En jaksa enää

bim

Kaikkein pahinta on se, että mulla on menetettävää. Ja se, että vielä muistaa terveemmät ajat, tekee olon vaan pahemmaksi. Poikaystävä jaksaa uskoa ja sanoa, että kyllä sä paranet, mutta mä en. Asiat on menny vaan pahemmaks koko ajan.

Mulla ei oo enää mitään muita tunteita kuin pelko. Pelottaa kaikki muu paitsi kuolema. En oo uskaltanu tavata muita kuin äitiä ja poikaystävää ja hoitohenkilökuntaa kohta vuoteen. Mulla ei oo mitään empatiaa. Noi perhesurmatkaan ei hetkauta. Siinä mä tajusin, että oon oikeesti tosi sairas. Mä olin vaan onnellinen niiden ihmisten puolesta, kun ne pääsi pois täältä elämästä.

Mä katon vaan itteeni peilistä ja nään mun ihon alle ja kuinka veri virtaa. Miten ihminen on oikein rakennettu? Se on niin kummallista. Miten muut ihmiset voi vaan elää? Poikaystävä haluaa mennä mun kans naimisiin. Vaikka se tietää, että oon sairas. Mäkin joskus haaveilen terveestä ja yhteisestä tulevaisuudesta. Mä haaveilin joskus lapsestakin, mutta en enää. En halua siirtää tätä eteenpäin, enkä ees usko että musta ois äidiks.

Mä en teidä ees onko tää mitään skitsofreniaa. Se on liian helppo selitys. Mä oon vaan tuomittu kuolemaan.

21

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harjoitukset.

      Ihan tavallisen nuoren ihmisen juttuja nuo loppupeleissä on. Lopeta ne neuroleptien ja ryynien vetäminen niin eiköhän ala ajatukset kirkastumaan.

      Jos olette tuomittu kuolemaan, niin minun henkilökohtainen valintani on harjoitus, jossa roikutaan köyden varassa, toinen pää sidottuna kaulaan.

      • Mä Elän

        Haista sinä onneton paska pitkä paska.


      • Harjoitukset.
        Mä Elän kirjoitti:

        Haista sinä onneton paska pitkä paska.

        Oletpas sinä pahantuulinen ihminen? Ja tosiasiat voi kirpaista. Oletko sinä alkuperäisen tekstin kirjoittaja? Kyllä todellakin olet pahalla päällä.. Ihan purat muihin oloa.. Ja lapsellinen kommentti:

        "Haista sinä onneton pska pitkä pska."

        Oletteko te 11 vuotias?


      • Mä Elän
        Harjoitukset. kirjoitti:

        Oletpas sinä pahantuulinen ihminen? Ja tosiasiat voi kirpaista. Oletko sinä alkuperäisen tekstin kirjoittaja? Kyllä todellakin olet pahalla päällä.. Ihan purat muihin oloa.. Ja lapsellinen kommentti:

        "Haista sinä onneton pska pitkä pska."

        Oletteko te 11 vuotias?

        Jos kirjoitat sarkastisesti tai mustalla huumorilla, niin tee se sit kunnolla, äläkä näyki penseänä!

        Aivan tajutonta tuo sun tekstisi, tajuatko.


      • Harjoitukset.
        Mä Elän kirjoitti:

        Jos kirjoitat sarkastisesti tai mustalla huumorilla, niin tee se sit kunnolla, äläkä näyki penseänä!

        Aivan tajutonta tuo sun tekstisi, tajuatko.

        "Jos kirjoitat sarkastisesti tai mustalla huumorilla, niin tee se sit kunnolla, äläkä näyki penseänä!"

        Kirjoitan asiallisesti ja ammattitaidolla, toisin kuin te.

        "Aivan tajutonta tuo sun tekstisi, tajuatko. "

        Se on teidän oma yksi mielipide. Mutta suurin osa täälläkin tajuaa, että teidän juttunne ovat tajuttomia.


      • Hoh hoijaa
        Harjoitukset. kirjoitti:

        "Jos kirjoitat sarkastisesti tai mustalla huumorilla, niin tee se sit kunnolla, äläkä näyki penseänä!"

        Kirjoitan asiallisesti ja ammattitaidolla, toisin kuin te.

        "Aivan tajutonta tuo sun tekstisi, tajuatko. "

        Se on teidän oma yksi mielipide. Mutta suurin osa täälläkin tajuaa, että teidän juttunne ovat tajuttomia.

        Sinun viisastuelua tässä vähiten kaivataan.


      • Harjoitukset.
        Hoh hoijaa kirjoitti:

        Sinun viisastuelua tässä vähiten kaivataan.

        "Sinun viisastuelua tässä vähiten kaivataan. "

        Sinun lapsellisia tekstejä täällä vähiten kaivataan. Jos et osaa keskustella sivistyneesti niin mene pois.


    • bim

      Alkuperäinen tekstinkirjoittaja olen minä. Ja en aio kyllä hirtttäytyä, vaan hukuttautua. Mutta ajattelin ehkä kuitenkin mennä vielä ennen sitä naimisiin.

      • Harjoitukset.

        "Alkuperäinen tekstinkirjoittaja olen minä. Ja en aio kyllä hirtttäytyä, vaan hukuttautua. Mutta ajattelin ehkä kuitenkin mennä vielä ennen sitä naimisiin. "

        Menet naimisiin, nostat toivoa miehessäsi, jonka jälkeen teet itsemurhan? Aika reilut teet miehellesi. Unohda tuo naimisiin meno, niin hän välttyy suurelta tuskalta.

        Miten aijot hukuttautua? Painoilla?


      • Mä Elän

        No mene naimisiin, opettele rakastamaan elämää, itseäsi, ja miestäsi.


