytyessä on syytä uskoa että suomalainen mies ei
usko eri sukupuolien "vain ystävyyteen", perhe ystävät
on eri juttu.
- kellohame ei heilahd
KYllä Syviksessä on ensi viikolla hyvät tanssit sinun kannattaa ehdottomasti mennä sinne. Komeat hidalgot siellä sinua odottaa.
- Anonyymi
Monen vuoden tauon jälkeen perjantaina Hangalla. Uudet omistajat ja uusi raikas ilme koko paikassa remontin myötä. Pihapiirikin avartunut kun puita kaadettu ympäriltä. Tanssijoita laidasta laitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34286521 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692328- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91371- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207