perin

perillinen

maatilan Suomesta sisarusten kanssa. He hyväksyivät testamentin mutta
päätettiin olla jakamatta. Itse asiassa, kun jätin Suomen kamarat, tavaraa alettiin jakaa ja omaisuutta myydä, salaa. Kaikki hoidetaan kuin minua ei olisi ollenkaan,
jos kysyn jotakin haukutaan.Suomeen tuloni haukutaan, en saa soittaa naapureillekaan. Olen todella pelästynyt. Perinnön jälkeen lapsenikaan eivät
uskalla liikkua Suomessa.

4

226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perinnöllinen juttu

Voi miten tuttua, ihan kuin olisit minä, siis mä olisin voinut tuon myös kirjoittaa... Voimia sinulle!!! Suosittelen, että ota erittäin hyvä asianajaja, äläkä itse ota keneenkään suoraan yhteyttä. Asioi vain asianajajan, verovranomaisten yms. tahojen kanssa.

Kyllä se parhaaksi kääntyy... saatat jopa voittaa. Itse onnistuin ja pääsin ihan kohtalaiseen ratkaisuun!

Siis, sinun ongelmasi on vain, että etkö mitenkään reagoinut testamenttiin??? Missä osassa olet perintökaaressa?

• perillinen

hyväksyimme hallinataoikeustastamentin isälle. Olin rintaperillinen äidin jälkeen, mutta en ottanut mitään, koska kaikki sopivat niin.
        Sen jälkeen minua ei enää tarvittu ja pelotellaan pois. Saan tietoja parjaamisetsa ja mustamaalamisesta, mutta vaikea puolustautua, kun heitä on useita ja asuvat
        lähellä. Heille on aivan luonnollista, että kaikki kuin kuuluisi heillë, koska suvat siellä.
        Nyt isäkin kuoli. Kaikki on kitkaista, yksinkertiasinki tieto.
        Etsinkin asianjajaa, joka olisi ollut ulkosuomalaisten asiamiehenä tai muutoin kansainvälinen ja tuntisi maatilojen perintöasioita.
        se on paljon

• perininnöllinen jutt
        perillinen kirjoitti:

hyväksyimme hallinataoikeustastamentin isälle. Olin rintaperillinen äidin jälkeen, mutta en ottanut mitään, koska kaikki sopivat niin.
        Sen jälkeen minua ei enää tarvittu ja pelotellaan pois. Saan tietoja parjaamisetsa ja mustamaalamisesta, mutta vaikea puolustautua, kun heitä on useita ja asuvat
        lähellä. Heille on aivan luonnollista, että kaikki kuin kuuluisi heillë, koska suvat siellä.
        Nyt isäkin kuoli. Kaikki on kitkaista, yksinkertiasinki tieto.
        Etsinkin asianjajaa, joka olisi ollut ulkosuomalaisten asiamiehenä tai muutoin kansainvälinen ja tuntisi maatilojen perintöasioita.
        se on paljon

Hmmm, ymmärrän oikein hyvin tilanteesi... siis tosiaan niin kuin meillä oli pari vuotta sitten. Haluaisin mielelläni auttaa. Meillä oli hyvä lakimies mutten hänen tietojaan voi laittaa tänne parjauspalstalle. Jonkunpreudoosoitteen kautta voisimme kommunikuida ehkä suoraan??

• perillinen
        perininnöllinen jutt kirjoitti:

Hmmm, ymmärrän oikein hyvin tilanteesi... siis tosiaan niin kuin meillä oli pari vuotta sitten. Haluaisin mielelläni auttaa. Meillä oli hyvä lakimies mutten hänen tietojaan voi laittaa tänne parjauspalstalle. Jonkunpreudoosoitteen kautta voisimme kommunikuida ehkä suoraan??

voisikohan sen lakimiehen ositteen saada ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe