Heippa
Omistan talon, jossa vanha betonitiilikatto. ainaskin yli 40 vuotta vanha.
no..ajattelin, että kun ei vuoda, niin kunnostan sen.
putsasin teräsharjalla sammaleet pois ja sitten pesin vielä painepesurilla koko katon. laitoin myös kattoon sammalmyrkkyä, ettei uudestaan ala sammaleet kasvamaan.
ja sitten hain talvella einza huoltomaalia Aurasta, koska talvella kaikki maalit oli puoleen hintaan. ja tällä maalilla maalasin katon.
kaikki tapahtui viime kesänä ja nyt katto on edelleen täysin virheetön.
maalit maksoi 170 ekua ja tietysti hommaa oli, mutta halvalla sain hienon katon.
jotkut ovat luulleet, että mulla on uusi katto..heh..
Näin kunnostin tiilikaton..
3
270
Vastaukset
- ölkjölkj
Ite putsasin tiilet, ja maalasin ne sitten perinnemaalilla. Maaliin tulee punamultaa, rasvatonta maitoa ja sementtiä. Eikä maksa paljon.
- jouko8657
Kiinnostaisi tietää miten hyvin se pysyy tiilessä ja onko se veden pitävä. Minkälainen sinulla oli sekoitus suhde? Meillä tiilikatto asennettu 1989 ja se pitäis joko uusia tai sitten jotain pitäis kehitellä kun se pinta alkaa olla vähän huono ja yhdeltä lappeelta on tiiliä pitänyt vaihtaa kun ne on reunoistaan murentuneet se reuna joka menee tiilen päälle. Toiseksi olen ajatellut, että jos vaihtaisi kaikki tiilet yksitellen, mutta se on melkoinen urakka jos niin tekee. Joka tapauksessa viimeistään ensi kesänä se on tehtävä.
- Kuin uusi!
Meillä maalattu 30-vuotta vanha tiilikatto 2-kesää sitten ja näyttää ainakin vielä ihan uudelta. Katto maalattiin Isonit tiilikaton erikoismaalipinnoitteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083