jengi

kiusaaminen

Kyllä nykyään ihmiset voi pahoin. Vanhemmat ei usein tiedä mitä
lastensa elämässä tapahtuu..on paljon pahoinvointia ja väkivaltaa.
Lapset on usein aika puolustuskyvyttömiä ja heikkoja jos joku
heidän kimppunsa käy.

Tiedän omasta kokemuksesta,että kiusattu jätetään yksin.
Kiusaaja on se joka saa kaikkien suosion,olemalla mukava
mielistelevä ja lipevä.Sellainen "hurmaaja tyyppi".Vaikkakin
sisäisesti erittäin kaksinaamainen.
Ihmiset ei näe sen ulkokuoren taa
vaan pitävät häntä erittäin mukavana ihmisenä.
Kiusattu siis jätetään ja eristetään ja kiusaaja saa
kavereita sormia napsauttamalla. Kiusaaja on
usein
hyvin sosiaalisesti lahjakas ja kykenee saamaan
"hovin" helposti. Kiusatulla on vaikeaa ,sillä
kiusaaja haluaa jengin ja koska jengi on "johtajansa "puolella
kaikki käy säälimättä tämän yhden ihmisen kimppuun.
Kiusaaja usein myös valehtelee,mustamaalaa,täysin keksii tarinoita
uhristaan yms..jotka kaikki sitten tietää. Sitten alkaa
nälviminen,haukkuminen,vihjailu,huutelu . Itseäni on mm.haukuttu ihan
suoraan "huo**ksi* ja vihjailtu kaikenlaista ja uhkailtu.
Kaupungilla olen saanut kuulla omasta elämästäni
kaikenlaista "muka totuuksina"
Olen saanut myös potkut töistä mitä ilmeisemmin
näiden huhujen takia. Jengikiusaamista
tapahtuu nykyään paljon enemmän kuin aiemmin sillä
väkivalta on raaistunut. Mitä jengikiusaamiselle voi tehdä?
kun uhri on jätetty yksin.

En ihmettele näitä itsemurhia,ampumisia jne yhtään.
Ehdottomasti olisi järjestettävä uhreille parempi suoja.

Onneksi olen nyt jo vanhempi ihminen,mutta kauhistuttaa kun
näkee nuorten olevan samassa pisteessä kun itse.

8

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      Vaikea kysymys. Asiat eivät ole aina yksiselitteisesti kiusattu ja kiusaaja. Tosin kun kusatuksi joutuu on se kierre hyvin vaikea lopettaa. Ihmismieltä voi "kiusta" ja yrittää "muokata" rajusti.

      Vakava asia joka pitää huomoida. Hyvin usein saa olla vahva että ei pura ahdistuneisuutta ympäristöön.

      Kiusaamisesta kertominen voi olla vahva asia joka voi myös pahentaa tilannetta, toisaalta kertomattajättäminen voi vaarantaa mielenterveyden, kun yrittää "sovitaa" keskenään.

      Kiusausmetodit ovat vain raaistuneet.

      Sanktiot kertomisesta kovenevat jengin "tason" mukaan, kuten myös sanktiot kertomattajättämisestä, pahimmissa tapauksissa kuolemaan asti.

    • Taitaapi olla niin ettei ole kuin kahta plaatua kiusatut ja kiusaajat.

      Jos seisoo kiusaamista katsomassa vaikka ei siihen muuten osallistu on hyväksynyt kiusaamisen. Hyväksyntä ratkaisee ja sitä haetaan.

    • Fin Gangsters)

      Fin Gangsters on suomalainen katujengi, jota johtaa Big Pap. Fin Gangsters toimii eniten Mikkelissä. Jos haluat liittyä meihin, löydät Big Papin jostain Mikkelissä. Fin Gangsters katujengin väri on sininen, jota kaikki noudattavat.

      • fin pap vitut

        Taas tällaisia mu nattomia homo jengejä. Big pap:han viittaa lutkuttajiin, ja tuollaisia ne selvästi ovat. piilo homoja.


    • Liity toki :D

      Ei vittu make sanommä, ite oon frendin kaa perustanu sellasen gangin, jos oon tavallaa " Pomon vasenkäsi". Mut nyt oikeesti revetti toi Finni Gangster juttu :D:D:D:D

    • Jumalan, luonnolapsi

      Ei meidän S.... llä ole tällaista tapaa.
      - Sen sijaan kun on työ on tehty yhteiseksi hyvinvoimiseksi, voi jättäytyä yksin, ihan ilman syitä sekä seurauksia tai ilman laukaistavaa turvallisuushakuisuutta ja jatkuvaa pakkotyötä oman yleiskuntonsa nostamiseen, jolla ei saa siten kehoa esitellen syvässä harhaisuudessa myöskään uhkaillakaan, vain arvostelemisen innoittamina.
      - Entä miten nämä menee?
      En mä anna niitä sulle,etkä sä muista näitä, kun sä olet nyt väsynyt.
      - Pakkotyön aiheuttaessa väkivaltaisuutena turvallisuusuhkaa, ja turvallisuuden uhatessa, turvallisuus uhan aiheuttamisen ja väkivaltaisuuden takia, on otettava yhteys kehon esittelemisestä uhkailuna sekä arvostelemisena väkivaltaisuutena toimimiseen pyrkien esim. johonkin muuhun pätevyyteen, kuin nuorisopsykiatriseen yksikköön.

