maatilan Suomesta sisarusten kanssa. He hyväksyivät testamentin mutta
päätettiin olla jakamatta. Itse asiassa, kun jätin Suomen kamarat, tavaraa alettiin jakaa ja omaisuutta myydä, salaa. Kaikki hoidetaan kuin minua ei olisi ollenkaan,
jos kysyn jotakin haukutaan.Suomeen tuloni haukutaan, en saa soittaa naapureillekaan. Olen todella pelästynyt. Perinnön jälkeen lapsenikaan eivät
uskalla liikkua Suomessa.
perin
4
346
Vastaukset
- perinnöllinen juttu
Voi miten tuttua, ihan kuin olisit minä, siis mä olisin voinut tuon myös kirjoittaa... Voimia sinulle!!! Suosittelen, että ota erittäin hyvä asianajaja, äläkä itse ota keneenkään suoraan yhteyttä. Asioi vain asianajajan, verovranomaisten yms. tahojen kanssa.
Kyllä se parhaaksi kääntyy... saatat jopa voittaa. Itse onnistuin ja pääsin ihan kohtalaiseen ratkaisuun!
Siis, sinun ongelmasi on vain, että etkö mitenkään reagoinut testamenttiin??? Missä osassa olet perintökaaressa?- perillinen
hyväksyimme hallinataoikeustastamentin isälle. Olin rintaperillinen äidin jälkeen, mutta en ottanut mitään, koska kaikki sopivat niin.
Sen jälkeen minua ei enää tarvittu ja pelotellaan pois. Saan tietoja parjaamisetsa ja mustamaalamisesta, mutta vaikea puolustautua, kun heitä on useita ja asuvat
lähellä. Heille on aivan luonnollista, että kaikki kuin kuuluisi heillë, koska suvat siellä.
Nyt isäkin kuoli. Kaikki on kitkaista, yksinkertiasinki tieto.
Etsinkin asianjajaa, joka olisi ollut ulkosuomalaisten asiamiehenä tai muutoin kansainvälinen ja tuntisi maatilojen perintöasioita.
se on paljon - perininnöllinen jutt
perillinen kirjoitti:
hyväksyimme hallinataoikeustastamentin isälle. Olin rintaperillinen äidin jälkeen, mutta en ottanut mitään, koska kaikki sopivat niin.
Sen jälkeen minua ei enää tarvittu ja pelotellaan pois. Saan tietoja parjaamisetsa ja mustamaalamisesta, mutta vaikea puolustautua, kun heitä on useita ja asuvat
lähellä. Heille on aivan luonnollista, että kaikki kuin kuuluisi heillë, koska suvat siellä.
Nyt isäkin kuoli. Kaikki on kitkaista, yksinkertiasinki tieto.
Etsinkin asianjajaa, joka olisi ollut ulkosuomalaisten asiamiehenä tai muutoin kansainvälinen ja tuntisi maatilojen perintöasioita.
se on paljonHmmm, ymmärrän oikein hyvin tilanteesi... siis tosiaan niin kuin meillä oli pari vuotta sitten. Haluaisin mielelläni auttaa. Meillä oli hyvä lakimies mutten hänen tietojaan voi laittaa tänne parjauspalstalle. Jonkunpreudoosoitteen kautta voisimme kommunikuida ehkä suoraan??
- perillinen
perininnöllinen jutt kirjoitti:
Hmmm, ymmärrän oikein hyvin tilanteesi... siis tosiaan niin kuin meillä oli pari vuotta sitten. Haluaisin mielelläni auttaa. Meillä oli hyvä lakimies mutten hänen tietojaan voi laittaa tänne parjauspalstalle. Jonkunpreudoosoitteen kautta voisimme kommunikuida ehkä suoraan??
voisikohan sen lakimiehen ositteen saada ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602