tyttöjen juttuja.

Jasmiinajassu99

Moi oon 12v tyttö koht 13.
Meen siis ylä-asteelle ja mun rinnat onku jonku kolmosluokkalaisen.
Kaikki haukkuu mua ja se ärsyttää.
Onks se normaalii et mun kuppikoko on joku 60A..?
Ja sit mul alko valkovuoto 10kk sitte nii oisko tietoo et kuinka kauan suunilleen kestää viel et mun menkat alkaa.
Ja en oikee tiiä niit ''oireita'' joit tulee ennen kuukautisii nii voisko joku kertoo?:)

7

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mintsuliini

Älä välitä kenenkään haukkumisista. :) Noitten menkkojen alkamisaikaa on vaikea sanoa, mutta valkovuodon tuleminen kyl enteilee sitä. Usein ennen menkkojen alkamista tulee massu kipeäks ja rintoja saattaa vähän aristaa. Monilla on myös sellaista mielialan vaihtelua, esim. saattaa kiukuttaa ilman mitään syytä. :)
      Tuossa tuli nyt noi vähän tavallisimmat oireet..
      Kyllä se siitä lähtee... Tsemppiä sulle. :)

• jasmiinajassu99

Kiitos paljon :) ja kyl mul on tullu vähän tollasii oireita :) kiitti sulle :)

• mintsuliini
        jasmiinajassu99 kirjoitti:

Kiitos paljon :) ja kyl mul on tullu vähän tollasii oireita :) kiitti sulle :)

Odottele vaan ihan rauhassa. Noita menkkoja kerkeekin olla sit montakymmentä vuotta. ;)

• eihätää

On ihan normaalia, oon itekki kohta 13, rinnat 60A ja menkat alkanu. Mulla oli valkovuotoa suunnillee puolivuotta, ennenku menkat alkoi, yleensä kestää suunnilleen 1kk - 24 kk ei hätää, ihan normaalia

• jasmiinajassu99

Kiiti tosi paljon oikeesti kaikille :)

• Love99

Oon 99 syntyny tyttö, 13 wee. Mun rinnat on joku C75 tai D65 kokoa, mutta muilla kavereilla on paljon pienemmät. Menkat ei oo mulla alkanu, mutta valkovuoto alko jo monta vuotta sitten. Ei kannata välittää muiden haukuista, sä oot niin ku oot, rinnat ei kerro kehittymisestä. Sen sijaan äly kertoo, ja ne muut tytöt ei ite todellakaan oo kehittyneitä jos rintojen takia haukkuu! Pysy vaan vahvana, kyllä ne siitä veilä kasvaa, ja kk:tkin alkaa. Ps. eikä muutes mullakaa oo alkanu ;);)

• jemmmina

Heippa rallaa vaan sulle! ite oon kohta 20-vuotta. Mulla alko menkat 9-vuotiaana.
      Ja nyt näin vanhempa toivoo että tulisivat vaan kerran vuodessa jos sillonkaan. Et kannattaa nauttia menkattomista kuukausista niin kauanku mahdollista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3491
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2554
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1876
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      355
      1527
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      59
      1349
    Aihe