Radio pooki ei kuulu

annikkis

Hei,

Tietääkö kukaan miksi radio Pooki ei kuulu nettiradiosta?

23

3412

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noni-noni

http://212.50.217.50:8000/

kyllä se ihan normaalisti kuuluu.

• markus.hyytinen

MÄÄ AINAKIN KUUNTELEN POOKIA IHAN NORMAALI RADIOLLA NIIN SILLON SE KYLLÄ TOIMII

• Internetradio

Pooki ei kyllä kuulu erillisellä internet radiolla.
        Eikä löydy edes halulistasta. Muut suomen radio kanavat
        Kyllä löytyy.

• Kuuntelisin

Pooki ei kuulu ainakaan ROTEL RT12 laitteella. Kuuluminen loppui jakelun siirtyessä RadioPlay:lle

• VieläYksiNeuvo

Katso onko radion asetuksiin mahdollisuus kirjoittaa suoraan Radio Pooki nettiradio osoite:
      http://stream.bauermedia.fi/radiopooki/radiopooki_64.aac

Sellaiset laitteet on hieman problemaattisia jossa kaikki pitäisi löytyä valmiina jostain listasta eikä ole mahdollisuus lisätä tiedossa olevaa kuuntelu osoitetta suoraan laitteeseen.

• Pookionhyvä

Kyllä nettiradio kuuluu moitteetta, valitse vain livetaajuus ja kuuntele. Kohta tulee Pookinperjantai- ilta ja Ari. Letkeää jutustelua ja iskelmiä toiveena. Hyvä !

• Pookionhyvä

Ja sitten kun Pookin lähetys on loppu, valitse vaikkapa Iskelmä, Radio SuomiROCK tai KISS. Kaikki taattua laatua!

• Hyvääiskelmää
        Pookionhyvä kirjoitti:

Ja sitten kun Pookin lähetys on loppu, valitse vaikkapa Iskelmä, Radio SuomiROCK tai KISS. Kaikki taattua laatua!

Niin teen. Kiitti vinkistä.

• aitopaikallinen

Itse kuuntelen Sea FM:ää. Pohjois-Suomen ainoa aito ja paikallinen paikallisradio. Sama kait se kuuluuko seniilien pooki.

• nbkrfm

Mitä vähemmän ala-arvoinen Pooki, musiikillisen ja ohjelmiensa sisällön ja maneeristen toimittajien kyllästyttämänä kuuluu, niin sitä parempi!

• Pookifan

Pooki on parjauksesta huolimatta iskelmien selvä ykkönen. Kuuntele sinä Lindroosin rämpytyksiä!

• Larsle

Iskelmämusiikin kuuntelu hiipuu. Sitä paitsi Radio Sandels on iskelmien ykkönen. On vielä kotimainenkin radio toisin kuin Pooki.

• broplemoos

Kävisipä sama Ylen radiokanaville myös normi radioverkossa.

• Anonyymi

Mieluummin se pakkomaksu pois.

• Anonyymi

Ei kuulu muuta kuin pelkkää mainosta samoin radionovassa

• Anonyymi

Pooki kuuluu nettiradiosta erityisen raikkaasti ja kirkkaasti. 30v synttäribileet huomenna ja POOKI raikaa kajareista. Se on jämpti!

• Anonyymi

Ei varmasti kuulu mistään laitteesta. Ja hyvä niin. Joutaisi jo lopettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti kuulu mistään laitteesta. Ja hyvä niin. Joutaisi jo lopettaa.

Bauerin lippulaivatuotetta ei niin vain lopeteta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bauerin lippulaivatuotetta ei niin vain lopeteta

Bauer ei keksi itse mitään. Ostettu valmiina aikoinaan. Loppuu kylläkin. Pitää olla vain kärsivällinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bauer ei keksi itse mitään. Ostettu valmiina aikoinaan. Loppuu kylläkin. Pitää olla vain kärsivällinen.

Mitä sinulla on Pookia vastaan? Ei sitä ole pakko kuunnella.

• Anonyymi

Et vain osaa

• Anonyymi

Näyttää kiinnostavan kiviäkin Pookiaihe🤣 Saksansuomalaiset pahoittaa mielensä taas. Nyyh😪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää kiinnostavan kiviäkin Pookiaihe🤣 Saksansuomalaiset pahoittaa mielensä taas. Nyyh😪

Mitä sen on väliä kiinnostaako laadukas Pooki jossain paskapalstalla. Finnpanel on totuus. Sen mukaan Pookia kuunnellaan enemmän kuin muut kategoriaan jäänyttä sea fm:ää. Se on jämpti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4190
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe