Hei,
Tietääkö kukaan miksi radio Pooki ei kuulu nettiradiosta?
Radio pooki ei kuulu
37
3955
Vastaukset
- noni-noni
http://212.50.217.50:8000/
kyllä se ihan normaalisti kuuluu. - markus.hyytinen
MÄÄ AINAKIN KUUNTELEN POOKIA IHAN NORMAALI RADIOLLA NIIN SILLON SE KYLLÄ TOIMII
- Internetradio
Pooki ei kyllä kuulu erillisellä internet radiolla.
Eikä löydy edes halulistasta. Muut suomen radio kanavat
Kyllä löytyy.
- Kuuntelisin
Pooki ei kuulu ainakaan ROTEL RT12 laitteella. Kuuluminen loppui jakelun siirtyessä RadioPlay:lle
- VieläYksiNeuvo
Katso onko radion asetuksiin mahdollisuus kirjoittaa suoraan Radio Pooki nettiradio osoite:
http://stream.bauermedia.fi/radiopooki/radiopooki_64.aac
Sellaiset laitteet on hieman problemaattisia jossa kaikki pitäisi löytyä valmiina jostain listasta eikä ole mahdollisuus lisätä tiedossa olevaa kuuntelu osoitetta suoraan laitteeseen. - Pookionhyvä
Kyllä nettiradio kuuluu moitteetta, valitse vain livetaajuus ja kuuntele. Kohta tulee Pookinperjantai- ilta ja Ari. Letkeää jutustelua ja iskelmiä toiveena. Hyvä !
- Pookionhyvä
Ja sitten kun Pookin lähetys on loppu, valitse vaikkapa Iskelmä, Radio SuomiROCK tai KISS. Kaikki taattua laatua!
- Hyvääiskelmää
Pookionhyvä kirjoitti:
Ja sitten kun Pookin lähetys on loppu, valitse vaikkapa Iskelmä, Radio SuomiROCK tai KISS. Kaikki taattua laatua!
Niin teen. Kiitti vinkistä.
- aitopaikallinen
Itse kuuntelen Sea FM:ää. Pohjois-Suomen ainoa aito ja paikallinen paikallisradio. Sama kait se kuuluuko seniilien pooki.
- nbkrfm
Mitä vähemmän ala-arvoinen Pooki, musiikillisen ja ohjelmiensa sisällön ja maneeristen toimittajien kyllästyttämänä kuuluu, niin sitä parempi!
- Pookifan
Pooki on parjauksesta huolimatta iskelmien selvä ykkönen. Kuuntele sinä Lindroosin rämpytyksiä!
- Larsle
Iskelmämusiikin kuuntelu hiipuu. Sitä paitsi Radio Sandels on iskelmien ykkönen. On vielä kotimainenkin radio toisin kuin Pooki.
- Anonyymi
Larsle kirjoitti:
Iskelmämusiikin kuuntelu hiipuu. Sitä paitsi Radio Sandels on iskelmien ykkönen. On vielä kotimainenkin radio toisin kuin Pooki.
Huutista! 🤣
- broplemoos
Kävisipä sama Ylen radiokanaville myös normi radioverkossa.
- Anonyymi
Mieluummin se pakkomaksu pois.
- Anonyymi
Ei kuulu muuta kuin pelkkää mainosta samoin radionovassa
- Anonyymi
Pooki kuuluu nettiradiosta erityisen raikkaasti ja kirkkaasti. 30v synttäribileet huomenna ja POOKI raikaa kajareista. Se on jämpti!
- Anonyymi
Ei varmasti kuulu mistään laitteesta. Ja hyvä niin. Joutaisi jo lopettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti kuulu mistään laitteesta. Ja hyvä niin. Joutaisi jo lopettaa.
Bauerin lippulaivatuotetta ei niin vain lopeteta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bauerin lippulaivatuotetta ei niin vain lopeteta
Bauer ei keksi itse mitään. Ostettu valmiina aikoinaan. Loppuu kylläkin. Pitää olla vain kärsivällinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bauer ei keksi itse mitään. Ostettu valmiina aikoinaan. Loppuu kylläkin. Pitää olla vain kärsivällinen.
Mitä sinulla on Pookia vastaan? Ei sitä ole pakko kuunnella.
- Anonyymi
Et vain osaa
- Anonyymi
Näyttää kiinnostavan kiviäkin Pookiaihe🤣 Saksansuomalaiset pahoittaa mielensä taas. Nyyh😪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää kiinnostavan kiviäkin Pookiaihe🤣 Saksansuomalaiset pahoittaa mielensä taas. Nyyh😪
Mitä sen on väliä kiinnostaako laadukas Pooki jossain paskapalstalla. Finnpanel on totuus. Sen mukaan Pookia kuunnellaan enemmän kuin muut kategoriaan jäänyttä sea fm:ää. Se on jämpti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sen on väliä kiinnostaako laadukas Pooki jossain paskapalstalla. Finnpanel on totuus. Sen mukaan Pookia kuunnellaan enemmän kuin muut kategoriaan jäänyttä sea fm:ää. Se on jämpti!
Radioplay ja Radioplayer. Molemmista se kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sea fm on suomalaisyrittäjän vetämä radio, ja pooki.. saksalainen mediakorporaatio? Vertaa yleen jos ottaa noin luonnon päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Radioplay ja Radioplayer. Molemmista se kuuluu.
En silti kuuntele. Sandels ja yle on meillä kotiratiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En silti kuuntele. Sandels ja yle on meillä kotiratiossa.
sama täällä! Meillä mieluummin jopa Sea FM. Ihan vaan rakkaudesta omaan kotimaahan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sama täällä! Meillä mieluummin jopa Sea FM. Ihan vaan rakkaudesta omaan kotimaahan.
Siiefämmällä pyyhin pc:ni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siiefämmällä pyyhin pc:ni
Oletkin sivistymätön jaskanjauhaja. Surullinen ihmiskohtalo.
- Anonyymi
Suosittelen radiota johon on intekroitu internetradio 👍
- Anonyymi
Mainio idea. Ääni tälle!
- Anonyymi
Kielioppi ei ole hallussa. Tyypillinen Pookin kuuntelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kielioppi ei ole hallussa. Tyypillinen Pookin kuuntelija.
Pookin kuuntelijoilla on korkeakoulututkinto keskimäärin yleisemmin, kuin muiden radioiden kuuntelijoilla. Itse olen filosofian maisteri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pookin kuuntelijoilla on korkeakoulututkinto keskimäärin yleisemmin, kuin muiden radioiden kuuntelijoilla. Itse olen filosofian maisteri.
Sitten sisältö ei kohtaa kuuntelijoiden kanssa. Konseptissa joku pahasti pielessä tai tuo ei ole totta. Pooki ei ole sivistävää kuunneltavaa. Helposti tehtyä viihdehömppää ja toiveita.
- Anonyymi
Paras eli Pooki kuuluu aina ja nyt!
- Anonyymi
Ei, Alkuperäinen omistaja möi Pookin aikoinaan pois. Eipä ole kovin kummoinen lapsi, joka myydään rahasta pois kasvotomalle omistajalle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.915518Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573661Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611986Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011927- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363