maatilan Suomesta sisarusten kanssa. He hyväksyivät testamentin mutta
päätettiin olla jakamatta. Itse asiassa, kun jätin Suomen kamarat, tavaraa alettiin jakaa ja omaisuutta myydä, salaa. Kaikki hoidetaan kuin minua ei olisi ollenkaan,
jos kysyn jotakin haukutaan.Suomeen tuloni haukutaan, en saa soittaa naapureillekaan. Olen todella pelästynyt. Perinnön jälkeen lapsenikaan eivät
uskalla liikkua Suomessa.
perin
4
298
Vastaukset
- perinnöllinen juttu
Voi miten tuttua, ihan kuin olisit minä, siis mä olisin voinut tuon myös kirjoittaa... Voimia sinulle!!! Suosittelen, että ota erittäin hyvä asianajaja, äläkä itse ota keneenkään suoraan yhteyttä. Asioi vain asianajajan, verovranomaisten yms. tahojen kanssa.
Kyllä se parhaaksi kääntyy... saatat jopa voittaa. Itse onnistuin ja pääsin ihan kohtalaiseen ratkaisuun!
Siis, sinun ongelmasi on vain, että etkö mitenkään reagoinut testamenttiin??? Missä osassa olet perintökaaressa?- perillinen
hyväksyimme hallinataoikeustastamentin isälle. Olin rintaperillinen äidin jälkeen, mutta en ottanut mitään, koska kaikki sopivat niin.
Sen jälkeen minua ei enää tarvittu ja pelotellaan pois. Saan tietoja parjaamisetsa ja mustamaalamisesta, mutta vaikea puolustautua, kun heitä on useita ja asuvat
lähellä. Heille on aivan luonnollista, että kaikki kuin kuuluisi heillë, koska suvat siellä.
Nyt isäkin kuoli. Kaikki on kitkaista, yksinkertiasinki tieto.
Etsinkin asianjajaa, joka olisi ollut ulkosuomalaisten asiamiehenä tai muutoin kansainvälinen ja tuntisi maatilojen perintöasioita.
se on paljon - perininnöllinen jutt
perillinen kirjoitti:
hyväksyimme hallinataoikeustastamentin isälle. Olin rintaperillinen äidin jälkeen, mutta en ottanut mitään, koska kaikki sopivat niin.
Sen jälkeen minua ei enää tarvittu ja pelotellaan pois. Saan tietoja parjaamisetsa ja mustamaalamisesta, mutta vaikea puolustautua, kun heitä on useita ja asuvat
lähellä. Heille on aivan luonnollista, että kaikki kuin kuuluisi heillë, koska suvat siellä.
Nyt isäkin kuoli. Kaikki on kitkaista, yksinkertiasinki tieto.
Etsinkin asianjajaa, joka olisi ollut ulkosuomalaisten asiamiehenä tai muutoin kansainvälinen ja tuntisi maatilojen perintöasioita.
se on paljonHmmm, ymmärrän oikein hyvin tilanteesi... siis tosiaan niin kuin meillä oli pari vuotta sitten. Haluaisin mielelläni auttaa. Meillä oli hyvä lakimies mutten hänen tietojaan voi laittaa tänne parjauspalstalle. Jonkunpreudoosoitteen kautta voisimme kommunikuida ehkä suoraan??
- perillinen
perininnöllinen jutt kirjoitti:
Hmmm, ymmärrän oikein hyvin tilanteesi... siis tosiaan niin kuin meillä oli pari vuotta sitten. Haluaisin mielelläni auttaa. Meillä oli hyvä lakimies mutten hänen tietojaan voi laittaa tänne parjauspalstalle. Jonkunpreudoosoitteen kautta voisimme kommunikuida ehkä suoraan??
voisikohan sen lakimiehen ositteen saada ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1442431Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from502009Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276531929Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen301917- 1031914
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la581229- 1191115
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20973- 54910
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110867