Jokainen teistä on ollut se pieni vauva joka on kastettu ja jolle on annettu nimi.
Jokainen teistä on nähnyt maailman omalla tavallaan ja luonut omat filosofiansa kasvun myötä.
Eli kukaan teistä ei ole syntyjään ollut sen kummempi.
Moni on saattanut olla jopa täysin hakoteillä näistä asioista kunnes on löytänyt omat arvonsa ja sitä kautta tuntenut olonsa kotoisaksi löytäessään tämän elämäntavan. Se sopii joillekin, toisille ei.
Turha tästä asiasta on viilata pilkkua.
Vai että satanistiksi synnytään, hah!
-Minä olen-
1
195
Vastaukset
- ......
Homman periaate on nimittäin löytää oma luontainen itsensä.
Niin moni kun meistä pyrkii ajattelemaan syntymästään lähtien massan mukana, eli on riippuvainen kaikesta, sitoutunut kaikkeen. Mitään omaa ei uskalleta tuoda esiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175