      • Harjoitukset.
        Mä Elän kirjoitti:

        No mene naimisiin, opettele rakastamaan elämää, itseäsi, ja miestäsi.

        "No mene naimisiin, opettele rakastamaan elämää, itseäsi, ja miestäsi. "

        Älä neuvo huonoja neuvoja, hän tuhoaa vain ulkopuolisen ihmisen vetämällä toisen tuohon synkkyyteen ja tuhoon mukaan. Parempi lähteä yksin kuin ottaa muita mukaan.


      • Harjoitukset. kirjoitti:

        "No mene naimisiin, opettele rakastamaan elämää, itseäsi, ja miestäsi. "

        Älä neuvo huonoja neuvoja, hän tuhoaa vain ulkopuolisen ihmisen vetämällä toisen tuohon synkkyyteen ja tuhoon mukaan. Parempi lähteä yksin kuin ottaa muita mukaan.

        Jätä jo sairaat ihmiset rauhaan!


    • bim

      Poikaystävä on jo mukana tässä paskassa, halusin tai en. Voit uskoa että vihaan itseäni koska olin niin typerä että aloin joskus seurustelemaan. Poikaystävä sanoo, ettei vois elää ilman mua (mitä en kylläkään usko).

      • Nyt poikki!

        EI se sinun miehesi pakota sinua siinä olemaan! Nyt välittömästi pois tuo itsekkyys sinusta ja ajattele häntä ihmisenä, älä pidä häntä tuossa mainitsemassasi suossa mukana. Irtaudu hänestä ja ota uusi polku elämässäsi tarkoitti se sitten mitä tahansa. Mutta toisia ei saa viedä mukana suohon, saatika antaa heidän kärsiä omista asioista. Kaiken lisäksi jos et häntä usko, sinulla on kaikki syyt antaa hänen elää parempaa elämää. Lopeta itsekkyytesi ja tee päätös.


    • Avuksi Sinulle

      Kofeiini pois se pahentaa pelkoja. Ja oikeat lääkkeet Abilify on tällä hetkellä varmaan paras ja xanor. Yritä niitä, stressiä ei saa olla. Syödä pitää ainakin vähintään ja 2,5 h välein jokin välipala perusruoan lisäksi, että verensokerit pysyvät tasaisena sillä muuten pelot lisääntyvät. Vanhemmiten oireet helpottuvat.

      Tsemppiä!

    • bommm

      Miksi juuri Abilify? Minulle annettaan Risperdal-injektiona. Osaatko antaa vinkkejä, kuinka kofeiinia voisi vähentää? Juon aika paljon kahvia.

      Kiitos :)

    • Avuksi Sinulle

      Se muuten lihottaa, kaikista nykyaikaisin ja kallein tietysti Abilify, jota ei varmaan hevin määrätä, mutta jos tunnet olosi sillä lääkkeellä paremmaksi jota käytät, niin sittenhän se on ihan ok. Siirry mietoon teehen tai käytä Rooibosta kofeiinitonta teetä ja onhan sitä kofeiinitonta kahvia esim. HAG, mutta on vähän kallista. Kahvissa oleva kofeiini todella lisää pelkoja ja laskee verensokeria ja lisää stressihormoni adrenaliinia veressä, joten sillä on kofeiiniherkälle ihmiselle voimakas vaikutus. Hätäapu liialliseen psykosomaattiseen jännittämiseen ja mielen kiihtymiseen on aspiriinipilleri 2 mg entero vatsaystävällinen, voi ottaa ilman nestettä, mutta ei niitä turhan paljon kannata syödä. Tärkein on oikeat lääkkeet, mitä on määrätty psyykkisiin oireisiin.

    • Minulle lääkäri yritti vaihtaa Abilifyä,mutta se ei sopinut minulle lainkaan.Luulin,että psykiatrini juoni jotain omiaan,kun yritti vaihtaa hyvin toimineen lääkkeen abilifyyn.Tosin lekuri sanoi juuri yrittäneensä auttaa tässä lihavuusasiassa,kun minun tälläkin hetkellä syömäni ketiapiini lihottaa.
      Mutta poikaystäväsi voi olla myös sairas?Ei m illään pahlla.Ehkä hän rakastaa sinua ja sinun tulee yritää tervehtyä.

    • carambola87a

      Olitko ennen vuoden kestänyttä laitoshoitoa avohoidossa? Miten oireesi alkoivat ja missä vaiheessa hoito alkoi?

      Haaveilet toistaalta avioliitosta ja hukuttautumisesta sen jälkeen. Tuotat mielikuvan tavattoman itsekkäästä ja epäempaattisesta ihmisestä. Miksi ihmeessä haluat tuottaa kärsimystä niille jotka sinusta välittävät?

    • jj

      niinkö

    • cekunti

      En ymmärrä miksi tulla haukkumaan tänne muista ihmisiä jotka pyytävät vastauksia ongelmiinsa muilta ihmisiltä.

      Mene hakemaan ammattiapua ja ajattele positiivisesti vaikka se olisikin kuinka hankalaa tahansa. Joka päivä ajattele ainakin kolme tai vaikka yksikin hieno asia elämästäsi joka uattaa sinua etenemään päämäärääsi. Tee itsellesi pieniä päämääriä kohti suurempaa päämäärää. Tee tavoitteita jotka ovat saavutettavissa. Harkitse mielialalääkkeitä jos ammattilaiset kehottavat niitä sinulle. Hanki apua. Älä jää yksin asiasi kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      310
      1970
    2. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      132
      1961
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      121
      1846
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      81
      1730
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      36
      1638
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      72
      1338
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      91
      1078
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      23
      1075
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1032
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      958
    Aihe