maatilan Suomesta sisarusten kanssa. He hyväksyivät testamentin mutta
päätettiin olla jakamatta. Itse asiassa, kun jätin Suomen kamarat, tavaraa alettiin jakaa ja omaisuutta myydä, salaa. Kaikki hoidetaan kuin minua ei olisi ollenkaan,
jos kysyn jotakin haukutaan.Suomeen tuloni haukutaan, en saa soittaa naapureillekaan. Olen todella pelästynyt. Perinnön jälkeen lapsenikaan eivät
uskalla liikkua Suomessa.
perin
4
200
Vastaukset
- perinnöllinen juttu
Voi miten tuttua, ihan kuin olisit minä, siis mä olisin voinut tuon myös kirjoittaa... Voimia sinulle!!! Suosittelen, että ota erittäin hyvä asianajaja, äläkä itse ota keneenkään suoraan yhteyttä. Asioi vain asianajajan, verovranomaisten yms. tahojen kanssa.
Kyllä se parhaaksi kääntyy... saatat jopa voittaa. Itse onnistuin ja pääsin ihan kohtalaiseen ratkaisuun!
Siis, sinun ongelmasi on vain, että etkö mitenkään reagoinut testamenttiin??? Missä osassa olet perintökaaressa?- perillinen
hyväksyimme hallinataoikeustastamentin isälle. Olin rintaperillinen äidin jälkeen, mutta en ottanut mitään, koska kaikki sopivat niin.
Sen jälkeen minua ei enää tarvittu ja pelotellaan pois. Saan tietoja parjaamisetsa ja mustamaalamisesta, mutta vaikea puolustautua, kun heitä on useita ja asuvat
lähellä. Heille on aivan luonnollista, että kaikki kuin kuuluisi heillë, koska suvat siellä.
Nyt isäkin kuoli. Kaikki on kitkaista, yksinkertiasinki tieto.
Etsinkin asianjajaa, joka olisi ollut ulkosuomalaisten asiamiehenä tai muutoin kansainvälinen ja tuntisi maatilojen perintöasioita.
se on paljon - perininnöllinen jutt
perillinen kirjoitti:
hyväksyimme hallinataoikeustastamentin isälle. Olin rintaperillinen äidin jälkeen, mutta en ottanut mitään, koska kaikki sopivat niin.
Sen jälkeen minua ei enää tarvittu ja pelotellaan pois. Saan tietoja parjaamisetsa ja mustamaalamisesta, mutta vaikea puolustautua, kun heitä on useita ja asuvat
lähellä. Heille on aivan luonnollista, että kaikki kuin kuuluisi heillë, koska suvat siellä.
Nyt isäkin kuoli. Kaikki on kitkaista, yksinkertiasinki tieto.
Etsinkin asianjajaa, joka olisi ollut ulkosuomalaisten asiamiehenä tai muutoin kansainvälinen ja tuntisi maatilojen perintöasioita.
se on paljonHmmm, ymmärrän oikein hyvin tilanteesi... siis tosiaan niin kuin meillä oli pari vuotta sitten. Haluaisin mielelläni auttaa. Meillä oli hyvä lakimies mutten hänen tietojaan voi laittaa tänne parjauspalstalle. Jonkunpreudoosoitteen kautta voisimme kommunikuida ehkä suoraan??
- perillinen
perininnöllinen jutt kirjoitti:
Hmmm, ymmärrän oikein hyvin tilanteesi... siis tosiaan niin kuin meillä oli pari vuotta sitten. Haluaisin mielelläni auttaa. Meillä oli hyvä lakimies mutten hänen tietojaan voi laittaa tänne parjauspalstalle. Jonkunpreudoosoitteen kautta voisimme kommunikuida ehkä suoraan??
voisikohan sen lakimiehen ositteen saada ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446