      Porukat meinaavat saada linnaa, kun soittelevat nuorisopsykiatriselle, kun etukäteen on ohjattu, että he voivat soittaa Erkk.... tai he voivat soittaa diakonia-Tos....laan.
      - Eikö sinne tulekaan ketään?
      - Ei tule enää turvallisuushakuisuutena teetätetyn pakkotyön takia keholla uhkailemisena pelkästään siten uskonnollista kiihkomielisyyttä tukemalla esitettynä.
      Tämä ei ole sinällään narsismin silmän osan purku-yksikkö, jossa saisi pyytää omaa yleiskuntonsa nostamista tulevaisuutenaan, vain rakentamalla sitä samalla jollekin muulle, mutta seksuaalittomuutena, täysin tukahdutettuna ja täysin naiskuvattomina.
      Näin on jengin kuten muunkin sosiaaliryhmän kohdalta frustraatio yli-ihmisen luomisenoslta, mm. painostamisen ja muun sosiaaliryhmätoimimisen osalta, kuitenkaan sen olematta väkivaltaista jengi-toimimista.
      - Eikö sää olit jo tähänkin työhön?
      - Ja mitä muuta teillä olikaan, esim. työnä?
      No, ei kuule kuulosta oikein normaalilta.
      Jatkuvaan raivon tunteeseen tukahduttaminen vaatii koko lopunelämän kestävän mm. ympäristölähtökohtaisen turvallisuuden valvonnan sekä ympärivuorokautisen turvallisen ympäristön.
      - Etkö ole edes nähnyt tätä?
      - Etkä ohjaa mielisairaus hoitoa raivoon saadaksesi vain osoitella arvostelemiseksi väkivaltaisuutasi.
      - Eikö tämä ole transvestismin levittämistä ja sen leviämistä painostamisen ja sukupuolettoman ympäristön väkivaltaisena sairautena pakkotyönä?

      Ei muista ilmoittaa mitään....
      - Ei hän voi muistaa mitään, koska hän on sikiö.
      Eikä häntä siitä siten rangaista, eikä koko asiaa pakkomielteisyydestä transvestismiin ja sen leviämiseen vaarallisena sukupuolettomuutena, kuten kosmeettisina ulkonäköpiirre-vammoina tule esim. arvostelemisena väkivaltaisuutena edes esitellä.
      - Vähä-ilmeisyys raivon seurauksena.
      - Niin, ei voida käydä teillä töissä.
      Ei saa koskaan osoitellen kosketella.
      .- Kosketteletko esitellen ja julkisesti esim. kasvoista elämällä tahallaan kiinni pitämällä, läheisyydentunnottomuuden seurauksena?

      Ai niin poliisilääkäristä vanha juttu.
      - Heiltä oli jäänyt silmät avaamatta.
      Miten tämä pitkällinen ja kasvoista kosketeltu raivo* on ja miten se erityisesti näkyy kohdun sisälle sikiölle?
      - Esim. käsin tunnusteltavana, ulkonäkönä tunnistettavana kasvojen muotona sekä kasvojen ulkonäkönä ja kehona esim. sen pituutena sekä kokona, myös psyykkisenä kipuna, hyvinvointia ja terveytenä, jotka luovat järjestysluvullisuutta, tunnettua inhimillisyyttä, se sikiökin on yleiskunto-nostollinen, toisia ihmisiä läheisyydentunnottomana*erottaen, psyykkisestä kivusta tukahduttamisen tunteena ja tukahtumisena kärsien* väsymyksenä, inhimillittömänä läheisyydentunnottomana.
      Isä unohti raivokohtauseen keskellä kaupunkia, pelaatko pokeria. Sillä huolehditaan niistä lahkoissa olevista lapsista.


      Papin, teologin sairaalloisuuttansa aiheuttama lapsettomuus koko maahan, vain raivon eleitä, ilmeinä kasvoista käyttämällä ja siten koskettelemattomana pitämällä.
      Poliisilääkäri: Teistä kirjoitetaan seksityön järjestämättä jättämisen haitat.
      - Jätä nyt sääkin vielä.
      - En mä voi tälle mitään. Se olet sää poliisilääkärinä verkostossa.
      - Ei tässä ole mitään laitonta varmasti ja voihan se olla ihan hauskaakin.

      "itä ei saa väkivaltaisuuttansa osoitella."

    • Mikkelin katujengi!!

      Mikkeliin on tullut rikollistaustaine katujengi!!!! Mä näin terveyskeskuksen vieressä 7 jätkää, ja kaikil oli jotai lilaa vaatetta päällä, ne puhu siin kaikenlaisista suunnitelmista yms. muuta.. oikeesti suosittelen pitää varunne jos näätte mikkelis lila vaatteisia jätkiä porukassa! Joillaki luki paidoissa: Untouchables

      Sit oon nähny jossaipäi mikkelii seinissä: Untouchables tai utaFI eli taitaa tarkottaa samaa asiaa! Nyt oikeesti jumalauta mä ihmettelen ku mun kaverin ovee oli tehty pieni graffiti: utaFI ja sit pimpotin sen ovikelloo, ja mun kaveri oli saanu iha helvetin pahasti turpaa.. se kuiteki kielti jäykästi sen et se oltais hakattu ja mukamas "ihmetteli" sitä graffitia. VAROITUS!

    • the bombers

      paskat siitä meen kohta sekasi oon graffois pisse hgs cmo fps fucks !!! ööö sdk crew wufc xtc 2002 graffiti film ddddd overdoze full movie stockholm traind

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe