Kaverini muuttaa pois elokuussa ja etsiskelen tilalle uutta mukavaa kamppista. Asunto sijaitsee hermannissa loistavien kulkuyhteyksien varrella. Nelioita loytyy vahan vajaa 50. Molemille omat ovelliset huoneet, kylppari ja keittio :) mulla on pieni koira, jonka takia ei mielellaan lisaa elaimia.. Toivon loytavani edes vahan saman henkisen, luotettavan, siistin ja sosiaalisen ihmisen. Ikaluokkaa 18-25v :) mailaa niin tutustutaan ja kerron enemman! [email protected]
Huone vapaana helsingissa!
3
428
Vastaukset
- Anes111
Hei onko huone viela vapaana, minkashintainen on vuokra..? )
- henry puum
....niin olen 20-vuotias mukava ja rauhallinen opiskelija-poika ja etsin mukavaa ja rentoa kämppistä/kämppiksiä ja kämppää. Aloitan valmennuskurssin elokuussa SUOMEN LIIKEMIESTEN OPISTOSSA . Olen kiinostunut huonesta. En ole ennen asunut kämppisten kanssa mutta se kuulostaa yksin asumista paremmalta ja otan kyllä muut huomioon ja tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa. huolehdin kotitöistä ja en järjestä omia bileitä. En tupakoi ja eikä käy juhlimassa . Lähettäkää FB viestiä tai kommentoikaa tähän :)
voi käydä vakoilemassa FB : ssä http://www.facebook.com/#!/henry.puum- Mikko888
Hei Renata! Onko kämppistä vielä löytynyt, vai oletko viellä sitä vailla? Kuinka paljon mahdollinen vuokra tulisi maksamaan? Terveisin Mikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721974
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,771422Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101117Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210963- 94814
- 38805
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755