Maaliman ilkein isosisko

hakattu tyttö123

Oon 13-vuotias tyttö, jolla on tosi iso ongelma... mun isosisko kiusaa mua.
Se on jo 17, mut käyttäytyy kuin olis kasilla ;(
Pari vuotta sitten kaikki alkoi, se kiusas mua fyysisesti ja haukkus mua laiskaksi lehmäksi, typeräksi kakaraksi, läskiksi ämmäksi ja rumaksi.
Nyt kun se on siis 17 se luettelee kaikkii mun vikoja sen poikaystävälle ja sit se nauraa, kun mä sanon et ne jutut ei oo totta. Mä oloen tosi epätoivoinen :(
mitä mun pitäis tehdä?

6

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä välitä!

      sun sisko on kateellinen sulle ja se on epävarma itsestään. Siks se kertoo niit asioita sen poikaystävälle. Ja sitä harmittaa jos et suutu sen haukuist. Ootko koskaan kysyny siltä et mikä sitä vaivaa tai puhunu tosta sun vanhempien kans?

      • hakattu tyttö123

        Juu, olen kysynyt siltä miks se tekee niin ja sit se vastaa, että se haluu vaan nolata mut :( Olen myös jutellut vanhempien kanssa, mut ne vaan kehottaa sitä lopettamaan.


        P.s. Mun sisko ei voi olla kateellinen mulle, koska se on kaunis ja hauska
        (ainakin poikien mielestä) ja mä olen vähän... eri asioista kiinnostunut.


    • Toivottavasti loppuu

      Hmm.. Tuttu tunne! Mulla on 3 isosiskoo ja yks ei asu kotona. Mun siskot jopa hakkaa mua ja haukkuu ja joskus lukitsee parvekkeella.. Voisit kokeilla puhua siskosi kanssa ja ehdottaa että tekisitte jotain kivaa yhdessä! Olen 11 vuotias tyttö ja vietän nykyään isosiskojeni kanssa hyviä iltoja ja aamuja ja aina välillä päivällä riitelemme.. :)

    • ...

      Riitelen joskus siskoni kanssa leikkimielisesti. Joskus tulee oikeeta riitaa mutta se kestää enintään tunnin. Joskus tulee vähän "painia" kokeiltua sne kanssa. No se on kyl jotenkin hauskaa. Meillä on ikäeroa 2.v.

      • Isopikkusisko

        Mulla on 16 w isosisko ja 17 w isoveli. Tän lisäks mulla on 7 w ärsyttävä pikkusiskokakara, joka vakoilee ja salakuuntelee kiusakseen mua ja mun kavreita sillon ku ollaa meillä. Ihme stalkkeri! Sit ku saadaan se kiinni mun oven takaa kyyläämästä, nii sillä on aina joku "selitys". Ja mun vanhemmat sanoo aina ihan löysästi että jätäs ny isosiskos Lilli rauhaan...
        Ja mun isoveli kutittaa mua aina se on kauheeta! Ja kerran se rupes hakkaa mua ku vein pääsiäisenä sen suklaamunat :-)
        Mun sisko on kauhee ragemama 6000... Se puuhailee kans kaikkee tommosta ku se on suuttunu esim. haukkuu, hakkaa tms...
        Kuitenki me ei ikinä olla pitkään riidoissa vaan piece pysyy yllä myös sillon ku isovfelin TYHMÄ tyttöystävä ravaa meillä!


    • poika 13 v.

      Mun sisko on niin ärsyttävä!!! se suuttuu jokaikisestä pikkuasiasta. (se on 14 v.) Se komentelee mua ja joskus haukkuu!!! Sitten haukun takas (se on se miinus) ja sitten se menee valittaa vanhemmille että mä haukun sitä. Sitten nopeesti sanon niille takas että se haukku eka ja komenteli. Sitten ne vaan sanoo:Älkää riidelkö. Sitten kun vaan mä käyn sanomassa niille että sisko kiusaa, niin ne vaan on silti sen puolella ja sanoo: Älä kiusaa sitä. Voitteko kuvitella!!?? ne ei ees usko että puhun totta! Sitten kun vaan mun sisko käy valittaa, niin heti vanhemmat huutaa: nyt heti tänne! Ja sitten huutaa mulle että jätä sun siskos rauhaan!!! Ja sitten mun sisko tahalleen aina huutaa kovaa, että vanhemmat kuulis, että esim. MENE POIS!!! Ja sitten taas alkaa hirveet raget vanhemmilta. Oon puhunu vanhempien kanssa monesti, että puhun aina totta mitä mun sisko tekee mulle, mutta ne vaan: Me ei olla kummankaan puolella ja taas: "älä riitele siskos kanssa". Pitääkö mun vaan tottuu että mua vaan syytetään kaikesta eikä mua uskota? Mä niin innolla ootan ennenkun mun sisko muuttaa pois. Oispa mulla pikku veli tai sisko niin sitten mulla ois enemmän oikeuksii ja vanhemmat uskois mua mitä ne tekee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe