Oletko lähdössä reissuun tai muusta syystä haet hoitopaikkaa pk colliellesi ja asut Kuopiossa? Olen harkinnut koiran ottoa jo vuosikaudesta toiseen, ei ole ollut mahdollista vanhemman allergian takia aikaisemmin kun asuin kotona, mutta kokemusta on tuttujen koirien hoitamisesta ja lenkittämisestä tullut todella paljon pienestä lähtien. Olen kiinnostunut nimenomaan pk colliesta, tutkin kauan eri rotuja ja tulin päätökseen että collie se on.
Mutta, tiedän että on _todella_ iso päätös ja vastuu ottaa oma koira, vaikka kokemusta, tietoa ja halua minulta löytyy! :) Siksi kyselen onko joku Kuopiossa asusteleva collien (perustottelevaisen) omaava lähdössä reissuun kesän aikana (tai syksylläkin..) ja vailla hoitopaikkaa koiralle?
Tiedän että moni ei varmastikaan luovuta koiraansa tuntemattomalle hoitoon, mutta voitaisiin vaikka törmäillä kaupungilla aikaisemmin ennenkuin saisin koiran hoitoon, ja tutustuisin siinä koiraan.
Enkä vaadi mitään isoja palkkioita todellakaan, pieni palkkio on ok muttei sekään pakollinen koska teen tämän rehellisesti juuri sen takia että olen aivan sieluni menettänyt kyseiselle rodulle ja haluaisin kokea miten hyvin arkirutiinit koiran kanssa sujuu :)
Aluksi koira voisi olla hoidossa vaikka viikonlopun tai mikä aika sinulle sopiikaan, ja jos vakihoitajaa kaipaisit niin sitten ehkä pidempäänkin myöhemmin?
Toivon että joku uskaltaisi luottaa, voin ottaa vaikka omat vanhempani takaamaan että en ole mikään hullu koira kidnappari tai mitään :D
Tämmönen idea mulla ja olisin todella iloinen jos joku innostuu tästä ideasta. Siitähän siis hyötyisi kaikki kolme osapuolta - sinä saisit koiralle hyvän ja luotettavan hoitajan kun tarvitset, koira saisi rakastavan hoitopaikan, ja minä saisin viettää aikaa tuon ihanan collierodun yksilön kanssa! :)
Otetaan collie hoitoon (Kuopio)
Hoitajaa vailla?
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820